bugün

Akıllı telefon alt ve ara modellerini tavsiye etmiyorum.
Cevremde ne kadar lg telefon kullanan varsa hepsinin telefonu 1 yıl geçmeden servislerde sürünmeye başladı benim telefon dahil. Burda öneren arkadaşlar ne kullanıyorlar bilmiyorum ama bence kesinlikle almayın samsung, sony çok daha iyi.
bataryalı projektör çıkaran marka;

http://www.webtekno.com/l...onunu-tanitti-h19575.html
G2 ye kadar bok gibi telefonlar üreten güney koreli firma.g2 ve sonrası bu işi öğrendiler.
G2 modeli çok efsodur ama ben iphone a geçtim (bkz: iphone SE)
türkçeye çevrilince adı "hg" olan teknoloji markasıdır.
G3 modelinin çok çabuk yıprandığını düşündüğüm telefon. Adam alıyor iki ay olmuş dış kabın anası ağlamış. Lakin kamerası iyi telefondur.
görsel
türkiye'de cep telefonu pazarında payı %4 olan şirket.
tv si sağlamdır.
2015 yılı cirosu 49 milyar 996 milyon dolar olan şirket.
(bkz: lg display)
Eeee...
Yarrama bag hele..
Telefonları cidden çok iyi olabilirdi ama çok fazla kronik sorunu var maalesef.
telefonları uzun süreli kullanımda çok fazla sorun çıkarıyor. ki kısa vadede bile bu sorunları ciddi manada hissediyorsunuz. bunu yazarken kullandığım lg p880, 4 senelik telefon ama bu 4 sene de kendisinden ne çektim bir de bana sorun. sonunda değiştiriyorum.
Telefonları fiyasko.Arkadaşta g4 var cihaz hem cep sobası hem de bir yığın kronik sorunu var.Kamerası çok iyi ama hakkını verelim
G5 kullanıcısı olarak kamerası dışında bir numarası yok diyorum. * sobadan yeni çıkmış kestane mi yiyorum yazışma mı yapıyorum belli değil. Bir daha asla almam. Alana da kesinlikle alma demem. Al da gör ebeninkini.
görsel
nisan - mayıs 2016'da android telini kullanmışlığım vardır.
ama bulaşan (bkz: pornclub) virüsünden tel bozuldu
samsung ve apple gibi markaların yanında allah gibi olan kore markası.
bir daha eve sokmayacağım marka. teknik servisleriniz yüzünden sizden soğumayan kalmadı. tüketici hakem heyetine başvurdum.
tv ve telefonların allahıdır.
telefon alanında apple ve samsung gibi kepaze ve patlayan ürünler çıkarmayan, oldukça şık ve güçlü donanımlara sahip cihazlar çıkartan allah gibi marka.
kaliteli ürünler üreten fakat telefonlarının çoğunda kronik sorunlar çıkan firma. servisleri zaten Allah'a emanet iş yapıyorlar.
2003-2014 yılları arasında toplam 782 milyon 108 bin adet cep telefonu satmış şirket.
*2003 26 milyon 213 bin
*2004 42 milyon 276 bin
*2005 54 milyon 924 bin
*2006 61 milyon 986 bin
*2007 78 milyon 576 bin
*2008 102 milyon 555 bin
*2009 122 milyon
*2010 114 milyon 154 bin
*2011 86 milyon 370 bin
*2012 58 milyon
*2013 69 milyon
*2014 76 milyon.
© copyright 2005 - 2026