bugün

lg

telefonları sürekli kronik sorunlar çıkarıyor demişler.

''bozulunca değiştir'' mottom yüzünden aynı telefonla 5. yıla gireceğim.
hor kullanmadığınız sürece sıkıntı yaratmayandır. (bkz: lg g3)

ek olarak. tamirci yüzü de görmedi.
sadece hafızaya dayalı problemler yaşatıyor. o da benim uğraşmaya üşenmemden kaynaklı biraz, çözülebilir bir şey.
© copyright 2005 - 2026