bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- sözlük kadınları5
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
sağlam bir koreli markadır. televizyon ve monitör panellerinden tut da, irili ufaklı bir çok teknolojik ürünlerle de sağlamlıklarına sağlamlık katmaya devam ediyorlar. mesela dvd okuyucu gibi. zamanında cep telefonu olayına da giriştiler, ama onda ne hikmetse gereğinden fazla başarısız oldular. sebebi de her çıkarttıkları modelde sahip olunan özellikleri geliştirmek yerine, sürekli inovasyon getirdiler. eh her yeni modelde de piyasanın alışagelmediği yenilikler getirince de, bir ton sorunla karşılaştılar ve en sonunda telefon pazarından tamamen çekildiler.
bu entryde aslında odak noktam lg'nin diğer ürünleri değil, dvd okuyucusu. 2021'de cd-dvd arşivlerimde kullanabilmek için almıştım. o dönem piyasada 90-150 TL'ye takır tukur dvd okuyucu bulunuyorken, ben 280 TL fiyatı olan lg'nin okuyucusunu tercih etmiştim. lg kendini kanıtlayan markaydı gözümde, ve pahalı olması diğerlerinden daha kaliteli olduğuna delalet ediyordu. aldım, ve öyle de oldu.
2021'den bu yana her ne kadar arşive veri biriktirmeye vaktim olmadığı için ara vermiş olsam da, nereden baksanız toplam 2 TB'yi geçen bir veri yazma işlemi geçmiştir üzerinden. yüzlerce dvd, cd yazdırdım. sabit hızda da kalmadım, yetmedi kritik verileri bir de doğruladım. bilirsiniz diske veri yazdırmak zaten okuyucu için çok yorucu ve yıpratan bir işlem. bir de doğrulamak falan. kısacası çok hor kullandım, içinden geçtim. halen daha yazdırmaya devam etmekteyim. tık demiyor. ne okumada sorun yaşıyorum, ne de yazdırmada. bazı çakma, kalitesiz, dandik boş dvd'lerim vardı, onlara bile yazdırdığım oldu. halen daha takır takır çalışıyor. bir de hani olursa okuyucunun lensi falan mefta olursa, farklı bir marka, nispeten daha ucuz bir okuyucu aldım. ona gerek bile kalmıyor, halen daha kullanmıyorum. çünkü lg bir türlü ölmek bilmiyor.
işte bu yüzden lg sağlam bir marka diyorum. bir tek telefon konusunda çok falso yaptılar, onu da fasulyeden sayalım. aptal çinlilerin piyasayı çöplüğe çevirdiği günümüz piyasasında, bırakın lg'de olmayıversin. eğer benim gibi halen daha cd-dvd arşiviyle uğraşıyorsanız, fiyatı ne olursa olsun lg okuyucularını kesinlikle tavsiye ederim. usb ile kolayca bağlanılabiliyor. bakalım ne zaman bozulacak?
bu entryde aslında odak noktam lg'nin diğer ürünleri değil, dvd okuyucusu. 2021'de cd-dvd arşivlerimde kullanabilmek için almıştım. o dönem piyasada 90-150 TL'ye takır tukur dvd okuyucu bulunuyorken, ben 280 TL fiyatı olan lg'nin okuyucusunu tercih etmiştim. lg kendini kanıtlayan markaydı gözümde, ve pahalı olması diğerlerinden daha kaliteli olduğuna delalet ediyordu. aldım, ve öyle de oldu.
2021'den bu yana her ne kadar arşive veri biriktirmeye vaktim olmadığı için ara vermiş olsam da, nereden baksanız toplam 2 TB'yi geçen bir veri yazma işlemi geçmiştir üzerinden. yüzlerce dvd, cd yazdırdım. sabit hızda da kalmadım, yetmedi kritik verileri bir de doğruladım. bilirsiniz diske veri yazdırmak zaten okuyucu için çok yorucu ve yıpratan bir işlem. bir de doğrulamak falan. kısacası çok hor kullandım, içinden geçtim. halen daha yazdırmaya devam etmekteyim. tık demiyor. ne okumada sorun yaşıyorum, ne de yazdırmada. bazı çakma, kalitesiz, dandik boş dvd'lerim vardı, onlara bile yazdırdığım oldu. halen daha takır takır çalışıyor. bir de hani olursa okuyucunun lensi falan mefta olursa, farklı bir marka, nispeten daha ucuz bir okuyucu aldım. ona gerek bile kalmıyor, halen daha kullanmıyorum. çünkü lg bir türlü ölmek bilmiyor.
işte bu yüzden lg sağlam bir marka diyorum. bir tek telefon konusunda çok falso yaptılar, onu da fasulyeden sayalım. aptal çinlilerin piyasayı çöplüğe çevirdiği günümüz piyasasında, bırakın lg'de olmayıversin. eğer benim gibi halen daha cd-dvd arşiviyle uğraşıyorsanız, fiyatı ne olursa olsun lg okuyucularını kesinlikle tavsiye ederim. usb ile kolayca bağlanılabiliyor. bakalım ne zaman bozulacak?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar