bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
herhangi bir caz davulcusu ya da progressive rock davulcusuyla karşılaştırılması son derece saçmadır... elma ile armut kıyasına benzer... zaten lars ulrich'in de virtüöz olmak gibi bir iddiası yoktur, kendisi dünyanın en çok para getiren ve ünlü rock gruplarından birinin davulcusudur ve kendine has bir tarzı vardır...
paragözdür, kıldır, terbiyesizdir. metallica'daki tek karaktersizdir.
(bkz: skeet ulrich)
2 ay sıkı çalışma sonunda aynı seviyede davul çalınabilecek elemandır. ne çok sağlam bir tekniği ne de yaratıcı bir beyni vardır. james in dehasının yanında arada kaynamıştır.
Davuldan ve metal müzikten anladığını sananlarınsa kendi iç egolarını tatmin etme maksadıyla başkalarıyla kıyaslayıp/kötü davulcu dediği, gerçek anlamda da çok üst düzey bir davulcu olmasada, kötü bir davulcu olmanın yanına yaklaşmamakla beraber aslında bir çığır açmış, ben dahil milyonlarca kişinin davula başlamasını sağlamış, gösteriş için değil şarkıyı güzelleştirmek için çalan, en iyi davulu çalan olmasa da davulu müziğe en iyi yerleştiren kişidir. Bir sad but true'yi dinleyen, one daki twinleri dinleyen, justice for all'u dinleyen bir kişi onun sanatını inkar edemez.
neye dayanarak kötü davulcu dendiğini anlayamadığım herkesle de tartışmaya hazır olduğum adam. tamam bir bozzio, bir lombardo değildir. ama dünyanın en büyük metal gruplarından biri olan metallicada yıllarca harika işler yapmıştır. insanların eleştiri yapmayı bilmediğinin kanıtıdır. evet larsdan çok daha iyi bir sürü baterist sayarım ama aynısını kirkde de yazdım bunun nedeni larsın zayıf olması değil diğer isimlerin insan olmamasıdır. bugün dünya müzik tarihinde terry bozzio ile kıyaslanabilecek kaç baterist var ki zaten. neymiş azcık çalışılırsa çalınırmış. o mantıkla master of puppetsın o harika orta solosunu da her gitarist çalar ama james yazana kadar birinin bile aklına gelmemiştir o notalar.
kötü çalıyor demek tamamen haksızlıktır. hem iyi hem yaratıcı davul çalmaktadır. bence önemli parçaya yakışır çalmaktadır. ki aynen gitar sololarında olduğu gibi davul ritmleri de metallicaya metallica özelliğini kazanmdırmıştır. lars hep parçaya en n yakışanını çalmıştır. metallica nın kendisi ve her üyesi milyonlarca kişi tarafından eleştirilmekdir. fakat onların yaptığını yapacak başka grup yoktur ve olmyacaktır. gitarıyla davuluyla solistiyle uyumlu çalışmanın zevk alarak ve aldırarak çalmayı bilen yaşayan efsana bu grubun üstad davulcusunu kuru kuruya eleştirmek acımasızlıktır veya farklı görünme çabasıdır.
dünyanın en iyi davulcusu değildir, dünyanın en iyi 10 davulcusu arasında bile değildir ama dünyanın en iyi davul yazan adamıdır. bir harvester of sorrow'un başını dinleyen insan ne demek istediğimi anlayacaktır. ayrıca davul çalan çoğu kişiyi davula özendiren yegane insandır.
(bkz: lama)
Bence Lars Dünyanın en iyi bateristidir. herkesten iyi çaldığı için mi? Hayır, o metallica'nın kurucusudur ve metallica dünyanın hala aktif olan en iyi grubudur('bana göre deeilll' diyen arkadaş, zevke göre değil, istatistiğe göre). Yani Lars diğer bateristlerden daha iyidir, daha başarılıdır. Ama sadece başarısıyla değil yeteneğiyle de dünyanın en iyisidir. And Justice For All albümü Lars'ın yeteneklerini en iyi sergilediği albümdür bana göre. Yaratıcışığı üst düzey bir kişidir. o şarkıların üstüne yazdığı, sizin şarkı içinde duygularınızı çoşturup, durdurabilecek etkili, akılda kalıcı partisyonları yazan üstattır. Konuşma ve ayar verme yeteneği de yüksektir, şeytan tüylüdür, bazılarına itici gelse de sempatiktir. Konserdelerde harvester'ın crosslarını eksik vurması beni üzer ama o benim 1 numaram. *
(bkz: ulrich van gobbel) *
yeni albümdeki kayıtları dinledikce st.anger faciasından ders almışa benzeyen,istanbul konserinde seneye gelecekleri konusunda bize tiyo veren,eğer gelmezlerse kafasında gitar kırılası metallica davulcusu.
dün akşam rüyamda gördüğüm ve bana gruptan ayrılacağını söyleyen kişilik. ben ayaklarına kapanıp abi yapma diyordum. * * * * (bkz: kıçın açıkta kalması)
dave mustainein küçük danimarkalı dediği metallica davulcusudur.
metallica'nın son albümü death magnetic'te birçok parçada benzer çalmış. yaratıcılık bekliyoruz yok. kardeşim
arkaya elektronik davul döngüsü koyalım o da iş görür. lars bu sana son ikazım. ya çeki düzen ver ya da kendine
yeni bir iş bul. tokmakçı seni.
arkaya elektronik davul döngüsü koyalım o da iş görür. lars bu sana son ikazım. ya çeki düzen ver ya da kendine
yeni bir iş bul. tokmakçı seni.
#2177331'e ek olarak bir death magnetic kaynaklı eleştiri kendisine;
albümlerde bile tuşesini ve stick controlünü ayarlayamayan kişilik.
şu eksiğini 25 senedir gidermemesi de ayrı bir entry konusu olmalıdır.
ulan o eski dinamizmin olmasaydı, yaratıcı bir adam olmasaydın metallica bile kurtaramazdı seni, piyasa yutardı.
albümlerde bile tuşesini ve stick controlünü ayarlayamayan kişilik.
şu eksiğini 25 senedir gidermemesi de ayrı bir entry konusu olmalıdır.
ulan o eski dinamizmin olmasaydı, yaratıcı bir adam olmasaydın metallica bile kurtaramazdı seni, piyasa yutardı.
25 sene davul çaldıktan sonra stick control'ünü biraz geliştirmeye başlayarak hayretlere sürüklemiş davulcu. tuşeleri pek güzel görülmekte/duyulmaktadır, eskisi kadar dağınık çalmıyor.
zaten Rhythm dergisine verdiği röportajında davulda hala çok eksiklikleri olduğunu kendi de dile getirmiş, daha iyi olmak için çalışacağını, ancak hala dünyada james hetfield'ın ritm gitarının rolünü en iyi anlayabilecek davulcunun da kendisi olduğunu söylemişti. şöyle ki;
"Rhythm: You've had a lot of flak over the years from people who accuse you of being a poor drummer. Does that ever trouble you?
Lars: "It used to, back in the day and I spent a lot of time overcompensating for that on the early records. But then you wake up one day and you're like, whatever. It hasn't bothered me for about 15 years. I'm no Joey Jordison, I'm no Mike Portnoy, and I have nothing but love and respect and admiration for all those guys. When I hear some of the young dudes, they blow my mind with what they can do with their feet and stuff - but it's not something that makes me go, 'I need to feel better about myself so I'm gonna learn how to do what they do with my feet.' I'm not a particularly accomplished drummer but I am very, very, very good at understanding the role of the drums next to James Hetfield's rhythm guitar. I guarantee you I'm the best guy in the world for that, and that's enough for me!"
bir de şu çift pedal hadisesini geliştirirse ölmeden 2 albüm bile çıkarabilir. o derece. ***
https://www.youtube.com/watch?v=5nXD0nZ3TAU
zaten Rhythm dergisine verdiği röportajında davulda hala çok eksiklikleri olduğunu kendi de dile getirmiş, daha iyi olmak için çalışacağını, ancak hala dünyada james hetfield'ın ritm gitarının rolünü en iyi anlayabilecek davulcunun da kendisi olduğunu söylemişti. şöyle ki;
"Rhythm: You've had a lot of flak over the years from people who accuse you of being a poor drummer. Does that ever trouble you?
Lars: "It used to, back in the day and I spent a lot of time overcompensating for that on the early records. But then you wake up one day and you're like, whatever. It hasn't bothered me for about 15 years. I'm no Joey Jordison, I'm no Mike Portnoy, and I have nothing but love and respect and admiration for all those guys. When I hear some of the young dudes, they blow my mind with what they can do with their feet and stuff - but it's not something that makes me go, 'I need to feel better about myself so I'm gonna learn how to do what they do with my feet.' I'm not a particularly accomplished drummer but I am very, very, very good at understanding the role of the drums next to James Hetfield's rhythm guitar. I guarantee you I'm the best guy in the world for that, and that's enough for me!"
bir de şu çift pedal hadisesini geliştirirse ölmeden 2 albüm bile çıkarabilir. o derece. ***
https://www.youtube.com/watch?v=5nXD0nZ3TAU
o boktan trampetini değiştirirse hayatı çok daha kolay olacak davulcu. biri söylese keşke.
davul sesini her yerde tanıyabileceğim adam. çok farklı bir sesi var, çok farklı bir tarzı. "ben burdayım" diyor resmen.
death magnetic albümünde davulu ile bambaşka bir işe soyunmuş ve "insanların kafasını nasıl skebilirim" sorusunun yanıtı aramış olan davulcudur. o nasıl davuldur arkadaş yaa resmen kafa ütülüyor.
şahsıma göre blackened'da müzisyenlik hayatının en iyi performansını göstermiştir bu cüce. o şarkıdan sonra bu kadar iyi çalamamıştır.
metallica markasının yaratıcısı, hiç müzikal eğitimi olmadan hard rock/heavy metal tarihinin en çok ödül toplayan bateristi, geveze, "some kind of monster"da da görülebileceği gibi gerektiğinde james hetfield'a bile yol verebilecek büyük ego, ayrıca ileride san francisco'nun belediye başkanı adayı.. * soloları müthiş ötesidir.
bugün doğumgünü olan baterist.
cesit cesit karizmatik baget ve davullariyla bateri askimi alevlendirmis metallica davulcusu. her halinden belli adamin danimarkali oldugu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar