bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- amerika birleşik devletleri6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- makarna süzmek5
- terlikle dövmek2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- dna testiyle ırk öğrenmek2
3. Sezonu 12 Ocak itibariyle başlayan. Her bölümde insanı ekrana kitleyip , bir sonraki bölüm için gün saydıran dizi. 3 sezondur devam etmekte ve 10 sezon daha devam etmesi istenilen dizi.
ileride jessi ile münasebeti olabileceğini düşünüdüğüm diziye ismini veren genç arkadaşımız.
abc tarafından 3. sezonun yakın bir zamanda biteceği ve kyle xy dizisine son verileceği açıklanmıştr. gizemli bir genç ve etrafında da kendi yaşıtı yeni yetme gençlerin hayatını anlatan tatlı bir diziydi.
3. sezonun 7. ya da 8. bölümünde kredi yurtlar kurumunun erkek öğrencilere sağladığı yastık kılıfının, kyle'in küvetindeki yastıkta kullanıldığı dizi.
o kadar ilginç yani.
o kadar ilginç yani.
(bkz: böyle the end mi olur)
(bkz: erkek fatma)*
kafası güzel çocuğun başrolde oynadığı dizi.
3.sezon 10.bölümünde tam konunun ortasında final bile demeden biten dizidir.
Sorgusuz sualsiz yayından kaldırılan ve yok artık lebron james dediğim yerde biten dizidir.
göbek deliği olmayan bir adamın yaşadığı zorlukları anlatan dizi. bunlar çerez mevzular. asıl maharet g.t deliği olmayan adamın çilesini anlatabilmektir. ah şu tüccar senaristler. *
3.sezon 10.bölümde abc tarafından yayından kaldırılan dizidir.
--spoiler--
belki işlenen konularda çok abartıyor senaristler. oradaki trager ailesi ve kyle'ı izleyince sanki sizde onlardan biriymiş gibi hissediyorsunuz. işte bu yüzden bu kadar seviliyor bu dizi.
hiç sahip olamayacağın aileyi izlemek istiyorsun.
--spoiler--
--spoiler--
belki işlenen konularda çok abartıyor senaristler. oradaki trager ailesi ve kyle'ı izleyince sanki sizde onlardan biriymiş gibi hissediyorsunuz. işte bu yüzden bu kadar seviliyor bu dizi.
hiç sahip olamayacağın aileyi izlemek istiyorsun.
--spoiler--
inanılmaz derecede başarı sağlayabilecekken abc kanalının salaklıgı yuzunden yitirilen fidanlardan biri enfes bir senaryo uzerıne her bolumde baska dram baska bir soru israretini ararken ve genclik dizisi ortamında izlenebilirken harcanan enfes yayın cok e mail attim kanala ama birsey degismedi 4. sezon yapılmadı ve sacma bir sekilde sezon finaliyle bize son sakasını yapmıs dizidir.
(bkz: kyle baba seni unutmayacağız)
(bkz: kyle baba seni unutmayacağız)
birçok dizi tarzını tek bünyede birleştirmeyi başarmış her bölümde içinizde bir esenlik bırakan hoş yapımdır.
sevimli, tatlı, otistik çocuğun dizisi.
final dvd si çıkıcak deniyordu ama tam olarak ne oldu çıktı mı çıkcak mı bilen yok.
bir gün tv'de zap yaparken tnt' de karşıma çıkan , ilginç ,sürükleyici konusuyla bağımlısı olduğum dizilerden biridir. her ne kadar 2. ve 3. sezonda tamamen amerikan gençlik dizilerine çevirseler de sımsıcak ,içten , aile sıcaklığını yansıtan dizidir.
oldukça içine çeken, eğlenceli ve heyecanlı bir dizi.
başrol oyuncusunun da seyirlik olduğunu söylemek gerek.
(bkz: matt dallas)
başrol oyuncusunun da seyirlik olduğunu söylemek gerek.
(bkz: matt dallas)
kuzenimle birlikte bir hevesle başlayıp devamını getiremediğim dizi. aslında konu ilgi çekici ama sezonu dahi bitirmemiş olduğumdan kesin bir yorum yapamam.
4. Sezonun 1 senedir başlamasını umduğum dizi.
sonuna kadar izlediğim güzel bir amerikan dizisidir ve beğendiğim çoğu amerikan dizisi gibi (aliens in america) eşek cennetini ömrünü tamamlayamadan boylamıştır. gerçi ben bu dizi'Yi izleyeli uzun zaman oldu ama ben dizi için çok sonradan birşeyler karalamak istedim.
--spoiler--
bir tane gizemli çocuğun (kyle) hikayesini anlatmaktadır. bir tane delikanlu şehir'De kendisini yapayalnız bulur. hiçbir şey konuşamaz, hiçbir şey hatırlayamaz. bir bebek gibidir. bir tane aile (trager ailesi) onu evlerine alır. ilk başta çocuğu kabul etmekte zorlanırlar (baba ve lori-josh karakterleri) ama onu kabullenmeleri birkaç bölüm sürer ve sonra aileden biri gibi olur. onu çok severler.
işin ilginç yanı çocuğun üstün meziyetleri vardır. ne bileyim işte. çok zekidir. çok yeteneklidir. üçlük şov yapar, çözülmesi zor olan matematik problemlerini çözer, kanseri (andy'i sarılarak iyileştirir) iyileştirmek, koma'daki hastayla iletişim kurmak gibi yetenekler de kazanır. hatta (2.sezonda) hava'da süzülebilme yetisi bile edinir vs.
tabi bütün bunlar aile efradının da dikkatini çeker. gencin hatırlayamadığı geçmişine, çocukluğuna inmeye çalışırlar. ama aslında öyle bir şey yoktur. bu çocuk bir deney ürünüdür. yapay anne karnında haddinden fazla bekletildiği için beyni çok daha fazla gelişmiştir. bu da ona meziyetler kazandırmaktadır.
dizi 3 sezon sürdü. final yapılmadan sona erdirildi. bana göre en iyi sezonu ilk sezonuydu. kyle'ın aile ile ve aile çocuklarının (josh, lori) arkadaş çevresiyle olan ilişkisi izlemeye değerdi. yeteneklerini göstermesi falan da öyle tabi. ama 2.sezon ilki kadar iyi değildi. ama herşeye rağmen ilkiyle karşılaştırmazsak 2.sezon da güzeldi diyebilirim.
ama 2.sezon'un en ilginç yanı (biz türk milletinin evlatları için) halil özsan adındaki bir türk oyuncunun dizi'ye demirbaş olarak dahil olmasıydı.
3.sezon iyicene kötüledi. sıkıcı olmaya başlamıştı ki "cut" sesi duyuldu ve dizi final yapılmadan sona erdirildi. herhalde yaptıkları en büyük hata 3.sezonda dizi'yi gençlik dizisi olmaktan çıkartmalarıydı. ha bir de amanda'yı (Kirsten Prout) sürekli trip atan tam bir türk kızı haline getirmeleri de bu düşüşte etken olabilir*
dizi'nin en güzel bağyanının nicole trager adındaki (kyle'ın üvey annesi) karakter olması da ayrıca ilginç. gençlerin çoğu güzel tanımlamam içerisine (belki amanda girer) girmiyor. tabi bunlara ilk sezonda gördüğümüz ashleigh dahil değil. çok güzel bir hatun. gerçek ismi de merritt patterson'mış. na bu da resmi ;
http://images4.wikia.noco...250px-Ashleighredmond.jpg
http://www.teenidols4you....tpatterson_1290054634.jpg
edit : aha bu da dizimizin kevaşesi hillary'nin son durak adlı filmdeki bir caps'i. şukuları beklerim!
http://www.flickr.com/pho.../50796167@N08/6323617544/
--spoiler--
--spoiler--
bir tane gizemli çocuğun (kyle) hikayesini anlatmaktadır. bir tane delikanlu şehir'De kendisini yapayalnız bulur. hiçbir şey konuşamaz, hiçbir şey hatırlayamaz. bir bebek gibidir. bir tane aile (trager ailesi) onu evlerine alır. ilk başta çocuğu kabul etmekte zorlanırlar (baba ve lori-josh karakterleri) ama onu kabullenmeleri birkaç bölüm sürer ve sonra aileden biri gibi olur. onu çok severler.
işin ilginç yanı çocuğun üstün meziyetleri vardır. ne bileyim işte. çok zekidir. çok yeteneklidir. üçlük şov yapar, çözülmesi zor olan matematik problemlerini çözer, kanseri (andy'i sarılarak iyileştirir) iyileştirmek, koma'daki hastayla iletişim kurmak gibi yetenekler de kazanır. hatta (2.sezonda) hava'da süzülebilme yetisi bile edinir vs.
tabi bütün bunlar aile efradının da dikkatini çeker. gencin hatırlayamadığı geçmişine, çocukluğuna inmeye çalışırlar. ama aslında öyle bir şey yoktur. bu çocuk bir deney ürünüdür. yapay anne karnında haddinden fazla bekletildiği için beyni çok daha fazla gelişmiştir. bu da ona meziyetler kazandırmaktadır.
dizi 3 sezon sürdü. final yapılmadan sona erdirildi. bana göre en iyi sezonu ilk sezonuydu. kyle'ın aile ile ve aile çocuklarının (josh, lori) arkadaş çevresiyle olan ilişkisi izlemeye değerdi. yeteneklerini göstermesi falan da öyle tabi. ama 2.sezon ilki kadar iyi değildi. ama herşeye rağmen ilkiyle karşılaştırmazsak 2.sezon da güzeldi diyebilirim.
ama 2.sezon'un en ilginç yanı (biz türk milletinin evlatları için) halil özsan adındaki bir türk oyuncunun dizi'ye demirbaş olarak dahil olmasıydı.
3.sezon iyicene kötüledi. sıkıcı olmaya başlamıştı ki "cut" sesi duyuldu ve dizi final yapılmadan sona erdirildi. herhalde yaptıkları en büyük hata 3.sezonda dizi'yi gençlik dizisi olmaktan çıkartmalarıydı. ha bir de amanda'yı (Kirsten Prout) sürekli trip atan tam bir türk kızı haline getirmeleri de bu düşüşte etken olabilir*
dizi'nin en güzel bağyanının nicole trager adındaki (kyle'ın üvey annesi) karakter olması da ayrıca ilginç. gençlerin çoğu güzel tanımlamam içerisine (belki amanda girer) girmiyor. tabi bunlara ilk sezonda gördüğümüz ashleigh dahil değil. çok güzel bir hatun. gerçek ismi de merritt patterson'mış. na bu da resmi ;
http://images4.wikia.noco...250px-Ashleighredmond.jpg
http://www.teenidols4you....tpatterson_1290054634.jpg
edit : aha bu da dizimizin kevaşesi hillary'nin son durak adlı filmdeki bir caps'i. şukuları beklerim!
http://www.flickr.com/pho.../50796167@N08/6323617544/
--spoiler--
ilk sezon sonunda hala bu çocuğu neden öldürmek istiyor şirket anlayamadığım dizi.yok sorun bende mi meraklanmaya başladım.
bölümünü, eğlencesini, heyecanını, çok iyi seçilmiş bir karakterlerini bir yana koyarsam bile anywhere but here'ı kullanabilecekleri en mükemmel sahnede kullanmalarıyla beni tav eden dizidir. gerçekten klasik bir sahneyi anywhere but here ile efsane boyutuna taşımıştır.
sol frame de gorunce yüzumde bir gülümseme meydana getiren dizi.
maalesef yarım kalmış dizilerdendi...güzeldi.
maalesef yarım kalmış dizilerdendi...güzeldi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar