bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
sonuna kadar izlediğim güzel bir amerikan dizisidir ve beğendiğim çoğu amerikan dizisi gibi (aliens in america) eşek cennetini ömrünü tamamlayamadan boylamıştır. gerçi ben bu dizi'Yi izleyeli uzun zaman oldu ama ben dizi için çok sonradan birşeyler karalamak istedim.
--spoiler--
bir tane gizemli çocuğun (kyle) hikayesini anlatmaktadır. bir tane delikanlu şehir'De kendisini yapayalnız bulur. hiçbir şey konuşamaz, hiçbir şey hatırlayamaz. bir bebek gibidir. bir tane aile (trager ailesi) onu evlerine alır. ilk başta çocuğu kabul etmekte zorlanırlar (baba ve lori-josh karakterleri) ama onu kabullenmeleri birkaç bölüm sürer ve sonra aileden biri gibi olur. onu çok severler.
işin ilginç yanı çocuğun üstün meziyetleri vardır. ne bileyim işte. çok zekidir. çok yeteneklidir. üçlük şov yapar, çözülmesi zor olan matematik problemlerini çözer, kanseri (andy'i sarılarak iyileştirir) iyileştirmek, koma'daki hastayla iletişim kurmak gibi yetenekler de kazanır. hatta (2.sezonda) hava'da süzülebilme yetisi bile edinir vs.
tabi bütün bunlar aile efradının da dikkatini çeker. gencin hatırlayamadığı geçmişine, çocukluğuna inmeye çalışırlar. ama aslında öyle bir şey yoktur. bu çocuk bir deney ürünüdür. yapay anne karnında haddinden fazla bekletildiği için beyni çok daha fazla gelişmiştir. bu da ona meziyetler kazandırmaktadır.
dizi 3 sezon sürdü. final yapılmadan sona erdirildi. bana göre en iyi sezonu ilk sezonuydu. kyle'ın aile ile ve aile çocuklarının (josh, lori) arkadaş çevresiyle olan ilişkisi izlemeye değerdi. yeteneklerini göstermesi falan da öyle tabi. ama 2.sezon ilki kadar iyi değildi. ama herşeye rağmen ilkiyle karşılaştırmazsak 2.sezon da güzeldi diyebilirim.
ama 2.sezon'un en ilginç yanı (biz türk milletinin evlatları için) halil özsan adındaki bir türk oyuncunun dizi'ye demirbaş olarak dahil olmasıydı.
3.sezon iyicene kötüledi. sıkıcı olmaya başlamıştı ki "cut" sesi duyuldu ve dizi final yapılmadan sona erdirildi. herhalde yaptıkları en büyük hata 3.sezonda dizi'yi gençlik dizisi olmaktan çıkartmalarıydı. ha bir de amanda'yı (Kirsten Prout) sürekli trip atan tam bir türk kızı haline getirmeleri de bu düşüşte etken olabilir*
dizi'nin en güzel bağyanının nicole trager adındaki (kyle'ın üvey annesi) karakter olması da ayrıca ilginç. gençlerin çoğu güzel tanımlamam içerisine (belki amanda girer) girmiyor. tabi bunlara ilk sezonda gördüğümüz ashleigh dahil değil. çok güzel bir hatun. gerçek ismi de merritt patterson'mış. na bu da resmi ;
http://images4.wikia.noco...250px-Ashleighredmond.jpg
http://www.teenidols4you....tpatterson_1290054634.jpg
edit : aha bu da dizimizin kevaşesi hillary'nin son durak adlı filmdeki bir caps'i. şukuları beklerim!
http://www.flickr.com/pho.../50796167@N08/6323617544/
--spoiler--
--spoiler--
bir tane gizemli çocuğun (kyle) hikayesini anlatmaktadır. bir tane delikanlu şehir'De kendisini yapayalnız bulur. hiçbir şey konuşamaz, hiçbir şey hatırlayamaz. bir bebek gibidir. bir tane aile (trager ailesi) onu evlerine alır. ilk başta çocuğu kabul etmekte zorlanırlar (baba ve lori-josh karakterleri) ama onu kabullenmeleri birkaç bölüm sürer ve sonra aileden biri gibi olur. onu çok severler.
işin ilginç yanı çocuğun üstün meziyetleri vardır. ne bileyim işte. çok zekidir. çok yeteneklidir. üçlük şov yapar, çözülmesi zor olan matematik problemlerini çözer, kanseri (andy'i sarılarak iyileştirir) iyileştirmek, koma'daki hastayla iletişim kurmak gibi yetenekler de kazanır. hatta (2.sezonda) hava'da süzülebilme yetisi bile edinir vs.
tabi bütün bunlar aile efradının da dikkatini çeker. gencin hatırlayamadığı geçmişine, çocukluğuna inmeye çalışırlar. ama aslında öyle bir şey yoktur. bu çocuk bir deney ürünüdür. yapay anne karnında haddinden fazla bekletildiği için beyni çok daha fazla gelişmiştir. bu da ona meziyetler kazandırmaktadır.
dizi 3 sezon sürdü. final yapılmadan sona erdirildi. bana göre en iyi sezonu ilk sezonuydu. kyle'ın aile ile ve aile çocuklarının (josh, lori) arkadaş çevresiyle olan ilişkisi izlemeye değerdi. yeteneklerini göstermesi falan da öyle tabi. ama 2.sezon ilki kadar iyi değildi. ama herşeye rağmen ilkiyle karşılaştırmazsak 2.sezon da güzeldi diyebilirim.
ama 2.sezon'un en ilginç yanı (biz türk milletinin evlatları için) halil özsan adındaki bir türk oyuncunun dizi'ye demirbaş olarak dahil olmasıydı.
3.sezon iyicene kötüledi. sıkıcı olmaya başlamıştı ki "cut" sesi duyuldu ve dizi final yapılmadan sona erdirildi. herhalde yaptıkları en büyük hata 3.sezonda dizi'yi gençlik dizisi olmaktan çıkartmalarıydı. ha bir de amanda'yı (Kirsten Prout) sürekli trip atan tam bir türk kızı haline getirmeleri de bu düşüşte etken olabilir*
dizi'nin en güzel bağyanının nicole trager adındaki (kyle'ın üvey annesi) karakter olması da ayrıca ilginç. gençlerin çoğu güzel tanımlamam içerisine (belki amanda girer) girmiyor. tabi bunlara ilk sezonda gördüğümüz ashleigh dahil değil. çok güzel bir hatun. gerçek ismi de merritt patterson'mış. na bu da resmi ;
http://images4.wikia.noco...250px-Ashleighredmond.jpg
http://www.teenidols4you....tpatterson_1290054634.jpg
edit : aha bu da dizimizin kevaşesi hillary'nin son durak adlı filmdeki bir caps'i. şukuları beklerim!
http://www.flickr.com/pho.../50796167@N08/6323617544/
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar