bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
bir gün oturup akşama kadar oylamaya kasmıyorsa, ben de bir şey bilmiyorum arkadaş. oylama yapılmıyor, okunmuyor yarasına protesto işte.
seni hiç sevemiyorum ama aferin lan..
seni hiç sevemiyorum ama aferin lan..
sözlük için bir utanç istatistiği olan, entry başına 2 olan oy sayısını tek başına arttırmaya azmetmiş sözlük gönüllüsü.
bir buna bakıyorum, bir de yetkili olmak ve daha sonra mod olabilmek için milleti sabahtan akşama kadar yalan yanlış gammazlayanlara da, kukla'nın tırnağı olamazlar sanırım...
bir buna bakıyorum, bir de yetkili olmak ve daha sonra mod olabilmek için milleti sabahtan akşama kadar yalan yanlış gammazlayanlara da, kukla'nın tırnağı olamazlar sanırım...
güldürüyor ve iyi yazıyor.
(#14820750) bu entrysi sayesinde gelecekte olan kızının adını çalmış bulunuyorum.
(#14820750) bu entrysi sayesinde gelecekte olan kızının adını çalmış bulunuyorum.
(#15334551) kitlemiştir.
komik bir herif. güldürüyor sağ olsun. buralarda harcanmasa bari.
(#15319612) yardırmıştır.
iki gündür sürekli gözüme çarpan yedinci nesil yazar, komik bir herif olduğu aşikar.
iki gündür sürekli gözüme çarpan yedinci nesil yazar, komik bir herif olduğu aşikar.
hür ve kabul edilmiş masonlar locasında büyük üstad seviyesine erişmiş olan yazar.
(#15359938) pembe tolgaya erkek versiyonunu çıkarmak için ekmek çıkarmış yazardır.
sevişmek için yer arayan sözlük yazarı, başka bir kampanyalar çıkar usta.
sabah sabah sevişesim gelen ender yazarlardan. entrylerini okuyup okuyup milletle sevişiyoruz burda. kurumda kamu tüzel kişiliği falan kalmadı yemin ediyorum.
her girisinde sevismeye dair belirtilerin oldugu yazar.
en son ne zaman sevistin diye sorasi geliyor insanin.
en son ne zaman sevistin diye sorasi geliyor insanin.
kırbaçlar elimizde
mandallar cebimizde
biz gideriz
hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...
sürekli dilinde bu şarkı olan yazar. allah sonumuzu hayretsin.
kırbaçlar elimizde
mandallar cebimizde
biz gideriz
hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...
takılın lan peşime!
mandallar cebimizde
biz gideriz
hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...
sürekli dilinde bu şarkı olan yazar. allah sonumuzu hayretsin.
kırbaçlar elimizde
mandallar cebimizde
biz gideriz
hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...
takılın lan peşime!
bu adam nickaltıma aferin lan cıbır diye yorum yapsa zirvede bırakırım.
adamla uğraşma niyetinde değilim de bir arkadaş seri bir şekilde oylanmış, benim de aynı başlığımdaki entri seri oylanmış:
dün en çok oy verenlere baktığımda:
1.
kukla
(7.218)
2.nin ise 665 oy verdiğini falan gördüm.
arkadaşımın oylanma istatistiği şöyle:
http://www.uludagsozluk.c...en/89794_1336239090_1.jpg
ah ulan kukla ne yaparsan yap dedektif gibi bulurum seni kerata *
okumadan oy verir vermez diye bir şey itham etmeyeceğim ama okuyarak emeğini yerine getirenler için oy versen daha güzel olmaz mı?
dün oy verdiğim adamları istatistiklerde görünce ben sevindim kendi adıma. üstelik o başlıklara yazmamama rağmen.
neyse ne diyordun?
"okuduğunuzu oylayın agaaa"
(bkz: sözlükte kimsenin oylama yapmaması/#14184435)
dün en çok oy verenlere baktığımda:
1.
kukla
(7.218)
2.nin ise 665 oy verdiğini falan gördüm.
arkadaşımın oylanma istatistiği şöyle:
http://www.uludagsozluk.c...en/89794_1336239090_1.jpg
ah ulan kukla ne yaparsan yap dedektif gibi bulurum seni kerata *
okumadan oy verir vermez diye bir şey itham etmeyeceğim ama okuyarak emeğini yerine getirenler için oy versen daha güzel olmaz mı?
dün oy verdiğim adamları istatistiklerde görünce ben sevindim kendi adıma. üstelik o başlıklara yazmamama rağmen.
neyse ne diyordun?
"okuduğunuzu oylayın agaaa"
(bkz: sözlükte kimsenin oylama yapmaması/#14184435)
(#15424756) ile bedavaya güldüren yazardır, yüzümüzde gülücükler meydana getirmeyi her zaman başarıyor ve bu hizmeti için teşekkür ediyorum.
bence sözlüğün en iyi ikinci yazarıdır salca dan sonra. çok komik be ahah!
şu sözlükte yazmaya bazen utanan yazar.
ulan ne mallar var ya, adam msn de diyo, fener her türlü cimboma kitleyecek diyo, görürsün 2012 şampiyonu fener olacak diyo. kafaya bak amk. donuna iddaya var mısın diyom yokum diyo. hem korkak, hem salak.
işte bu yazarla aynı sözlükte yazıyoz aga. onun açtığı başlığa entry girip, onun yazılarını okuyoz, yeri geliyo aynı moderatöre sövüyoz. oy bile veriyoz amk. salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk. fener kim la? lan fener kim?
ulan ne mallar var ya, adam msn de diyo, fener her türlü cimboma kitleyecek diyo, görürsün 2012 şampiyonu fener olacak diyo. kafaya bak amk. donuna iddaya var mısın diyom yokum diyo. hem korkak, hem salak.
işte bu yazarla aynı sözlükte yazıyoz aga. onun açtığı başlığa entry girip, onun yazılarını okuyoz, yeri geliyo aynı moderatöre sövüyoz. oy bile veriyoz amk. salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk. fener kim la? lan fener kim?
7. nesil yazar. ibiş. sözlüğe girersem ilk sana giricem dedim, sözümü tutuyorum ! sana giriyorum yavrum. 9 ay sonra ilk girdiğimsin.
a.mına koyak mı bülent başgan ?
a.mına koyak mı bülent başgan ?
(bkz: 15 05 2012 istanbul yağmuru/#15490804) ahauah. sokaklara inelim gün bizim günümüzdür!
sözlükte sevdiğim ender kız yazarlardan. yağmurdan meme ucu gözükecek deyu üzüm üzüm üzülmekte şu an. *
başarılı ve takip edilesi yazılar yazan ulu yazar. aynı zamanda nesildaşım.
kendisinin nick altına ilk entryimi girmekle büyük hata ettiğim.
olm ne oluyor lan, nefes alamadım.
olm ne oluyor lan, nefes alamadım.
çok acayip osbirci bir yazar.
çok içlendim ben bu yzdan nededir bilmiyorum.
--spoiler--
kuşum ötümüyo artık sözlük
--spoiler--
demiş. yazısında.
ben de özetlemek istiyorum yazıyı
kuşu kalkmaz
kuşu kuşu kalkmaz
canın kuşu kalkmaz
kuşu kalkmaz
(bkz: #15520668)
(bkz: kuşu kalkmaz)
https://www.youtube.com/watch?v=P79997tRWj4
--spoiler--
kuşum ötümüyo artık sözlük
--spoiler--
demiş. yazısında.
ben de özetlemek istiyorum yazıyı
kuşu kalkmaz
kuşu kuşu kalkmaz
canın kuşu kalkmaz
kuşu kalkmaz
(bkz: #15520668)
(bkz: kuşu kalkmaz)
https://www.youtube.com/watch?v=P79997tRWj4
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar