bugün
- kadir inanır6
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kürtçülük4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- velvet27
- kürtçülerin algıları4
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- aile evinde yaşamak13
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalist dünya19
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- çomar putu4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ebu muhammed el culani3
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- günün şarkısı2
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- beynin güzelce yıkanması3
karmasının trollll olmasındaki sır perdesi;
salca : la july, bu hbbia'ın karma sıfatı nolcak. aldı başını gidiyor, durduramıyoruz amk.
july4th: aga yemin ediyorum ben de kafayı yicem. aklıma sıfat mıfat hiçbi şey gelmiyor.
salca : napcaz la? eksi 3000 ide geçti. acaba zall a anla.. heh dur dur sonata geliyor.
moonlight sonata; naber lan ibişler. yine lak lak di mi? zate çalışırken görsem beremi fırlatacam amk.
salca: yok be aga . hbbia'ı konuşuyoz. karma sıfatı nolcak diyoz. bi fikrin var mı?
moonlight sonata; en son kalevye delika.. şşttt zall geliyo sessiz.
zall : arkadaşlar müjde. uludağ mobil iyice yenilendi. artık yazarlarımız sıçarkende entry girebilecek.
salca: ....
july4th.....
zall: niye gülmediniz la?
july4th: patron çok afedersin ama siktirtme mobilini. daha büyük bi sorunumuz var?
zall: noldu la. kızlar artık tınlamıyo mu sizi. mesaj atmıyo mu ?
july4th: yok patron, çok şükür tüm gün mesajlaşıyoruz. bizim derdimiz hbbia ile.
zall: naptı yine köfte. izmirin başkanına mı sövdü, atatür
salca : bi sus da dinle lan!
zall: bowwwwww iş baya ciddi galba.
july4th: boww tabi. hbbia ın karma sıfatına çözüm bulamıyoz. her ay değiştirmekten imanımız gevriyo.
zall: ahahaha ulan dert ettiğiniz şeye bak. yazın troll gitsin amk.
salca: sonra ???
zall: sonra, eksi yeyip karması çoğaldıkça yanına 'l' koyarsınız. trolll olur, trollll olur, trollllll uzar gider böyle.
moonlight sonata: ya 2014 yılında halen entry girerse trollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll mü olcak amk?
zall: olacak amk. her yeri 'l' olacak. yapın siz dediğimi.
july4th: emir büyük yerden.
zall: hadi ben gidiyom. sözlük size emanet.
salca: sonunda sorunumuz hal oldu be. oh be.
****
tanım: modların kafasını karıştıran yazardır.
*****
moonlight sonata : july, salca, siz nereye lan. o piti piti yapıp kim denk gelirse çaylak yapcaktın hani. gelin hele
salca : sıkıldık o oyundan aga. yeni modlarla takıl sen.
moonlight sonata: ok. görüşürüz
july4th: gömüşürüz.
salca: gömüşürüz.
moonlight sonata : canlarım benim ya.
salca : la july, bu hbbia'ın karma sıfatı nolcak. aldı başını gidiyor, durduramıyoruz amk.
july4th: aga yemin ediyorum ben de kafayı yicem. aklıma sıfat mıfat hiçbi şey gelmiyor.
salca : napcaz la? eksi 3000 ide geçti. acaba zall a anla.. heh dur dur sonata geliyor.
moonlight sonata; naber lan ibişler. yine lak lak di mi? zate çalışırken görsem beremi fırlatacam amk.
salca: yok be aga . hbbia'ı konuşuyoz. karma sıfatı nolcak diyoz. bi fikrin var mı?
moonlight sonata; en son kalevye delika.. şşttt zall geliyo sessiz.
zall : arkadaşlar müjde. uludağ mobil iyice yenilendi. artık yazarlarımız sıçarkende entry girebilecek.
salca: ....
july4th.....
zall: niye gülmediniz la?
july4th: patron çok afedersin ama siktirtme mobilini. daha büyük bi sorunumuz var?
zall: noldu la. kızlar artık tınlamıyo mu sizi. mesaj atmıyo mu ?
july4th: yok patron, çok şükür tüm gün mesajlaşıyoruz. bizim derdimiz hbbia ile.
zall: naptı yine köfte. izmirin başkanına mı sövdü, atatür
salca : bi sus da dinle lan!
zall: bowwwwww iş baya ciddi galba.
july4th: boww tabi. hbbia ın karma sıfatına çözüm bulamıyoz. her ay değiştirmekten imanımız gevriyo.
zall: ahahaha ulan dert ettiğiniz şeye bak. yazın troll gitsin amk.
salca: sonra ???
zall: sonra, eksi yeyip karması çoğaldıkça yanına 'l' koyarsınız. trolll olur, trollll olur, trollllll uzar gider böyle.
moonlight sonata: ya 2014 yılında halen entry girerse trollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll mü olcak amk?
zall: olacak amk. her yeri 'l' olacak. yapın siz dediğimi.
july4th: emir büyük yerden.
zall: hadi ben gidiyom. sözlük size emanet.
salca: sonunda sorunumuz hal oldu be. oh be.
****
tanım: modların kafasını karıştıran yazardır.
*****
moonlight sonata : july, salca, siz nereye lan. o piti piti yapıp kim denk gelirse çaylak yapcaktın hani. gelin hele
salca : sıkıldık o oyundan aga. yeni modlarla takıl sen.
moonlight sonata: ok. görüşürüz
july4th: gömüşürüz.
salca: gömüşürüz.
moonlight sonata : canlarım benim ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar