bugün

hiç oylama yapmadım bekaretim bozulur mu

posta gazetesinde haydar dümen'e yöneltilen bir soru. evet bu da oldu amk.

- sevgili haydar hocam. ben uludağ sözlükte yazarlık yapmaktayım. sürekli okur, okur, okurum. fakat elimi o mausa götürüp bi kere bile tıklamadım. hiç oylama yapmadım yani. acaba bekaretim bozulur mu?

+ sevgili kızım, geçenler de bana şöyle bi sual geldi, dedi ki; hocam ben motorsiklet kazası yaptım, çarpışma esnasında vajinama egzost borusu girdi. acaba kızlığım bozulmuş mudur dedi. şerefsizim 5 gün cvp veremedim. neyin mücadelesini veriyonuz çözemiyom kızım. bu ondan daha salakça. neyse uludağ da oylama yapanı sikmiyolar . yaptık araştırmasını. geniş olun ve okuduğunuzu oylayın. bu arada inci siker..

haydar hoca bu ya. film amk.
© copyright 2005 - 2026