bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- beyaz otomobil satın almak15
- lise defteri7
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- wine me dine me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- anın görüntüsü15
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- chp'deki değişimciler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- göbek adınız2
Konya guzeldir. Konya tatlidir. Konya sekerdir.
taşını toprağını sevdiğim taht görmüş, baht görmüş, sultan görmüş şehir.
"kamu dillerdedür ta'zîm-i konya
hezârân âferin iklim-i konya"
"kamu dillerdedür ta'zîm-i konya
hezârân âferin iklim-i konya"
türkiye'deki en rezil şehirlerden biridir. bu şehirden adam çıkmaz. başka bir şey çıkar. anladınız.
2 gün önce ordaydım. güzel şehir. kışın çekilmeyen şehir. kızları çok güzeldir.
havasını 10 günden fazla alanın büyülü bir şekilde orospu çocuğu olduğu memleket.
memleketim.
şeker hastası bir ninenin ramazan vakti suyunu elinden alıp döven çomarların olduğu yerdir.
annem öğretmen olarak orada görev almış daha önce. çok şükür sağ salim dönmüş.
annem öğretmen olarak orada görev almış daha önce. çok şükür sağ salim dönmüş.
Başı açık gezen bayanlara ne denildiğini merak ettiğim şehir.
4 yıldır konya'da yaşıyorum. Başı açık diye laf edilen ya da ramazan ayında oruç tutmuyor diye dövülen birini görmedim. Tamam belki çok medeni ya da tercihlere saygılı insanlar değiller ama o kadar da yobaz değiller.
Halkı Mutaassıb olsa da Erzurum, Rize ve Trabzon kadar fanatik yobaz değildir.
Baba tarafından memleketimdir. Kendim istanbul doğumlu olmama rağmen konya'yı iyi bilirim.
Baba tarafından memleketimdir. Kendim istanbul doğumlu olmama rağmen konya'yı iyi bilirim.
Lapa lapa kar yağmaktadır.
vasat bir köy.
Başı açık gezen bayanlara ne denildiğini merak ettiğim şehir.
bir şey dediğimiz yok kardeş. insanların giyim tarzı kendilerini ilgilendirir. böyle düşünürüz, azız ama varız.
kar yağışı yeniden başladı.
nasipse daha yağacak.
nasipse daha yağacak.
sözde medeniyetler şehridir, bu yalanı ancak şehirde yaşayan mini zeka seviyesine sahip saf insanlar yer.
bayanlar için söylüyorum biraz açık giyindiğinizde ya da bir erkekle görüldüğünüzde erkekler için ise küpe takarsanız ya da bir kız ile gezerken milletin ufo görmüş uzaylı gibi rahatsız edici bakışlarına maruz kalırsınız.
şimdi sizlerle medeniyetler şehrinde yaşadığım birkaç anımı paylaşacağım.
efenim konyadaki çomarlarla birkaç anımı paylaşmak isterim, bir keresinde bir arkadaşım ile beraber otobüsteydik, kartımızda para yoktu, adamın birinden bizim yerimize de basmasını istedik, eleman bastı, parasını verdik neyse adam parayı saydı ve bize 10 kuruş dedi amınakoduğumun görgüsüz çomarı utanmadan 10 kuruşunu da istedi, sonra ne yaptık hatırlamıyorum, her neyse gelelim bir diğer anıya, bilenler bilir kültürpark duraklarında otobüs beklemekteyim yine otobüsümün gelmesine daha çok var, durakların arka tarafında kalan halka açık banklar var belediye tarafından konmuş, ulan birine oturayım bari dedim sadece yaşlı bir adamın yanı boştu oraya oturdum, 5-10 saniye sonra yaşlı adam bana dönerek aleyküm selam dedi, insan hiç selamsız oturur mu dedi, ulan amınakoduğumun çomarı sanane elalemin selamından belki çok yorgun kafası meşgul dalgın oturuverdi belki müslüman değil ulan amk andavalı böylelerini sikeceksin, her neyse ben de alttan aldım sonuçta çomar olabilir ama yaşlı dedim, birine sırf senden önce doğdu diye saygı duymak da çok saçma ama her neyse konuyu dağıtmayayım, zaten olay bu kadar, adamın yanında ıq'um daha fazla düşmesin diye otobüsüm gelecek birazdan dedim ve kalkıp durağa gittim, otobüsümün gelmesine daha çok vardı ama durakta beklemek çomarın yanında oturmaktan daha iyiydi.
başka bir anım ise bir başka travmay durağı yakınında , çomarımız sesli sesli bağırarak konuşuyor daha toplum içerisinde nasıl ve hangi ses düzeyinde konuşulacağını bile bilmiyor primat bir çomar bu, aynen şöyle diyor evden camiye camiden eve amuğa goyayım evden camiye camiden eve. sanırım yanındaki muhtemelen bir başka çomar olan arkadaşı nasıl gidiyor ne yapıyorsun tarzı bir şey sormuş, asıl çomarımız ise dili döndüğünce cevaplamaya çalışıyor, olaya tanıklık ettiğimde bayağı bir gülmüştüm.
ve en son olarak da bundan birkaç hafta önce bir kafede oturuyordum, duvarda asılı duran televizyona bakarak , normalde pek yapmam ama şans o ki bacak bacak üstüne atmışım o sırada da yine şans o ki ezan okunuyor ( bu kısımdan pek emin değilim) olayı biraz geç farkettim , çalışan çomar garsonumuz yanımdan geçerken bacağıma dokunarak indir tarzı bir şeyler dedi tam anlayamadım ezan okunduğunu da o an farketmedim farketsem bile ben ulan amınakoduğumun primat çomarı ben bacağımı indirsem ne olacak, müslüman alemi kurtuluşa mı ercek, afrikadaki açlar mı doyacak, ezan okunmuyor olsa bile sanane milletin oturuşundan ulan en sinir olduğum şey de bu hıyarların böyle abuk subuk şeylere duyar kasıp hırsızlığa, tecavüze ses çıkarmamaları, her neyse, kısacası konyadan, konyalıdan ve içinde konya geçen her şeyden uzak durmanızı bir dostunuz olarak öneriyorum.
iki yıl sonra gelen edit: yukarıdaki şeylere bir sürü Arap da eklendi, şahane oldu, arkamıza bakmadan yürüyemez olduk *
bayanlar için söylüyorum biraz açık giyindiğinizde ya da bir erkekle görüldüğünüzde erkekler için ise küpe takarsanız ya da bir kız ile gezerken milletin ufo görmüş uzaylı gibi rahatsız edici bakışlarına maruz kalırsınız.
şimdi sizlerle medeniyetler şehrinde yaşadığım birkaç anımı paylaşacağım.
efenim konyadaki çomarlarla birkaç anımı paylaşmak isterim, bir keresinde bir arkadaşım ile beraber otobüsteydik, kartımızda para yoktu, adamın birinden bizim yerimize de basmasını istedik, eleman bastı, parasını verdik neyse adam parayı saydı ve bize 10 kuruş dedi amınakoduğumun görgüsüz çomarı utanmadan 10 kuruşunu da istedi, sonra ne yaptık hatırlamıyorum, her neyse gelelim bir diğer anıya, bilenler bilir kültürpark duraklarında otobüs beklemekteyim yine otobüsümün gelmesine daha çok var, durakların arka tarafında kalan halka açık banklar var belediye tarafından konmuş, ulan birine oturayım bari dedim sadece yaşlı bir adamın yanı boştu oraya oturdum, 5-10 saniye sonra yaşlı adam bana dönerek aleyküm selam dedi, insan hiç selamsız oturur mu dedi, ulan amınakoduğumun çomarı sanane elalemin selamından belki çok yorgun kafası meşgul dalgın oturuverdi belki müslüman değil ulan amk andavalı böylelerini sikeceksin, her neyse ben de alttan aldım sonuçta çomar olabilir ama yaşlı dedim, birine sırf senden önce doğdu diye saygı duymak da çok saçma ama her neyse konuyu dağıtmayayım, zaten olay bu kadar, adamın yanında ıq'um daha fazla düşmesin diye otobüsüm gelecek birazdan dedim ve kalkıp durağa gittim, otobüsümün gelmesine daha çok vardı ama durakta beklemek çomarın yanında oturmaktan daha iyiydi.
başka bir anım ise bir başka travmay durağı yakınında , çomarımız sesli sesli bağırarak konuşuyor daha toplum içerisinde nasıl ve hangi ses düzeyinde konuşulacağını bile bilmiyor primat bir çomar bu, aynen şöyle diyor evden camiye camiden eve amuğa goyayım evden camiye camiden eve. sanırım yanındaki muhtemelen bir başka çomar olan arkadaşı nasıl gidiyor ne yapıyorsun tarzı bir şey sormuş, asıl çomarımız ise dili döndüğünce cevaplamaya çalışıyor, olaya tanıklık ettiğimde bayağı bir gülmüştüm.
ve en son olarak da bundan birkaç hafta önce bir kafede oturuyordum, duvarda asılı duran televizyona bakarak , normalde pek yapmam ama şans o ki bacak bacak üstüne atmışım o sırada da yine şans o ki ezan okunuyor ( bu kısımdan pek emin değilim) olayı biraz geç farkettim , çalışan çomar garsonumuz yanımdan geçerken bacağıma dokunarak indir tarzı bir şeyler dedi tam anlayamadım ezan okunduğunu da o an farketmedim farketsem bile ben ulan amınakoduğumun primat çomarı ben bacağımı indirsem ne olacak, müslüman alemi kurtuluşa mı ercek, afrikadaki açlar mı doyacak, ezan okunmuyor olsa bile sanane milletin oturuşundan ulan en sinir olduğum şey de bu hıyarların böyle abuk subuk şeylere duyar kasıp hırsızlığa, tecavüze ses çıkarmamaları, her neyse, kısacası konyadan, konyalıdan ve içinde konya geçen her şeyden uzak durmanızı bir dostunuz olarak öneriyorum.
iki yıl sonra gelen edit: yukarıdaki şeylere bir sürü Arap da eklendi, şahane oldu, arkamıza bakmadan yürüyemez olduk *
insanları olmasa güzel şehir.
ova bir kere acayip büyük. yokuş derdi yok dümdüz yer.
bir kere gece indim otobüsten saat 3. gittim caminin yanında bekledim. neden? çünkü cami bol. her köşe başında var. tabii adamların parası bol ama neden yararlı bir şey yaptırsın?
insanlarına tekrar değinecek olursam; aşırı gösteriş meraklısı, aşırı ahlak polisi, aşırı tutucu. aslında çoğu dinine bağlı değil. saçma bir şekilde mahalle baskısı var.
gittiğimde saçma bir huzur bulmam neye delalettir bilemem. belki şehirdeki yeşil kubbe'nin varlığı yetiyordur.
ova bir kere acayip büyük. yokuş derdi yok dümdüz yer.
bir kere gece indim otobüsten saat 3. gittim caminin yanında bekledim. neden? çünkü cami bol. her köşe başında var. tabii adamların parası bol ama neden yararlı bir şey yaptırsın?
insanlarına tekrar değinecek olursam; aşırı gösteriş meraklısı, aşırı ahlak polisi, aşırı tutucu. aslında çoğu dinine bağlı değil. saçma bir şekilde mahalle baskısı var.
gittiğimde saçma bir huzur bulmam neye delalettir bilemem. belki şehirdeki yeşil kubbe'nin varlığı yetiyordur.
24 saattir yoğun kar yağıyor.
maşallah.
maşallah.
leş bir köy. sigara almak için bile uğranmaz.
neyi meşhurdu?
iç anadolu'da yaygın bir söz vardır.
‘Afyon’un kaymağı, Konya’nın manyağı.' diye.
çok haklılar.
‘Afyon’un kaymağı, Konya’nın manyağı.' diye.
çok haklılar.
bir köy ve çomar kenti. uzak durunuz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar