bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
aleyna tilki, mevlana, ali çamdalı gibi dünyaca ünlü isimlerin çıktığı şehir açık ve net.
en büyük eksikliği nehir sahibi olmamasıdır.
içinden nehir geçse daha modern ve sosyal bir şehir olacakken, yobaz üssü olmuştur.
çok kuru bir merkezi var.
içinden nehir geçse daha modern ve sosyal bir şehir olacakken, yobaz üssü olmuştur.
çok kuru bir merkezi var.
Erkekleri aşırı itici gelen şehir.
Vasat bir köy.
yobazlığın tahammülsüzlüğün başkenti. cahil insan üreten dev bir makine gibi...
en akıllıları bile döne döne kafayı bulmuş.
Bu şehrin alayı üçkağıtçı hele de sanayisi; imkan verilirse halikopter yapacaklarmış ulan siz önce adam gibi pulluk yapmayı öğrenin helikopteri sonra yaparsınız; şahsen bundan sonra Konya’dan vida alanı silksinler:
Alaaddin tepesinde takılan bir grubu çok kötü döveceğim az kaldı.
Başı açık gezen bayanlara ahlaksız teklifte bulunulduğunu duyduğum şehir.
Üniversite okumaya gelen çok da zeki olmayan fakat güzel kızlara ev sahipliği yapan şehir.
diyarbakır'dan daha seküler olduğu iddia edilen şehir. bunun tamamen şaka olduğunu düşünmek istiyorum. konya'da diyor gece kulübü var diyor, bar var diyor.
senin konya'da bugün olduğunu iddia ettiğin gece kulüplerinin 3 kat daha iyileri 2000'li yılların başlarında diyarbakır'da vardı mesela. sinemalarından, eğlence alanlarından falan bahsetmiyorum bile. iş iki şehrin kalitesinin kıyaslanmasıysa, diyarbakır konya'yı 10 kere falan tokatlar.
not: diyarbakır'lı değilim. bir vesile ile bir süre yaşamışlığım var. keza konya'yı da haritasını çizebilecek kadar iyi bilirim.
senin konya'da bugün olduğunu iddia ettiğin gece kulüplerinin 3 kat daha iyileri 2000'li yılların başlarında diyarbakır'da vardı mesela. sinemalarından, eğlence alanlarından falan bahsetmiyorum bile. iş iki şehrin kalitesinin kıyaslanmasıysa, diyarbakır konya'yı 10 kere falan tokatlar.
not: diyarbakır'lı değilim. bir vesile ile bir süre yaşamışlığım var. keza konya'yı da haritasını çizebilecek kadar iyi bilirim.
çok gezemedim istanbul'dan konya havaalanına gittim. havaalanında pek kimse yoktu. sonra aksaray geçmem lazımdı. otogara geçtim taksi ile yolda hiç insan görmedim. o parklar falan bomboş yürüyüş alanları da keza öyle. neyse otogara gittim toplasan 30 kişi vardı. lan nerede bu insanlar ? bence konya'da nüfus 1000 falan bizi kekliyorlar.
Kaba ve iş ahlakı olmayan esnafın yaşadığı şehirdir. Çalışana maaşı düzgün ödenmez yabancıya kazık atmak olmazsa olmazlarıdır. Kardeşim öğrenciydi orada esnafın öğrenciye veya yabancıya tavrı gerçekten çok kötü.
Ama şehir gerçekten güzel. Tarihi dokusu geniş caddeleri ve bisiklet kullanan insanları şehrin olumlu tarafı. Ayrıca tiritçi mithat der ve susarım.
Ama şehir gerçekten güzel. Tarihi dokusu geniş caddeleri ve bisiklet kullanan insanları şehrin olumlu tarafı. Ayrıca tiritçi mithat der ve susarım.
Türkiye’ye uzay teknolojisinde yön veren il(!)
Gizli uzay üssünü bünyesinde barındıran şehir.
Edibüdü; valla öle deyyolaa. Ben onların yalancısıyım.
Edibüdü; valla öle deyyolaa. Ben onların yalancısıyım.
halkının büyük bir çoğunluğu Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı olan şehir.
GERÇEKTEN ÖN YARGI MI YOKSA DOĞRU MU BiLMEDiĞiM ,AMA CiDDi ANLAMDA TÜRKiYEDE EN SEViLMEYEN ,EN YOBAZ iNSANLARA SAHiP ŞEHiR OLABiLiR.
ÖRNEK VERMEM GEREKiRSE BiR KONAKLAMA TESiSi ARANIP iKi BAY OLARAK KONAKLAMAK iSTiYORUZ DEDiĞiNiZDE, KONYALIYSA OLMAZ CEVABINI ALMANIZ ,YÜKSEKTiR.
ÖRNEK VERMEM GEREKiRSE BiR KONAKLAMA TESiSi ARANIP iKi BAY OLARAK KONAKLAMAK iSTiYORUZ DEDiĞiNiZDE, KONYALIYSA OLMAZ CEVABINI ALMANIZ ,YÜKSEKTiR.
hangisine soran kıram algol neyin almıyoghhhhhhh
diyecektir, oysa memleketin en çok içki satılan yeri.
bahaneleri de hazır ; biz içmiyogh, gavurlar kafirler
geliyii, içiyiiii.
he mi la ?
bu zeka fazlası alerji yapmıyorsa ? maşallah.
gavurun kafirin başka derdi yok
hadi yobaz gonyaya gidek de gafaları çekek diyecek.
rize den sonra en çok pervanenin çıktığı yer.
diyecektir, oysa memleketin en çok içki satılan yeri.
bahaneleri de hazır ; biz içmiyogh, gavurlar kafirler
geliyii, içiyiiii.
he mi la ?
bu zeka fazlası alerji yapmıyorsa ? maşallah.
gavurun kafirin başka derdi yok
hadi yobaz gonyaya gidek de gafaları çekek diyecek.
rize den sonra en çok pervanenin çıktığı yer.
Askerliğimi Konya il jandarma komutanlığında muhabere çavuşu olarak yaptım. Baş telsiz operatörüydüm. Şahit olduğum olaylar ufkumu 100 katına çıkardı.
Hani Konya dindar insanların memleketi ya...
Neyse.
Hani Konya dindar insanların memleketi ya...
Neyse.
Tece'deki en büyük köylerden biri.
Asla okunmayacak şehir. Ben hata yaptım ama letgodan yine eşya veren dayılar çıktı karşıma onlar sayesinde tutunuyoruz.
konyağın ilk icad edildiği şehir olması
nedeniyle antik adı konyak tır
sonradan yobazlar tarafından konya ya çevirmiştir
dünyada en çok konyak içilen yerdir
dedi kahveye gelen sakallı kipalı takunyalı dede.
gitti.
nedeniyle antik adı konyak tır
sonradan yobazlar tarafından konya ya çevirmiştir
dünyada en çok konyak içilen yerdir
dedi kahveye gelen sakallı kipalı takunyalı dede.
gitti.
Şehir olarak izmir den güzeldir.
git gel 6 saattir.
şu günlerde havaların epey soğuduğu şehir. montlar ve bereleri çıkarmanın vakti geldi.
(bkz: konya soğuğu)
(bkz: konya soğuğu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar