bugün
- velvet14
- düşün ki o bunu okuyor15
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sarıklı yahudi3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- erken uyumak2
- yılmaz güney12
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- egay sucukcu7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- black mirror3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- golden brown2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- otopsiraporlari6
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- kemal kılıçdaroğlu18
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- online listesi2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- namaz takkesi5
- alstom citadis2
- ameliyat olmak6
- ilginç şeyler2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
sadece normal çayın soğutulmuş ve içine meyve aroması eklenmişi olsa da evde yapıldığında aynı tadı vermeyen soğuk ve şekerli içecek.
bunu şeftali aromalı üretme fikrini kim çıkardıysa onun ben amına koyayım. lan ne zaman bakkala limonlu ice tea almak için gitsem raflarda hep şeftalili var mangolu var vs... ama limonlu yok! ice tea limondan başkasıyla olmaz arkadaş...
görsel
Bu nedir bilader dedirtir adeta.
Bu nedir bilader dedirtir adeta.
Şekerli su.
Fuse tea.
Lipton.
Didi.
Hepsini denedim ... tadları fena degil.
Lipton.
Didi.
Hepsini denedim ... tadları fena degil.
lipton ice tea - şeftali
evrenin en güzel içeceği olabilir.
evrenin en güzel içeceği olabilir.
hem ağzı tatlandıran hem de susuzluğu gideren içecek.
limonlusunu sevmeyen bir ben miyim diye sorguladığım..
Susuzluğu aldığı ve güzel kokulu için bağımlılık yarattığı takdirde tehlikeli olabilen içecek türü.
katılıyorum. yazın karpuzlusu efsane gider ama kışın yaşasın sahlepler!
Nestea her zaman favorim olmuştur özellikle Mango, ananaslısı efsaneydi. Nestea hariç diğer markalar çöp.
o kekremsi çay tadını tek alabildiğim lipton ice tea' dir.
Lipton'dan başka markanın yapmaması gereken soğuk içecek, buzlu çay.
Didi markasını denedim ve hayatımda böyle rezalet görmedim.
Didi markasını denedim ve hayatımda böyle rezalet görmedim.
nestea vardı bir dönem, hala var mı bilmiyorum ama onun kırmızı meyvelisi vardı, o kadar güzel bir içecekti ki... bir gün kendisini piyasadan kaldırdılar, nasıl bir kaldırmaysa gogıl amcaya yazınca bile bu içecekle alakalı bir şey çıkmıyor. lan yoksa sadece benim hayal ürünüm müydü diye sorguluyorum bazen. öyle yani.
Nestea kaldırıldı ice tea bitti, şuankiler çöp.
içince susuzluğu gidermeyip, daha çok susatan.
Şeker deposu. Almayın, aldırmayın. 200ml su bardağında minimum 7-8 adet şeker oluyor. Her türünü inceledim neredeyse, hepsi aynı.
Liptonun şekersiz olanları var Migrosta. 330 ml. olanlardan ama. Litreliklerini çıkaramadılar bir türlü.
bu meredi kim icaat etti bilmiyorum ama bu sıcak yaz günlerinde en güzel bişey lan bu. serinliyoruz sayesinde. teşekkürler ice tea yı icaat eden adam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar