bugün

entry'ler (1852)

akşam 10 da yatabilen insan

Sabah 7’de uyanmanın yarattığı müthiş his.

direksiyon sınavında arabayı stop ettirmek

Arkaya dönüp
-Hadi bi zahmet itelim abim
ile toparlanması gereken durumdur.
(bkz: ya tutarsa)

jitem

Bir Jitan değildir.

inşaatta çalışan kız

Herkesin el arabası ile ardından seri bir şekilde takip edeceği kızdır.

yakışıklı olduğu halde sevgilisi olmayan erkek

Allah her ikisini bir arada nadir veriyor.
(bkz: çirkin şansı)

179 liram var maaşa 29 gün kaldı ne yapmalıyım

Para nedir nasıl harcanır.

tuna nehri akmam diyor

Hakkıdır.

kaçak siteler vs netflix

Özet:netflix tamam...ama torent’e de devam.

israil devleti

Kaçak nazi subaylarını memleketlerine operasyonla getirip yargılayan sonrasında israilli avukatın biri sayesinde tüm suçlamalardan aklayan ilginç speşyıl ülke.

talat bulut

Enteresan paylaşımlar yapan adam (bkz: poppy)

kilo vermek isteyenlere verilebilecek tavsiyeler

Bilerek başınıza bir iş getirin kabus gibi uykularınızı kaçıracak türden esaslı bir iş.yemeden içmeden kesilip hızlıca kilo verin.

abd de koronavirüsü vakası

Mars’tan dünyaya el sallayan robotları ile övünen amrıka’nın,ey halkım herkes krona dan geberecek açıklaması yapan başkanına sahip ülke.sen uzaya sonda yolla,solunum cihazımız yok diye ağla.aq gidin kaptan amerikayı çağırın nassa yı falan...senede 10 milyar 20 milyar dolar bağış alan üçkağıtçı nassa da bu ülkede.hayatınız yalan aq.

türkiye ekonomisi almanya dan 5 kat daha güçlü

Ben onu bunu bilmem hepsi göt altında.

17 25 aralık 2013 yolsuzluk ve rüşvet operasyonu

Ayakkabı kutularında ki üç kuruşu gören insanların ikna olduğu hırsızlık şeysi.

faiz haram deyip gayrimenkule yatırım yapmak

Helal bir yatırımdır.faizden farkı kazancınızın %20 sini devlete ödersiniz.100 evim var diye sevinemezsiniz bile.

kilisede ezan okuyan imam

Müslümanların islamiyetin hak din olduğunu bir türlü kabul edememesi şeklinde değerlendirilebilir.hiç açmıyım anlayan anlasın.
-Müslümanmısın Berkcan
+Elhamdulillah

corona orana burana korum ha

gribin yeni adı.hepsi bu...ölenlerin oranı düz gribe yakalanıp ölenlerden kat be kat daha düşük.bir çok akademisyen doktor prof sanatçı şarkıcı politikacı viruse yakalanmış diye haber geçiliyor.bekleyin görün tom hanks’e hiç bir şey olmayacak grip aq o kadar.düz grip manuel olanı.

nasa nın dünya fotoğrafındaki seks yazısı

Bunun birde tişörtü sivitleri pantulları var millet alıp giyiniyor nasada çalışıyoruz hesabı...Romantik uzaycılarla yıllardır gırgır geçtikçe geçiyor bu nasa vakfı.

yazarların sevgililerini telefona kaydettiği isim

Haklı tarafları olan bir önerme
Ne diye yani.

kemalistlerin bilime katkısı

Yeni Karadeliklerin keşfi,Marsa gönderilen sonda robotları,çeşitli yapılarda olan uydu sistemleri vs vs...Uydu derken çanak anten değil.Harbi uydu.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.