bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
japon kökenli elektro akustik bas türü gitar üreten ürünün adıdır. pek çok ünlü gitaristin kullandığı bu model gitarlar eğer japon malı değilde kore yada endonezya üretimi ise kesinlikle uzak durulması gerekir zira çok büyük sound handikapı yaşatır kullananlara.
daha çok sert ezgiler kullanan gitaristlerin tercihi olması geniş telleri olması ve sapındaki düzenlenmiş müzik sound efektidir.
(bkz: joe satriani).
daha çok sert ezgiler kullanan gitaristlerin tercihi olması geniş telleri olması ve sapındaki düzenlenmiş müzik sound efektidir.
(bkz: joe satriani).
grg170dx gibi giriş seviyesi bir modelinde bile ibanez'in kendine has olan sound'unu hissettiren kaliteli markadır. giriş seviyesi, orta seviye veya üst seviye farketmeden tüm gitar modelleri tavsiye edilebilir.
japon yapımı mukemmel tonlar veren, endonezya yapımları mukemmele yakın olan, kore yapımından uzak durulması gerek gitar markası.
ibanez p/j bass gitarlar fender p basslardan sonra en saglam gitarlardır (bence)
ibanez p/j bass gitarlar fender p basslardan sonra en saglam gitarlardır (bence)
en cılız gitarları üreten firmadır. gayler tercih eder genelde.
erkek gitarı için (bkz: fender).
erkek gitarı için (bkz: fender).
iki gün önce rg370 modelini satın aldığım sıkıntılı gitar.
ancak şu an mutlu değilim, zar zor biriktirdiğim parayla alabileceğimin en iyisi buydu. amplim iyi olmasına rağmen ses kuyunun içinden gelir gibi sanki ve gitar scalloplu olmasına rağmen elime nedense oturmuyor. tuner ayarlarıyla alakalı bir sorun da değil bu. galiba hayal ettiğim, duymak istediğim farklı bir sesti.
velhasılı şimdi aldığım fiyattan daha ucuza satmayı düşnüyorum.
eğer isteyen olursa büyük e-satış sitelerine koymadan önce burdan uygun bir fiyata verebilirim. distortion pedalı da hediye edeceğim.
ancak şu an mutlu değilim, zar zor biriktirdiğim parayla alabileceğimin en iyisi buydu. amplim iyi olmasına rağmen ses kuyunun içinden gelir gibi sanki ve gitar scalloplu olmasına rağmen elime nedense oturmuyor. tuner ayarlarıyla alakalı bir sorun da değil bu. galiba hayal ettiğim, duymak istediğim farklı bir sesti.
velhasılı şimdi aldığım fiyattan daha ucuza satmayı düşnüyorum.
eğer isteyen olursa büyük e-satış sitelerine koymadan önce burdan uygun bir fiyata verebilirim. distortion pedalı da hediye edeceğim.
bir bisiklet markası.
fenderi tercih edeceğim markadır. ses tonu daha çok serttir. fender tonu ise daha yumuşak ve kesinlikle daha orjinal gibi gelmektedir bana. fakat müszik tarzı tabiiki önemlidir.
akustik gitarlarından v72 ece bk kullandığım çokta memnun kaldığım gitar markası.
grgr121ex modelini kullanmaktayım fiyatına göre çok iyidir zaten ibanez adı yeter.
as103 atrcore modelini almayı planladığım marka.
Metal müzik yapmak isteyen kişilerin gitarlarını alması gereken marka.
ibanez alıp blues yapmaya çalışan insan görmek istemiyoruz.
ibanez alıp blues yapmaya çalışan insan görmek istemiyoruz.
grg 170 dx modeline sahip olduğum elektro gitar markası şu ana kadar gayet memnunum. metal müzik yapmak istiyorsanız çok iyi tonlar alabilirsiniz. tabi iyi de bir amfiyle.
gecenlerde kuzenimin bir modelini almis oldugu akustik gitar markasıdır. muazzam bir tonlama olayi vardir.
ilk gitarim bir ibanez giodur.
Elektro gitarımın markasıdır.
Türkiye distribütörlerinin pek alakadar olmaması nedeniyle Türkiye'deki eski popülaritesini yitirmiş, internette görülen tüm modelleri bulunamayan gitar markasıdır.
Bir çok gitarist tarafından "kendine has bir tonu yok" denir kendilerine. Doğru bir kanıdır çünkü bir fender ile veya gibson ile veya veya bir jackson* Yapacaklarınız hatta yapabilecekleriniz bellidir. Bu yüzden bir fender (Vb.) ile bir ibanez'i kıyaslamak, elma ile şeftaliyi kıyaslamak gibidir. ikisininde rütbeleri, tarzları, soundları farklıdır. Ancak ibanez bir super strat Olmasından mütevvelit hepsinden birer parça almıştır. Birebir olmasada mevzubahis markaların soundlarına ufaktan benzemesi, benzetilebilmesi dahi iyi birşeydir.
Ayrıca internette de görülebilecek eski ve yeni yapımlar olmak üzere gayet güzel konsept gitarları ve dahada genellersek üst model gitarları vardır. Ancak baştada belirttiğim gibi Türkiye deki popülaritesini yitirmesi dolayısıyla o modelleri buralarda pek göremiyoruz.
Diyeceğim şudur ki; ibanezlerin bir çok modeli fiyat/performans olarak gayet başarılıdır. Ki başlangıç modelleri (gio'lar, rg 270'ler) ikinci el döngüsü olarak ta iyidir.
Bir çok gitarist tarafından "kendine has bir tonu yok" denir kendilerine. Doğru bir kanıdır çünkü bir fender ile veya gibson ile veya veya bir jackson* Yapacaklarınız hatta yapabilecekleriniz bellidir. Bu yüzden bir fender (Vb.) ile bir ibanez'i kıyaslamak, elma ile şeftaliyi kıyaslamak gibidir. ikisininde rütbeleri, tarzları, soundları farklıdır. Ancak ibanez bir super strat Olmasından mütevvelit hepsinden birer parça almıştır. Birebir olmasada mevzubahis markaların soundlarına ufaktan benzemesi, benzetilebilmesi dahi iyi birşeydir.
Ayrıca internette de görülebilecek eski ve yeni yapımlar olmak üzere gayet güzel konsept gitarları ve dahada genellersek üst model gitarları vardır. Ancak baştada belirttiğim gibi Türkiye deki popülaritesini yitirmesi dolayısıyla o modelleri buralarda pek göremiyoruz.
Diyeceğim şudur ki; ibanezlerin bir çok modeli fiyat/performans olarak gayet başarılıdır. Ki başlangıç modelleri (gio'lar, rg 270'ler) ikinci el döngüsü olarak ta iyidir.
dünyaca ünlü gitar markasıdır. japonya merkezlidir.
bir çok ünlü gitaristin tercih ettiği gitar markalarından biridir.
bir çok ünlü gitaristin tercih ettiği gitar markalarından biridir.
sahip olduğum rg 350m adındaki modelin üreticisidir. ürettikleri gitarlar hiç de fena değildir.
Profesyonellesirsem alacagim gitar markasi diyebiliriz. Simdilik fender mevcut amma calabilene.
v72ece modeliyle evimin direği. 7 yıl önce 250 liraya almıştım. şimdi 700 lira olmuş. türkiye ekonomisi iyi diyenlere duyurulur.
Uzun yıllardır düşündüğüm, merak ettiğim bir markaydı. 5 telli derken 4 telli kısmet oldu, dün itibariyle ibanez BTB770 ile ibanez kullanıcıları arasına katılmış bulunmaktayım. ilk izlenimler; "canavar"..
Akustik gitarından memnun kaldığım ama keşke japon yapımını alabilseydim dediğim gitar markası.
6 telli bas gitarları oldukça kaliteli olan gitar markası. Atölye çıkışında bas gitarlara genelde elixir takarlar.
ilk gitarimin markasi. Akustik olanindan aldim 430 tlye. Allah utandirmasin guzel gitar.
bir gitar markasıdır.
Ayrıca cort al ibanez ne diyen arkadaşıma rağmen aldığım ilk elektro gitarın markasıdır.
Cort a göre daha rahat olduğu söylenmekte ama bilemedim şimdi.
Ayrıca cort al ibanez ne diyen arkadaşıma rağmen aldığım ilk elektro gitarın markasıdır.
Cort a göre daha rahat olduğu söylenmekte ama bilemedim şimdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar