bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
elektro gitar modellerinin hiç düşünülmeden alınması, elektro klasik modellerinden de uzak durulması şiddetle tavsiye olunur.
fretlerde sıkıntı çıkıyor. sahnede 3 günde iki defa tel kopardı. sap ayarı çabuk bozuluyor, abuk sabuk cızırtılar bir müddet sonra gitarı çalınamayacak hale getiriyor ama şimdiye kadar hiç bir elektro modelinde de bir sıkıntıyla karşılaşanı duymadım.
ekleme : elektro klasiklerin amfisiz ses çıkışları da pek tatminkar olmayabiliyor.
fretlerde sıkıntı çıkıyor. sahnede 3 günde iki defa tel kopardı. sap ayarı çabuk bozuluyor, abuk sabuk cızırtılar bir müddet sonra gitarı çalınamayacak hale getiriyor ama şimdiye kadar hiç bir elektro modelinde de bir sıkıntıyla karşılaşanı duymadım.
ekleme : elektro klasiklerin amfisiz ses çıkışları da pek tatminkar olmayabiliyor.
gitarla uzaktan yakından ilgim olamadıgı halde penalarını çok beğendiğim marka.
kanımca artık 90'lardaki universe ve john petrucci signature serileri güzelliğinde gitarlar üretmeyen firmadır. bu sebeple kendilerini kınıyor, biraz param olsa ibanez yerine hiç düşünmeden carvin, suhr gibi firmaları tercih edeceğimi belirtmek istiyorum.
metal dinleyicilerin çaldığı gitar.
elimde grg 220 dx modeli olan çok sevdiğim gitarımın markasıdır klavyesindeki stickerları beni gitarıma aşık etmiştir.
(bkz: abanoz)
(bkz: abanoz)
ucuz akustik gitarları muadillerine kafa tutamayacak kadar kalitesiz olan gitar markası.
japon işi gitar markası, kişisel kanaatim fender'in gitar, ibanez'in oyuncak olduğudur.
gitar üreten bir marka.
rg350ex modeline sahip olduğum gitar markasıdır.
sucukta polonez, gitarda ibanez.
marlboro nun gitar versiyonudur. gitara ilk merak saranların ille de almak istediği markadır.
gibson, jackson gibi markaların yanında bağlama sayılabilir.
esp'yi saymıyorum bile daha.
gibson, jackson gibi markaların yanında bağlama sayılabilir.
esp'yi saymıyorum bile daha.
3 gün önce aeg8e modelini almış olduğum markadır. hoştur güzeldir.
düşük modellerinde klavyesini hiç rahat bulmadığım, kasa olarak beğenmediğim gitar markası.
düşük modeller çoğu markada kötüdür diyebilirsiniz. haklı da olabilirsiniz ama bir gitar bu kadar da olamaz lan. bu kadar ucuz işçilik ve ne? sırf marka yüzünden şişirilmiş fiyatlar. peh.
orta dereceli olarak sınıflandırılan rg350m serisi içinde aynı şeyler geçerlidir kanımca. ucuz işçilik, cafcaflı bir görüntü, berbat bir ses. çok seveni vardır, olsundur da. ama mümkünse benden uzak dursun ibanez.
ek olarak, kötü bir floyd rose mu aradınız? buyrun karşınızda ibanez.
düşük modeller çoğu markada kötüdür diyebilirsiniz. haklı da olabilirsiniz ama bir gitar bu kadar da olamaz lan. bu kadar ucuz işçilik ve ne? sırf marka yüzünden şişirilmiş fiyatlar. peh.
orta dereceli olarak sınıflandırılan rg350m serisi içinde aynı şeyler geçerlidir kanımca. ucuz işçilik, cafcaflı bir görüntü, berbat bir ses. çok seveni vardır, olsundur da. ama mümkünse benden uzak dursun ibanez.
ek olarak, kötü bir floyd rose mu aradınız? buyrun karşınızda ibanez.
benim tek dostum olan gitardır. ayrıca klavyesi çok rahatdır.
candır, bir tanedir.
grx 20 modelini 10 senedir kullanırım. otoban gibi dümdüz bir sapı var. alt gamlardaki tonunu bu sınıf başka gitarda bulamazsınız.
arkadaşlardan bildiğim kadarıyla gitar markasıdır.
Elimde bir adet grg 170 dx modelini bulundurdugum gitar markasi endonezya üretimi ve düşük fiyatli olmasina ragmen fiyat/performans açisindan en önemli gitarlardan biridir bu model. 1 senedir vurmadıgım yer kalmamıştır benım kişişel kanatime göre bi gitara gore ortalamanin üstünde dayanıklıdır. Üstünde hsh manyetikler bulundugu için her müzik türüne gider. Tek kötü yönü eşdeger cinsteki gitarlara göre biraz daha agırdır ancak bu size sustain kazandırır.
sınırlı sayıda üretilmiş ve ender rastlanan rg370b modelinin ilk gitarım olduğu markadır.
2 tane davetsiz misafir.
'A ve z ' bunları çıkarınca geride kalanlar.
Ne ise tanımı söylüyorum.
Bir markadır gendisi.
'A ve z ' bunları çıkarınca geride kalanlar.
Ne ise tanımı söylüyorum.
Bir markadır gendisi.
Buna para vereceğime fender alırım.
fender marka gitarların yanında zayıf kalan elektro gitardır.
sr400 modeline sahip olduğum gitar markası. candır.
-Edit : bunun neyini eksiliyorsun sende yoksa biz napalım ****-
-Edit : bunun neyini eksiliyorsun sende yoksa biz napalım ****-
alt modellerinin tonlarındaki yapaylıktan dolayı pek de tercih edilmemesi gereken markadır.
ibanez alacaksanız biraz paraya kıymanızı tavsiye ederim.
ibanez alacaksanız biraz paraya kıymanızı tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar