ibanez

fenderi tercih edeceğim markadır. ses tonu daha çok serttir. fender tonu ise daha yumuşak ve kesinlikle daha orjinal gibi gelmektedir bana. fakat müszik tarzı tabiiki önemlidir.
© copyright 2005 - 2026