bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
Türkiye distribütörlerinin pek alakadar olmaması nedeniyle Türkiye'deki eski popülaritesini yitirmiş, internette görülen tüm modelleri bulunamayan gitar markasıdır.
Bir çok gitarist tarafından "kendine has bir tonu yok" denir kendilerine. Doğru bir kanıdır çünkü bir fender ile veya gibson ile veya veya bir jackson* Yapacaklarınız hatta yapabilecekleriniz bellidir. Bu yüzden bir fender (Vb.) ile bir ibanez'i kıyaslamak, elma ile şeftaliyi kıyaslamak gibidir. ikisininde rütbeleri, tarzları, soundları farklıdır. Ancak ibanez bir super strat Olmasından mütevvelit hepsinden birer parça almıştır. Birebir olmasada mevzubahis markaların soundlarına ufaktan benzemesi, benzetilebilmesi dahi iyi birşeydir.
Ayrıca internette de görülebilecek eski ve yeni yapımlar olmak üzere gayet güzel konsept gitarları ve dahada genellersek üst model gitarları vardır. Ancak baştada belirttiğim gibi Türkiye deki popülaritesini yitirmesi dolayısıyla o modelleri buralarda pek göremiyoruz.
Diyeceğim şudur ki; ibanezlerin bir çok modeli fiyat/performans olarak gayet başarılıdır. Ki başlangıç modelleri (gio'lar, rg 270'ler) ikinci el döngüsü olarak ta iyidir.
Bir çok gitarist tarafından "kendine has bir tonu yok" denir kendilerine. Doğru bir kanıdır çünkü bir fender ile veya gibson ile veya veya bir jackson* Yapacaklarınız hatta yapabilecekleriniz bellidir. Bu yüzden bir fender (Vb.) ile bir ibanez'i kıyaslamak, elma ile şeftaliyi kıyaslamak gibidir. ikisininde rütbeleri, tarzları, soundları farklıdır. Ancak ibanez bir super strat Olmasından mütevvelit hepsinden birer parça almıştır. Birebir olmasada mevzubahis markaların soundlarına ufaktan benzemesi, benzetilebilmesi dahi iyi birşeydir.
Ayrıca internette de görülebilecek eski ve yeni yapımlar olmak üzere gayet güzel konsept gitarları ve dahada genellersek üst model gitarları vardır. Ancak baştada belirttiğim gibi Türkiye deki popülaritesini yitirmesi dolayısıyla o modelleri buralarda pek göremiyoruz.
Diyeceğim şudur ki; ibanezlerin bir çok modeli fiyat/performans olarak gayet başarılıdır. Ki başlangıç modelleri (gio'lar, rg 270'ler) ikinci el döngüsü olarak ta iyidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar