ibanez

grg 170 dx modeline sahip olduğum elektro gitar markası şu ana kadar gayet memnunum. metal müzik yapmak istiyorsanız çok iyi tonlar alabilirsiniz. tabi iyi de bir amfiyle.
© copyright 2005 - 2026