bugün

Ben gibi Jackson Gibson alacak parası olmayanların tercih etmek zorunda kaldığı firma. Pişman mıyım tabiki değilim.
Güzel bir elektro gitar markası ama anfiyi tavsiye etmem.
aeg10 nt model klasik gitarına sahip olduğum firmadır.

klavyesi yumuşak,tonları güzel,kesik kasa, truss rod mevcut özetle alan kişiyi üzmeyecek bir gitardır öneririm.
1...3456
© copyright 2005 - 2026