bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez14
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- şemso buraya bak koçum2
- ingiltere3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cezayir4
- kadir inanır'ın vefatı7
- arjantin3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- avusturya2
- senegal3
- fransa5
- norveç3
- yeşil burun adaları2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- belçika4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- saraca finch house7
- isveç2
- hollanda2
- amerika birleşik devletleri9
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- panama4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- özbekistan5
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
yeni kanıtlar bulunduğu için alelacele sonuçlandırılmış bir davanın konusu olan cinayetin maktulü. avukatın da dediği gibi, meğer en büyük dalgayı sona saklamışlar.
gençler hadi gidip vuralım dink'i demiş. olay bu kadar basitmiş. örgüt falan yokmuş. hepsi masummuş. biz salakmışız. devlet katilmiş.
agos gazetesi genel yayın yönetmeni ve köşe yazarı. Plânlı bir cinayete kurban gitmiştir.
Eften püften sebeplerle generalleri tutuklayıp ergenekon terör örgütü ve balyoz darbe planı gerekçesiyle yargılama yapan hakimler, bu cinayeti bireysel bir şiddet olarak yorumlayıp, organize çete bağlantısı olmadığını tespit etti.
Ama aziz yıldırım silahlı örgüt lideri ya, yıkarlar suçu ona olur biter. Günah keçisi varken ne gerek var diğer isimlere...
Eften püften sebeplerle generalleri tutuklayıp ergenekon terör örgütü ve balyoz darbe planı gerekçesiyle yargılama yapan hakimler, bu cinayeti bireysel bir şiddet olarak yorumlayıp, organize çete bağlantısı olmadığını tespit etti.
Ama aziz yıldırım silahlı örgüt lideri ya, yıkarlar suçu ona olur biter. Günah keçisi varken ne gerek var diğer isimlere...
faşizm tarafından katledilip suçu iki tane zavallı tetikçiye yıkılan bu ülke için utanç vesilesi olan onurlu ermeni delikanlısı.inadına hepimiz ermeniyiz..
Ergenekon deyip onlarca, yüzlerce, binlerce karanlık! ilişkiyi çözen yargının cinayetini ikisi genç olmak üzere birisi kandırılmış çocuk üç kişiye yıktığı kişidir.
Ergenekon deyip uyduruk ilişkiler ortaya atabilecek güçtekiler neden acaba Hrant deyip bu cinayetin arkasındaki ilişkileri de çözmezler? Acaba kendilerine mi çıkıyor bütün yollar? Hrant'ın öldürülmesiyle ve katili olduğu iddia edilen 18 yaşında bile olmayan kandırılmış çocuğun yakalanmasıyla ortaya atılan Provakasyonlar, bu provakasyonlar akabinde ortaya çıkan söylemler ve saçmasapan siyasi geyikler acaba kime yaramıştır? ee bu provakasyonu yapanlara da işin ucu dokunması engellendi. Suçlu apaçık ortada değil mi?
Haliyle bu adamın vurulmasındaki amaca yani provakasyona gelmemek lazım. Hrant sonrası ortaya çıkan saçmasapan söylemler değil, hedef doğrudan doğruya provakasyonu yapanlar olması lazım.
Ha bir de belirtelim TAyyip yalaması liboşlara, solculara iyi kapak oldu. Hani sevinirdiniz lan Türk çocukları içeri alınırken, ne oldu? gerçi sizin umurunuzda mı hrant falan. Siz de bunun bir provakasyon olduğunun ve provakasyonun amacına uygun şekilde siyasi olarak sömürülmesi gerektiğinin farkındasınız. Ölenle ölünmez değil mi?
Ergenekon deyip uyduruk ilişkiler ortaya atabilecek güçtekiler neden acaba Hrant deyip bu cinayetin arkasındaki ilişkileri de çözmezler? Acaba kendilerine mi çıkıyor bütün yollar? Hrant'ın öldürülmesiyle ve katili olduğu iddia edilen 18 yaşında bile olmayan kandırılmış çocuğun yakalanmasıyla ortaya atılan Provakasyonlar, bu provakasyonlar akabinde ortaya çıkan söylemler ve saçmasapan siyasi geyikler acaba kime yaramıştır? ee bu provakasyonu yapanlara da işin ucu dokunması engellendi. Suçlu apaçık ortada değil mi?
Haliyle bu adamın vurulmasındaki amaca yani provakasyona gelmemek lazım. Hrant sonrası ortaya çıkan saçmasapan söylemler değil, hedef doğrudan doğruya provakasyonu yapanlar olması lazım.
Ha bir de belirtelim TAyyip yalaması liboşlara, solculara iyi kapak oldu. Hani sevinirdiniz lan Türk çocukları içeri alınırken, ne oldu? gerçi sizin umurunuzda mı hrant falan. Siz de bunun bir provakasyon olduğunun ve provakasyonun amacına uygun şekilde siyasi olarak sömürülmesi gerektiğinin farkındasınız. Ölenle ölünmez değil mi?
yargının demesine göre; 3-5 çakal kıraathane'de toplanmış, la bu gavur çok rererörörö demiş, suikast planını yapmış, sonra analarının bileziklerini çalıp satmış, silahı almış, cinayeti işlemiş falan filan.
ileri demokrasi, yetmez ama evet, %50 hobareeey. mastürbasyona devam.
ileri demokrasi, yetmez ama evet, %50 hobareeey. mastürbasyona devam.
ümit kıvanç'tan hrant dink için hazırlanmış bir belgesel:
http://www.agos.com.tr/vi...aka-degisen-birsey-yok-36
http://www.agos.com.tr/vi...aka-degisen-birsey-yok-36
Müslüman olduğu için Ermeni Kilisesince öldürüldüğü ve öldürme olayına karışanlardan Ogün Samast'ın soyadı olan "Samast" kelimesinin "Kilise Bekçisi" anlamına geldiği iddia edilen, Ermenilerce kullanıldığını anlayıp soykırım mevzusunda Türklerden yana olan, Kürtleri de "Kullanılıyorsunuz!" diye aydınlatan Agos Gazetesi yazarı.
yaşarken ne türklere, ne de ermeni diasporasına yaranamamış bir adam... sonunda faşizme, yobazlığa, nefrete, tahammülsüzlüğe, cehalete kurban olarak gitti zaten arkasında kendisini koruyan bir güç olmadığı için. birinin uşağı olsaydı muhtemelen hala hayatta olurdu. suç belli, katili belli, ama katilleri kahraman, hesap bile sorulamıyor, ne acı.
böyle bitmeyecek dava.
5 yıl örgüt varlığını reddetmek için mi beklettiniz hrant dink davasını? katil devlet hesap vermedi henüz!
cinayetin izi orada öylece duruyor.
görsel
5 yıl örgüt varlığını reddetmek için mi beklettiniz hrant dink davasını? katil devlet hesap vermedi henüz!
cinayetin izi orada öylece duruyor.
görsel
Karin Karakaşlı'nın da dediği gibi; ''Hrant Dink dosya değil ki kapatasın, o bir yara.''
asla unutmamız gerekendir, katillerini ise unutmayacağız, affetmeyeceğiz, faşizme karşı omuz omuza verip, her şeye rağmen hrant'ın ve hrant gibilerin mirasını sırtlanacağız, asla yılmayacağız. hrant için adalet için; jî bo hrant, jî bo dad ê!
türkiye'nin ayıbına, zulmüne ve de cinayetine uğramış insan.
19 ocak'ta senin için yine taksim umarım bu son olur!
ak parti'nin derin yapılarla, çetelerle savaşının yalnızca kendi iktidarını tehdit edenlerle sınırlı olduğunu gösteren kişi olmuştur maalesef.
ulan zorlasalar 98 yaşındaki babaannemi; bir örgüt üyesi veya örgüt lideri yapabilecek hayal gücünde iktidar ve yargı sistemi varken, hrant dink i katleden adamları bir örgüt altına toplayamadılarya ona yanarım. neymiş efendim tam uyumlu bir örgüt bulamamış yargı sistemi, onu demeye getiriyo.
yemedik bu sefer amk.
(bkz: hukuk iktidarın fahişesidir)
yemedik bu sefer amk.
(bkz: hukuk iktidarın fahişesidir)
bazılarının akıllarının başlarına gelmesi için; katillerinin örgüt suçlamasından beraat etmesi lazım gelen yazardır.
en azından öyle umuyorum.
biraz açalım şimdi:
ulusalcı gazeteciler içeri giriyor,
- yihuu normalleşiyoruz,
- özgürleşiyoruz,
- zaten bu ulusalcılar böyle, kesin suçludur bunlar.
generaller içeri giriyor,
- yaşasın adalet,
- yargının işine karışmayın,
- bırakın süreç sonuçlansın, (yüzlerce insan yıllardır içerde, nasıl süreçse)
şimdi nooldu?
yetmez ama evet derken bunları düşünmedinizmi?
işinize gelen adamlar içeri girerken sesiniz neden çıkmıyordu?
- taksime yürüyeceğiz,
değil taksime; çin e kadar yürüseniz kar etmez artık.
treni kaçırdınız beyler.
yazın şimdi facebookunuza, twitteriniza
- yetmez ama evet !!!
en azından öyle umuyorum.
biraz açalım şimdi:
ulusalcı gazeteciler içeri giriyor,
- yihuu normalleşiyoruz,
- özgürleşiyoruz,
- zaten bu ulusalcılar böyle, kesin suçludur bunlar.
generaller içeri giriyor,
- yaşasın adalet,
- yargının işine karışmayın,
- bırakın süreç sonuçlansın, (yüzlerce insan yıllardır içerde, nasıl süreçse)
şimdi nooldu?
yetmez ama evet derken bunları düşünmedinizmi?
işinize gelen adamlar içeri girerken sesiniz neden çıkmıyordu?
- taksime yürüyeceğiz,
değil taksime; çin e kadar yürüseniz kar etmez artık.
treni kaçırdınız beyler.
yazın şimdi facebookunuza, twitteriniza
- yetmez ama evet !!!
taraf olmadığı için öldürülen ermeni yazar.
taraf olmayan bertaraf olur demişti bir
büyüğümüz. hrant taraf olmadı, bertaraf
oldu. öldürenler taraftı, el üstündeler.
parise gideceğim. orada concorde meydanında
bir taşın üzerine çıkacağım ve haykıracağım:
'1915te ermenilere soykırım yapılmamıştır.'
o taşın üzerinden ineceğim, ankaraya gelecek
güven parkta bir taşın üzerine çıkacağım ve
diyeceğim ki; '1915te ermenilere soykırım
yapılmıştır!' fransa bir kolumdan türkiye
öteki kolumdan tutup beni hapiste sürüklemek
isteyecek. ama ben düşünce özgürlüğünü
savunmaktan bir an bile geri kalmayacağım.
bu benim bir aydın olarak, bir insan olarak
namusumdur, ödevimdir, sorumluluğumdur.
hrant dink
taraf olmayan bertaraf olur demişti bir
büyüğümüz. hrant taraf olmadı, bertaraf
oldu. öldürenler taraftı, el üstündeler.
parise gideceğim. orada concorde meydanında
bir taşın üzerine çıkacağım ve haykıracağım:
'1915te ermenilere soykırım yapılmamıştır.'
o taşın üzerinden ineceğim, ankaraya gelecek
güven parkta bir taşın üzerine çıkacağım ve
diyeceğim ki; '1915te ermenilere soykırım
yapılmıştır!' fransa bir kolumdan türkiye
öteki kolumdan tutup beni hapiste sürüklemek
isteyecek. ama ben düşünce özgürlüğünü
savunmaktan bir an bile geri kalmayacağım.
bu benim bir aydın olarak, bir insan olarak
namusumdur, ödevimdir, sorumluluğumdur.
hrant dink
https://www.youtube.com/watch?v=JW8_6VcBbe4&feature=related
Bu toprakların çocuğudur .
Kullanıldığının farkında olamayacak kadar bilgisiz , gazla çalışan bir kısım aptal tarafından üstüne kurşun sıkılmış , kurşunu sıktıranların ise mahkeme kararıyla işten sıyrılmasını gökyüzünden hüzünle izleyen has anadolu ermenisidir .
Bu toprakların çocuğudur .
Kullanıldığının farkında olamayacak kadar bilgisiz , gazla çalışan bir kısım aptal tarafından üstüne kurşun sıkılmış , kurşunu sıktıranların ise mahkeme kararıyla işten sıyrılmasını gökyüzünden hüzünle izleyen has anadolu ermenisidir .
bugün 19 Ocak 2012.. hrant hala yok! yarın taksim'de 1'de yürüyüşe katılıyoruz senin için... sen yoksan bir kişi eksiğiz unutma!
edit : beni ne kadar da çok okuyup eksileyen var varolun yoldaşlar *swh~ ~
edit : beni ne kadar da çok okuyup eksileyen var varolun yoldaşlar *swh~ ~
cinayetinin münferit bir olay olarak kabul edilmesiyle, toplum olarak bir kere daha salak yerine konulmuşuzdur.
şimdiya kadar yazılarını hiç duymadığım ve hatta okumadığım adam, bir m.ali birand değilmiş.
doğru veya yanlış sadece yazarak ve fikirleriyle (molotof, ak47, el bombası, mayın değil)tartışan bir gazatecinin bir kuklaya öldürtülmesini savunabilecek insanların ortaya çıkmasına ölümüyle vesile olan yazar.
edit: http://www.youtube.com/watch?v=tn-WBfAUqLI 6:15 ten sonrasını dinlerseniz. sözlerim daha net anlaşılabilir.
edit: http://www.youtube.com/watch?v=tn-WBfAUqLI 6:15 ten sonrasını dinlerseniz. sözlerim daha net anlaşılabilir.
"evet 1915te olan bir soykırımdı çünkü dört bin yıldır bu topraklarda yaşayan bir halk ve onun uygarlığı artık yok"
sayın hümanistler ve aynı zamanda "atatürkçü" olduğunu idda eden andavallar bir zahmet araştırsın bu adam neler söylemiş neler demiş.
öldürülmesini savunmuyorum. bu şekilde öldürülmesi onu efsane yapmış ve komünistlere, pkk lılara, diaspora'ya koz vermiştir. aksine öldürülmesini eleştiriyorum sırf bu yüzden.
ancak zamanında söyledikleri ile tahrik unsuru oluşturmuş, türkler aleyhinde yazılar yazmış ve kendi sonunu hazırlamıştır. ayrıca bu işin milliyetçi cephelerden çok dış kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
"'türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur."
türk milletinin kanını zehirli, ermeni olanın kanını asil yapan adam "ırkçı" olmuyor da ben şimdi "ırkçı" damgası yiyorum. saygılar sunuyorum.
sayın hümanistler ve aynı zamanda "atatürkçü" olduğunu idda eden andavallar bir zahmet araştırsın bu adam neler söylemiş neler demiş.
öldürülmesini savunmuyorum. bu şekilde öldürülmesi onu efsane yapmış ve komünistlere, pkk lılara, diaspora'ya koz vermiştir. aksine öldürülmesini eleştiriyorum sırf bu yüzden.
ancak zamanında söyledikleri ile tahrik unsuru oluşturmuş, türkler aleyhinde yazılar yazmış ve kendi sonunu hazırlamıştır. ayrıca bu işin milliyetçi cephelerden çok dış kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
"'türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur."
türk milletinin kanını zehirli, ermeni olanın kanını asil yapan adam "ırkçı" olmuyor da ben şimdi "ırkçı" damgası yiyorum. saygılar sunuyorum.
--spoiler--
"türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur."
--spoiler--
sözünün geçtiği yazıyı okumadan konuşan salakların adını lekelediği merhum. faşizme inat, kardeşim olan adam.
ha bir de, komünistler öpsün sizi, netekim.
"türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur."
--spoiler--
sözünün geçtiği yazıyı okumadan konuşan salakların adını lekelediği merhum. faşizme inat, kardeşim olan adam.
ha bir de, komünistler öpsün sizi, netekim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar