bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
hrant'ın arkadaşları amacına ulaşmış, onun öldürülmesinde ihmali olan kamu görevlilerine sonunda dava açılabilmiştir.
(bkz: muammer güler)
(bkz: celalettin cerrah)
ve 28 kamu görevlisi daha dava listesinde...
(bkz: muammer güler)
(bkz: celalettin cerrah)
ve 28 kamu görevlisi daha dava listesinde...
öldüğünü duyduğum anda bu ülkeden biraz daha soğuduğum, ölümünden sonra bu ülkenin adalet anlayışını gördükten sonra ülkeden daha fazla soğuduğum fikri ne olursa olsun neyi nasıl söyleyeceğini iyi bilen bi gazeteci.
türkiye demokrasisinin ne denli gelişmiş olduğuna dair bir örnek. siz bugün hala egemen güçlere aykırı şeyler söylediğiniz anda bırakın toplumdan dışlanmayı, düşüncelerinizin bedelini hayatınızla ödeme durumunda kalabiliyorsunuz. kendisini saygıyla anmaktan başka elimden birşey gelmiyor, rahmet diliyorum kendisine.
o'gün çocukmuş rahat uyu kardeşim hrant.
demin youtube da sonuna kadar tahammül ederek bir röportajını izledim. diyor ki vay efendim türkler ermenilerden korkuyormuş topraklarını alacak diye, ermeniler de türklere kızyormuş soykırımı kabul etmediler diye. tek çözüm diyalogmuş.
hangi kafayla bu açıklamayı yapmış çözemedim, ne de olsa ölmüş gitmiş şimdi bunun arkasından bile kötü konuşmak olmaz fakat sanmıyorum ki bir türk korksun ermenilerden topraklarımızı alacaklar diye. böyle bir şey olsa zaten galaksinin en büyük mantık hatası olurdu.
hangi kafayla bu açıklamayı yapmış çözemedim, ne de olsa ölmüş gitmiş şimdi bunun arkasından bile kötü konuşmak olmaz fakat sanmıyorum ki bir türk korksun ermenilerden topraklarımızı alacaklar diye. böyle bir şey olsa zaten galaksinin en büyük mantık hatası olurdu.
(bkz: en laik parti akp)
abartılmış balon bir gazeteciydi. türkiye'de türklere hakaret etmiş, benzeleri gibi (deniz gezmiş) öldüğü için kahraman olmuştur.
"ermeni olduğum için hayatımda birçok ayrımcılık yaşadım. bunlardan biri de askerlik yaparken oldu. 1986'da denizli 12. piyade alayı'na sekiz aylık kısa dönem askerlik için gittiğimde, devremdeki tüm arkadaşlarıma yemin töreninden sonra erbaş rütbesi taktılar ve bir tek beni ayırıp er olarak bıraktılar. iki çocuk sahibi koca bir adamdım, umursamamam gerekiyordu belki. amma velakin koymuştu bu ayrımcılık. tören sonunda herkes ailesiyle mutluluğunu paylaşırken, teneke barakanın arkasında saatlerce ağladım."
Diyebilecek kadar insandır.
Diyebilecek kadar insandır.
kimlikte adı fırat dink olan merhum, maktül, faili malum gazeteci.
öldürülünce değeri anlaşılan.
ermeni asıllı türk vatandaşıdır, gazetecidir, aydındır, düşünürdür, düşüncelerinden korkulandır, susturulandır, demokrattır, düşünce suçlusudur, düşünmesine engel olunandır, fikirleri çığ gibi büyüyendir. bir demecinde '' benim bu topraklarda gözüm var. Evet. Ama üstünde değil altında; buraya gömülmek istiyorum ben. '' demiştir. birçok milliyetçiden daha vatanseverdir, bir çok soyu sopu türk olandan daha çok sevmektedir ülkesini. bu yüzden rahatsızlık duyulmuştur.
ne ermeni diasporası sahip çıkmıştır, ne türkler sahip çıkmıştır. ortada kalanlardandır, avrupa'nın 1915'teki rolünü açık biçimde ve korkmadan anlatan gazetecimizdir.
ne ermeni diasporası sahip çıkmıştır, ne türkler sahip çıkmıştır. ortada kalanlardandır, avrupa'nın 1915'teki rolünü açık biçimde ve korkmadan anlatan gazetecimizdir.
samimi,içten bir gazetecidir. trabzondaki bir panelde çok güzel ifade etmiştir görüşlerini.
https://www.youtube.com/watch?v=i0pnePGBPNg
(bkz: 19 ocak unutma unutturma)
https://www.youtube.com/watch?v=i0pnePGBPNg
(bkz: 19 ocak unutma unutturma)
Faşizme kurban giden gazetecidir. Ermeni soykırımını rededen " Ermeni asıllı " Turk vatandasidir. " FASiZME iNAT KARDESiMSiN HRANT !!!! "
sadece ermeni olduğu için öldürülen, ama sadece ermenilerinde bir insan olduğunu unutanların üzülmediği, bırakın üzülmeyi saygısızca salladığı adamdır. (bkz: hepimiz hrantız) b
boşu boşuna öldürülmüş gazeteci.kendisinin katil zanlısı olan ogün samast köpekler gibi pişman olduğunu açıklamıştır.zaten neden öldürdüğünü en başından beri kendisi de bilmezdi ya neyse..
hrant dink cinayeti için öldürüleceğini bildikleri halde gerekli önlemi almamak ve görevi ihmal suçlarından açılan davada mahkeme heyeti, Albay Ali Öz ile Yüzbaşı Metin Yıldız'a 6'şar, astsubaylar Hüseyin Yılmaz, Hacı Ömer Ünalır ve Okan Şimşek ile Uzman Çavuş Veysal Şahin'e de 4 er ay hapis cezası verdi. Verilen cezalar ertelenmedi. Sanık Astsubay Gazi Günay ve Uzman Çavuş Önder Araz ise beraat etti.
altı delik ayakkabıların, gönlü büyük sahibi.
kendileri türkiye adına bir şanstı. ilk kez bir ermeni açık açık bu denli yüksek sesle iki ulusun sorunlarını dile getiriyordu ve sesleniyordu: ermeniler türklerle, türkler ermenilerle uğraşmamalı diye. ermenilerin tek sorunu 1915 olduğu sürece kendi varlıklarını eksik görmüş olacaklardır ve diğer ülkelerin soykırımı tanıyıp tanımamasının hiçbir önemi yoktur diyecekti.
1915'te acı şeyler yaşanmıştır; fakat bunun sorumlusu sömürgeci avrupa'dır ve osmanlı'nın içerisindeki bir kesim avrupa hayranıdır diyecekti. evet bizler de türkleri öldürdük diyecekti.
her şeyi objektif biçimde tartışabilecek ve yazabilecekti. belki de bu yüzden hem diaspora hem de türkler tarafından sevilmeyecekti; çünkü kimseye yamanmak için bir şeyler kaleme almıyordu. bir gazeteci, bir araştırmacı idi. araştırdıkları doğrultusunda kendi düşüncelerini anlattı ve başkalarının düşüncelerini empoze etmeye çalışmadı.
bir yazısında kaleme aldığı türk'ten boşalacak kirli kan deyimi sürekli onun alehine kullanıldı. oysa ki o türklere karşı düşmanlık değil, ermenilerin türk takıntısından bahsetti ve bu yüzden yargılandı. evet, türklerle uğraşmaktan vazgeçin dediği için 301. maddeden yargılandı.
en çarpıcı cümlelerinden birisi ise şu oldu: evet,bu topraklarda gözümüz var;ancak alıp götürmek için değil,dibine gömülmek için.
bu beyanatı bile aslında her şeyi ortaya koydu. o ermeni asılı bir türkiye cumhuriyeti vatandaşıydı ve bu ülkeye aşıktı. bu aşkı yüzünden, bu tarafsızlığı yüzünden öldürüldü. bu yüzden ölümünün ardından yapılan gösterilerden hem bir kesim türk, hem ermeni diasporası rahatsız oldu.
her şeye rağmen, iyi ki yaşadın hrant.
1915'te acı şeyler yaşanmıştır; fakat bunun sorumlusu sömürgeci avrupa'dır ve osmanlı'nın içerisindeki bir kesim avrupa hayranıdır diyecekti. evet bizler de türkleri öldürdük diyecekti.
her şeyi objektif biçimde tartışabilecek ve yazabilecekti. belki de bu yüzden hem diaspora hem de türkler tarafından sevilmeyecekti; çünkü kimseye yamanmak için bir şeyler kaleme almıyordu. bir gazeteci, bir araştırmacı idi. araştırdıkları doğrultusunda kendi düşüncelerini anlattı ve başkalarının düşüncelerini empoze etmeye çalışmadı.
bir yazısında kaleme aldığı türk'ten boşalacak kirli kan deyimi sürekli onun alehine kullanıldı. oysa ki o türklere karşı düşmanlık değil, ermenilerin türk takıntısından bahsetti ve bu yüzden yargılandı. evet, türklerle uğraşmaktan vazgeçin dediği için 301. maddeden yargılandı.
en çarpıcı cümlelerinden birisi ise şu oldu: evet,bu topraklarda gözümüz var;ancak alıp götürmek için değil,dibine gömülmek için.
bu beyanatı bile aslında her şeyi ortaya koydu. o ermeni asılı bir türkiye cumhuriyeti vatandaşıydı ve bu ülkeye aşıktı. bu aşkı yüzünden, bu tarafsızlığı yüzünden öldürüldü. bu yüzden ölümünün ardından yapılan gösterilerden hem bir kesim türk, hem ermeni diasporası rahatsız oldu.
her şeye rağmen, iyi ki yaşadın hrant.
sayesinde şişli'nin telefon teknolojisinden hiç nasip almadığını öğrendiğimiz insan.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25238632/
nasıl bi ülkedeyiz yarabbim ya... hayır davanın içeriği de hiç önemli değil ama resmen dalga geçiliyor insanlarla. adam gibi vermeyeceğiz kayıtları da denebilirdi... en azından dürüst olmuş olunurdu.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25238632/
nasıl bi ülkedeyiz yarabbim ya... hayır davanın içeriği de hiç önemli değil ama resmen dalga geçiliyor insanlarla. adam gibi vermeyeceğiz kayıtları da denebilirdi... en azından dürüst olmuş olunurdu.
Ermenistan'da yaşayanlara adı sorulduğunda "tanımıyoruz" cevabı alınan, aslen Türk düşmanı görünürde Türk dostu yazar.
Edit: Ermeniler bu iletiden rahatsız.
Edit: Ermeniler bu iletiden rahatsız.
türkiye cumhuriyeti devleti'nin öldürdüğü gazetecilerdendir. uğur'dan, ipekçi'den, üçok'tan, kışlalı'dan farksızdır. en az onlar kadar türkiye sevdalısıdır, en az onlar kadar anadolu çocuğudur.
devletin hala sinifi gececek kapasitede olmadigini ölümüyle bize kanitlayan degerli yazar.
--spoiler--
dogum günün kutlu olsun.
su yine catlagini buldu.
seversiniz sevmezsiniz ama bu ülke topraklarinda herkesin özgürce yasama hakki vardir, bunun da garantisi türkiye cumhuriyetidir. bu hakki koruma görevindeki devlet yine sinifta kalmistir. bu da yetmezmis gibi olaylarin üstü örtülmeye calisilmistir. bu adalet anlayisina sahip ülkemden utaniyorum.
--spoiler--
twitter da #iyikidogdunhrantdink hashtag ile dogum günü kutlanan yazar.
ve hakkinda yazilan bi kac yazi :
http://jiyan.org/2011/09/...ogdu-ve-biz-onu-oldurduk/
http://www.radikal.com.tr...09.2011&CategoryID=98
--spoiler--
dogum günün kutlu olsun.
su yine catlagini buldu.
seversiniz sevmezsiniz ama bu ülke topraklarinda herkesin özgürce yasama hakki vardir, bunun da garantisi türkiye cumhuriyetidir. bu hakki koruma görevindeki devlet yine sinifta kalmistir. bu da yetmezmis gibi olaylarin üstü örtülmeye calisilmistir. bu adalet anlayisina sahip ülkemden utaniyorum.
--spoiler--
twitter da #iyikidogdunhrantdink hashtag ile dogum günü kutlanan yazar.
ve hakkinda yazilan bi kac yazi :
http://jiyan.org/2011/09/...ogdu-ve-biz-onu-oldurduk/
http://www.radikal.com.tr...09.2011&CategoryID=98
sirf ermeni ve demokrat olmasi yuzunden kendini linc eden milliyetci ulusalci sanan vatan hainlerinden daha cok vatanini seven bu topraklarin yigit evladi.
(bkz: kör ölür badem gözlü olur)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar