bugün

hrant dink

bazılarının akıllarının başlarına gelmesi için; katillerinin örgüt suçlamasından beraat etmesi lazım gelen yazardır.
en azından öyle umuyorum.
biraz açalım şimdi:
ulusalcı gazeteciler içeri giriyor,
- yihuu normalleşiyoruz,
- özgürleşiyoruz,
- zaten bu ulusalcılar böyle, kesin suçludur bunlar.

generaller içeri giriyor,
- yaşasın adalet,
- yargının işine karışmayın,
- bırakın süreç sonuçlansın, (yüzlerce insan yıllardır içerde, nasıl süreçse)

şimdi nooldu?
yetmez ama evet derken bunları düşünmedinizmi?
işinize gelen adamlar içeri girerken sesiniz neden çıkmıyordu?
- taksime yürüyeceğiz,

değil taksime; çin e kadar yürüseniz kar etmez artık.

treni kaçırdınız beyler.

yazın şimdi facebookunuza, twitteriniza

- yetmez ama evet !!!
© copyright 2005 - 2026