bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- ktç abinin çaylak olması5
- velvet27
- aile evinde yaşamak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- borsa istanbul2
- kemalist dünya19
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- beşar esad3
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- tavuk iskender4
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ebu muhammed el culani3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kemalistler10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- kürtçülük2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- yazarlara gelen son mesaj5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
entry'ler (556)
Futbol oyun kurallarına göre kural hatası yapılan maçtır. Hem de saha hakemleri hata yapmamış iken, VAR hakemleri hata yapmıştır.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
6-0'ın şikesi mi olur diye soranların, 6-0 biten fenerbahçe-ankaragücü maçına şike deme ikiyüzlülüğünü gösteren maçtır. 6-0'ın şikesi yoksa, 6-0 yendiğimiz ankaragücü maçında da şike olmadığını otomatikman beyan etmiş oluyorsunuz. demek ki, o maçta şike yoksa, bize iftira atılmıştır. bir maçta iftira atıldıysa, diğer maçların şikeli olduğuna nasıl ikna edeceksiniz? o yüzden, 6-0'lık maçta şike mi olur diye gelmeyin. başka argümanlarla gelin.
unitedcolor - konfeksiyon üzerine çalışan renkli kişilik.
kendi açımdan söylecek olursam, zamanımın olmaması. neyse ki onlar beni buluyor...
ayrımcı iyi dilek sözü. burada bayanlar göz ardı edilmiş. muhtemelen bayanlarla muhatap olmaya çekinen, ürkek bir erkeğin söylediği söz.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
galatasaray şampiyon olunca şampiyon olmuş sayılan takım.
sırf fenerbahçe forması gyiyor diye, futbolcu sanılan insan. abrahamoviç kadar param olsa, ilçemin takımına bile böyle bir adam almam. fenerbahçe formasına kesinlikle yakışmayan futbolcu.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
2-1 gibi bir skor var içimde... 2-1 bitsin de, kim yenerse yensin...
güldürürken düşündürmüştür.
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
rambo okan olduğunu düşündüğüm yazar.
evlenilecek erkektir.
öncelikle bıyıklar çıkar, daha sonra sakallar belirginleşir. ve en sonunda da, saç sakal birbirine karışır. ohh miss...
1.'si, bakire değilse kız değildir.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
eli ayağı düzgün, hafif gobekli erkekler...