bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- burç saçmalığı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- frenkler2
- sedat pekmez18
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- amy adams3
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
entry'ler (556)
Futbol oyun kurallarına göre kural hatası yapılan maçtır. Hem de saha hakemleri hata yapmamış iken, VAR hakemleri hata yapmıştır.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
6-0'ın şikesi mi olur diye soranların, 6-0 biten fenerbahçe-ankaragücü maçına şike deme ikiyüzlülüğünü gösteren maçtır. 6-0'ın şikesi yoksa, 6-0 yendiğimiz ankaragücü maçında da şike olmadığını otomatikman beyan etmiş oluyorsunuz. demek ki, o maçta şike yoksa, bize iftira atılmıştır. bir maçta iftira atıldıysa, diğer maçların şikeli olduğuna nasıl ikna edeceksiniz? o yüzden, 6-0'lık maçta şike mi olur diye gelmeyin. başka argümanlarla gelin.
unitedcolor - konfeksiyon üzerine çalışan renkli kişilik.
kendi açımdan söylecek olursam, zamanımın olmaması. neyse ki onlar beni buluyor...
ayrımcı iyi dilek sözü. burada bayanlar göz ardı edilmiş. muhtemelen bayanlarla muhatap olmaya çekinen, ürkek bir erkeğin söylediği söz.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
galatasaray şampiyon olunca şampiyon olmuş sayılan takım.
sırf fenerbahçe forması gyiyor diye, futbolcu sanılan insan. abrahamoviç kadar param olsa, ilçemin takımına bile böyle bir adam almam. fenerbahçe formasına kesinlikle yakışmayan futbolcu.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
2-1 gibi bir skor var içimde... 2-1 bitsin de, kim yenerse yensin...
güldürürken düşündürmüştür.
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
rambo okan olduğunu düşündüğüm yazar.
evlenilecek erkektir.
öncelikle bıyıklar çıkar, daha sonra sakallar belirginleşir. ve en sonunda da, saç sakal birbirine karışır. ohh miss...
1.'si, bakire değilse kız değildir.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
eli ayağı düzgün, hafif gobekli erkekler...