bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- beyaz otomobil satın almak15
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ankara4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
entry'ler (556)
Futbol oyun kurallarına göre kural hatası yapılan maçtır. Hem de saha hakemleri hata yapmamış iken, VAR hakemleri hata yapmıştır.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
6-0'ın şikesi mi olur diye soranların, 6-0 biten fenerbahçe-ankaragücü maçına şike deme ikiyüzlülüğünü gösteren maçtır. 6-0'ın şikesi yoksa, 6-0 yendiğimiz ankaragücü maçında da şike olmadığını otomatikman beyan etmiş oluyorsunuz. demek ki, o maçta şike yoksa, bize iftira atılmıştır. bir maçta iftira atıldıysa, diğer maçların şikeli olduğuna nasıl ikna edeceksiniz? o yüzden, 6-0'lık maçta şike mi olur diye gelmeyin. başka argümanlarla gelin.
unitedcolor - konfeksiyon üzerine çalışan renkli kişilik.
kendi açımdan söylecek olursam, zamanımın olmaması. neyse ki onlar beni buluyor...
ayrımcı iyi dilek sözü. burada bayanlar göz ardı edilmiş. muhtemelen bayanlarla muhatap olmaya çekinen, ürkek bir erkeğin söylediği söz.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
galatasaray şampiyon olunca şampiyon olmuş sayılan takım.
sırf fenerbahçe forması gyiyor diye, futbolcu sanılan insan. abrahamoviç kadar param olsa, ilçemin takımına bile böyle bir adam almam. fenerbahçe formasına kesinlikle yakışmayan futbolcu.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
2-1 gibi bir skor var içimde... 2-1 bitsin de, kim yenerse yensin...
güldürürken düşündürmüştür.
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
rambo okan olduğunu düşündüğüm yazar.
evlenilecek erkektir.
öncelikle bıyıklar çıkar, daha sonra sakallar belirginleşir. ve en sonunda da, saç sakal birbirine karışır. ohh miss...
1.'si, bakire değilse kız değildir.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
eli ayağı düzgün, hafif gobekli erkekler...