bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- kılıçdaroğlu cemaati2
- egay sucukcu7
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- black mirror3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- golden brown2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sarıklı yahudi2
- velvet10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- online listesi2
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- alstom citadis2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- ameliyat olmak6
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- nihavent bay bey birader2
- dimmu borgir dinlemek3
- haram ile cömertlik yapmak2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- toplam kaç entry girdiniz2
entry'ler (556)
Futbol oyun kurallarına göre kural hatası yapılan maçtır. Hem de saha hakemleri hata yapmamış iken, VAR hakemleri hata yapmıştır.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
6-0'ın şikesi mi olur diye soranların, 6-0 biten fenerbahçe-ankaragücü maçına şike deme ikiyüzlülüğünü gösteren maçtır. 6-0'ın şikesi yoksa, 6-0 yendiğimiz ankaragücü maçında da şike olmadığını otomatikman beyan etmiş oluyorsunuz. demek ki, o maçta şike yoksa, bize iftira atılmıştır. bir maçta iftira atıldıysa, diğer maçların şikeli olduğuna nasıl ikna edeceksiniz? o yüzden, 6-0'lık maçta şike mi olur diye gelmeyin. başka argümanlarla gelin.
unitedcolor - konfeksiyon üzerine çalışan renkli kişilik.
kendi açımdan söylecek olursam, zamanımın olmaması. neyse ki onlar beni buluyor...
ayrımcı iyi dilek sözü. burada bayanlar göz ardı edilmiş. muhtemelen bayanlarla muhatap olmaya çekinen, ürkek bir erkeğin söylediği söz.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
galatasaray şampiyon olunca şampiyon olmuş sayılan takım.
sırf fenerbahçe forması gyiyor diye, futbolcu sanılan insan. abrahamoviç kadar param olsa, ilçemin takımına bile böyle bir adam almam. fenerbahçe formasına kesinlikle yakışmayan futbolcu.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
2-1 gibi bir skor var içimde... 2-1 bitsin de, kim yenerse yensin...
güldürürken düşündürmüştür.
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
rambo okan olduğunu düşündüğüm yazar.
evlenilecek erkektir.
öncelikle bıyıklar çıkar, daha sonra sakallar belirginleşir. ve en sonunda da, saç sakal birbirine karışır. ohh miss...
1.'si, bakire değilse kız değildir.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
eli ayağı düzgün, hafif gobekli erkekler...