bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
entry'ler (556)
Futbol oyun kurallarına göre kural hatası yapılan maçtır. Hem de saha hakemleri hata yapmamış iken, VAR hakemleri hata yapmıştır.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
iFAB oyun kuralları kitabı madde 11'de Ofsayt ile olan kısımda sondan ikinci paragrafta yazan şudur: ofsayttaki oyuncu topla oynama niyetiyle topa doğru yönelirse, topa dokunmadan önce faul yapılırsa, faul verilir.
6-0'ın şikesi mi olur diye soranların, 6-0 biten fenerbahçe-ankaragücü maçına şike deme ikiyüzlülüğünü gösteren maçtır. 6-0'ın şikesi yoksa, 6-0 yendiğimiz ankaragücü maçında da şike olmadığını otomatikman beyan etmiş oluyorsunuz. demek ki, o maçta şike yoksa, bize iftira atılmıştır. bir maçta iftira atıldıysa, diğer maçların şikeli olduğuna nasıl ikna edeceksiniz? o yüzden, 6-0'lık maçta şike mi olur diye gelmeyin. başka argümanlarla gelin.
unitedcolor - konfeksiyon üzerine çalışan renkli kişilik.
kendi açımdan söylecek olursam, zamanımın olmaması. neyse ki onlar beni buluyor...
ayrımcı iyi dilek sözü. burada bayanlar göz ardı edilmiş. muhtemelen bayanlarla muhatap olmaya çekinen, ürkek bir erkeğin söylediği söz.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
bu arada, sana da... öptm, kib, bye.
galatasaray şampiyon olunca şampiyon olmuş sayılan takım.
sırf fenerbahçe forması gyiyor diye, futbolcu sanılan insan. abrahamoviç kadar param olsa, ilçemin takımına bile böyle bir adam almam. fenerbahçe formasına kesinlikle yakışmayan futbolcu.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
-ruh yok,
-pres yok,
-defans iç yok,
-lâf çok...
penaltı kaçırınca ağlama taklidi yaparak giyilmez o kutsal forma. fenerbahçe de bir alem ki anasını satayım. ziegler ağladı geçen sene, yine geldi. hadi gelsin, sıkıntı yok. çünkü sol beke adam lazımdı ama kardeşim hasan ali mis gibi oynuyordu..
aman neyse ya, saptı konu iyice... öptm kib bye.
2-1 gibi bir skor var içimde... 2-1 bitsin de, kim yenerse yensin...
güldürürken düşündürmüştür.
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
1) https://www.youtube.com/watch?v=VMHQVQDxzRI
2) http://www.youtube.com/wa...NWI&feature=endscreen
rambo okan olduğunu düşündüğüm yazar.
evlenilecek erkektir.
öncelikle bıyıklar çıkar, daha sonra sakallar belirginleşir. ve en sonunda da, saç sakal birbirine karışır. ohh miss...
1.'si, bakire değilse kız değildir.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
2.'si ise, dünyadaki bayanların yaklaşık %80'i bu şekildedir. Ama sadece %20'si gerçek yüzlerini gösterebilecek kadar dürüsttür.
kaynak: oturma organım.
eli ayağı düzgün, hafif gobekli erkekler...