bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- lip balm kullanan erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sedat pekmez18
- nofap6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- dont fuck with me tony4
- ayrılığın 7 aşaması2
- cut the crap4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- frenkler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- askerlik9
yüzü koyun yere yatan adamdır , üzeri bir naylon ile örtülmüş kundura ayakkabısının tabanı delik adamdır ...
bir fotoğraf karesine sığmış kanlar içinde bir hayattır , malatyada başlayan istanbulda son bulan güvercin ürkekliği ve bir güvercin özgürlüğü arasında geçen kavgalar ile davalar ile geçen bir hayat .
söylenecek pekte bir şey yok aslında vatanı bildiği bu topraklarda vatandaşı olarak öldüğü bir devlette dna 'sı yüzünden idam edilmiş aydın düşünce insanıdır .
görsel
bir fotoğraf karesine sığmış kanlar içinde bir hayattır , malatyada başlayan istanbulda son bulan güvercin ürkekliği ve bir güvercin özgürlüğü arasında geçen kavgalar ile davalar ile geçen bir hayat .
söylenecek pekte bir şey yok aslında vatanı bildiği bu topraklarda vatandaşı olarak öldüğü bir devlette dna 'sı yüzünden idam edilmiş aydın düşünce insanıdır .
görsel
Ermeni kökenli bir gazetecidir. Dini, ırkı farklıdır. Her milletin yaptığı gibi kendi ırkını savunmuş; tarihte bir münasebeti bulunmuş millet olan türk milleti ile ilgilide yazılar yazmıştır. Son olarak onun ölümüne yol açan olay; bir yazısında 'türklerin kanı kirlidir' diye yaptığı açıklamasıyla olmuştur.
Peki bu bir çözüm müydü? Ölüm olunca herşey düzeldi mi? O zaman bu mantıkla gidersek dünyada insan kalmaz. Mesela sunniler alevileri, doğulular batılıları öldürsün; ya da israil filistinliler gibi herkes birbirini öldürsün. Tam bir kan davası olayı. Onlardan bir tane, bir tane bizden...
Ama bu pek adilce olmayan bir savaş. bu zamanda, her milletin tarihinden dersler çıkartması gerekirken sen gidip bir gazeteciyi arkasından vuruyorsun. Hemde düşünceleri yüzünden ve hala bu zamanda. Eskiden olduğu gibi. Yeni bir çağ, yeni insanlar. Ama hala en vizdansızca şeyi yapıyoruz bir insanı arkasından vuruyoruz. Peki bir insan karıncayı bile öldürmeye kıyamazken; bir insanın ölümüyle nasıl zevk duyabilirki...
Sürekli bir karşılaştırma hali de var. şehitlerimiz varken biz bir ermeni köpeğine mi üzülüyoruz diye. nefret ediyorum karşılaştırmalardan, tiksiniyorum. ırkçılık yapmıyorum diyen insanların yapmadığı ırkçı hareketler kalmıyor.
Ayrıca tarihe bakarsak göreceğizki; hangi milletler soykırımdan bahsetmiyor. her millet bir soykırım olayından bahsediyor; tarihte böyle olaylar hep yaşanmış. bir millet bir milleti; sonra aynı millet o milleti. zincirleme bir soykırım bu olan.
Peki bu bir çözüm müydü? Ölüm olunca herşey düzeldi mi? O zaman bu mantıkla gidersek dünyada insan kalmaz. Mesela sunniler alevileri, doğulular batılıları öldürsün; ya da israil filistinliler gibi herkes birbirini öldürsün. Tam bir kan davası olayı. Onlardan bir tane, bir tane bizden...
Ama bu pek adilce olmayan bir savaş. bu zamanda, her milletin tarihinden dersler çıkartması gerekirken sen gidip bir gazeteciyi arkasından vuruyorsun. Hemde düşünceleri yüzünden ve hala bu zamanda. Eskiden olduğu gibi. Yeni bir çağ, yeni insanlar. Ama hala en vizdansızca şeyi yapıyoruz bir insanı arkasından vuruyoruz. Peki bir insan karıncayı bile öldürmeye kıyamazken; bir insanın ölümüyle nasıl zevk duyabilirki...
Sürekli bir karşılaştırma hali de var. şehitlerimiz varken biz bir ermeni köpeğine mi üzülüyoruz diye. nefret ediyorum karşılaştırmalardan, tiksiniyorum. ırkçılık yapmıyorum diyen insanların yapmadığı ırkçı hareketler kalmıyor.
Ayrıca tarihe bakarsak göreceğizki; hangi milletler soykırımdan bahsetmiyor. her millet bir soykırım olayından bahsediyor; tarihte böyle olaylar hep yaşanmış. bir millet bir milleti; sonra aynı millet o milleti. zincirleme bir soykırım bu olan.
'' 19 ocak:
kafasına sıktığı üç kurşunla "ogün" kendini vurdu devlet!
dink! dink! dink!... ''
kafasına sıktığı üç kurşunla "ogün" kendini vurdu devlet!
dink! dink! dink!... ''
Öldüğünde bazı kişilerin sokağa döküldüğü agos gazetesi yazarıdır. hepimiz hrantız, hepimiz ermeniyiz diye sokaklara döküldüler. ne kadar hrant tan çok hrantçı varmış vay arkadaş.
".. barış akarsu öldü rock'çı oldunuz, hrant dink öldü ermeni oldunuz, bülent ersoy'un ömrü uzun olsun."
bir web sitesinde gördüğüm cümlenin değiştirilmiş hali.
sahi, bülent ersoy ölürse bülent olurlar mı ?
*
".. barış akarsu öldü rock'çı oldunuz, hrant dink öldü ermeni oldunuz, bülent ersoy'un ömrü uzun olsun."
bir web sitesinde gördüğüm cümlenin değiştirilmiş hali.
sahi, bülent ersoy ölürse bülent olurlar mı ?
*
Gazateler tarafından öldüğünde ayakkabısında delik olan adam olarak tanıtılan insan.
Gazateler tarafından öldüğünde ayakkabısında delik olan adam olarak tanıtılan insan.
sanılanın aksine kesinlikle ermeni millyetçiliği ya da türk düşmanlığı yapmayan, iki halkın kardeş olmasını isteyen bir aydındı. ermeni soykırımı için ermenilere ''unutun gitsin'' diyen bir insandı bu. cinayeti kesinlikle faşistçe, aşşağılıkça ve çirkefcedir. ayrıca bu ülkede düşünce özgürlüğünün olmadığının en büyük kanıtıdır. toprağı bol olsun rahmetlinin.
ölse de olur ölmese de olur, bana ne olan gereksiz insandır.
öldürülme zamanı yanlış olan ermeni.
ölümünden sonra yapılanlar (bkz: uğur mumcu) ya verdiğimiz değeri gösterdi.
Ergenekon tarafından öldürüldüğüne inandığım agos gazetesi başyazarı.
cinayetin Ergenekon tarafı hala yargıda. biraz da Ergenekonla ilişkili olmayan medya tarafına, çetelerle, derin yapılarla ilişkilendirmeyen Türk yargısına yansımamış tarafına bakalım.
emin Çölaşan!!!
eski cumhurbaşkanımız ahmet necdet sezer bey'in yolda giderken gördüğü zaman arabasını durdurtacak kadar sevilen emin çölaşan. şimdilerde belli kitlelerce çok okunan fakat tüm türkiye'ye hitap yolunu seçmeyen bir gazete de bir köşe kaparak çiziktirmekte yazılarını. ogün samast kendisinin yazılarını okuduktan sonra hrant dink cinayeti hakkında yasin'in teşvikiyle karar aldığını mahkemede anlattı. yasin hayal adlı sözde kahraman da adaletin önüne çıktı. ogün adlı aldatılmış çocuk da.(evet zavallı aldatılan 17 yaşında bir çocuk) peki ne yazmıştı büyük saygı duyulan dava adamı emin bey de ogün denilen çocuk cinayet işlettirilecek kadar aldatılabildi.
çölaşan; hrant dink'in yazdığı yazısından cımbızla cümleleri çekip hürriyet'e manşet çektirmiş, dink'i günah keçisi ilan etmişti... zaten o yazıdan sonra medya tarafından linç edilen ermeni yazar, yasin hayal'in hedefi haline gelmişti. veli küçük, türklüğe hakaretten yargılanan hrant'ın davasını izlemiş, ermeni yazar orada başına gelecekleri sezmişti. endişelerini günlüğüne de yansıtmıştı. sonuçta olan olmuş ogün samast adlı zavallı aldatılmış bir ülkücü çocuk tarafından -sevelim yada sevmeyelim- bir insan öldürülmüştü. türklüğe hakaretten yargılanan bu adam halbuki trabzonda dindar, ülkücü gençlerle bir araya gelip fikirlerini paylaşabiliyor, yuhalanmıyordu. peki ne oldu da adı haine çıktı bu adamın. tabi ki cevap yazılı ve görsel basın olacaktır. rahip cinayetleri, zirve yayınevi olayı, cumhuriyet mitingleri hangi olayın öncesine gelmiştir tahmin ediniz.... ak parti kapatma davasının!!! ne tesadüf değil mi??... rahipler ölecek, ermeni yazarlar vurulacak, başörtüsü muhabbeti gündeme servis edilip belli insanlara türkiye elden gidiyor şeklinde dolduruşa getirilip, sokaklara dökülecek bu hengamenin toz dumanında parti-partiler kapatılacaktır...! oyun hep aynı ama perdeler değişiyor işte....
burada yazdığım bilgileri edinmek için trt'nin çektiği faili meçhul belgeselleri'nden hrant dink cinayetinin işlendiği bölümden edinebilirsiniz. emin çölaşan ile ilgili sözleri ben söylemiyorum! hrant dink'in kadim dostu yazar ali bayramoğlu söylüyor. bu linç kampanyası emin çölaşan'la başladı.
http://www.moralhaber.net...inki-colasan-mi-oldurttu/
http://kacakhaber.com/?p=3062
cinayetin Ergenekon tarafı hala yargıda. biraz da Ergenekonla ilişkili olmayan medya tarafına, çetelerle, derin yapılarla ilişkilendirmeyen Türk yargısına yansımamış tarafına bakalım.
emin Çölaşan!!!
eski cumhurbaşkanımız ahmet necdet sezer bey'in yolda giderken gördüğü zaman arabasını durdurtacak kadar sevilen emin çölaşan. şimdilerde belli kitlelerce çok okunan fakat tüm türkiye'ye hitap yolunu seçmeyen bir gazete de bir köşe kaparak çiziktirmekte yazılarını. ogün samast kendisinin yazılarını okuduktan sonra hrant dink cinayeti hakkında yasin'in teşvikiyle karar aldığını mahkemede anlattı. yasin hayal adlı sözde kahraman da adaletin önüne çıktı. ogün adlı aldatılmış çocuk da.(evet zavallı aldatılan 17 yaşında bir çocuk) peki ne yazmıştı büyük saygı duyulan dava adamı emin bey de ogün denilen çocuk cinayet işlettirilecek kadar aldatılabildi.
çölaşan; hrant dink'in yazdığı yazısından cımbızla cümleleri çekip hürriyet'e manşet çektirmiş, dink'i günah keçisi ilan etmişti... zaten o yazıdan sonra medya tarafından linç edilen ermeni yazar, yasin hayal'in hedefi haline gelmişti. veli küçük, türklüğe hakaretten yargılanan hrant'ın davasını izlemiş, ermeni yazar orada başına gelecekleri sezmişti. endişelerini günlüğüne de yansıtmıştı. sonuçta olan olmuş ogün samast adlı zavallı aldatılmış bir ülkücü çocuk tarafından -sevelim yada sevmeyelim- bir insan öldürülmüştü. türklüğe hakaretten yargılanan bu adam halbuki trabzonda dindar, ülkücü gençlerle bir araya gelip fikirlerini paylaşabiliyor, yuhalanmıyordu. peki ne oldu da adı haine çıktı bu adamın. tabi ki cevap yazılı ve görsel basın olacaktır. rahip cinayetleri, zirve yayınevi olayı, cumhuriyet mitingleri hangi olayın öncesine gelmiştir tahmin ediniz.... ak parti kapatma davasının!!! ne tesadüf değil mi??... rahipler ölecek, ermeni yazarlar vurulacak, başörtüsü muhabbeti gündeme servis edilip belli insanlara türkiye elden gidiyor şeklinde dolduruşa getirilip, sokaklara dökülecek bu hengamenin toz dumanında parti-partiler kapatılacaktır...! oyun hep aynı ama perdeler değişiyor işte....
burada yazdığım bilgileri edinmek için trt'nin çektiği faili meçhul belgeselleri'nden hrant dink cinayetinin işlendiği bölümden edinebilirsiniz. emin çölaşan ile ilgili sözleri ben söylemiyorum! hrant dink'in kadim dostu yazar ali bayramoğlu söylüyor. bu linç kampanyası emin çölaşan'la başladı.
http://www.moralhaber.net...inki-colasan-mi-oldurttu/
http://kacakhaber.com/?p=3062
sözlüğün gerizekalılığı yüzünden peşinen söyleyim ki hrant dink'i ne severim ne sevmem. ama bir kısım insan uzman diğer kısım ermeni oldu. dink mezarından kalkıp gelse ben neymişim ulan? deyip ülkeyi yönetirdi.
ülkenin en dürüst, adam gibi adam gazetecisi uğur mumcu'nun ölüm yıldönümüne geldik. hepimiz türküz, hepimiz cumhuriyetin bekçisiyiz diye haykıracak mısınız? haYıR. e o zaman neden bu feryat?
ülkenin en dürüst, adam gibi adam gazetecisi uğur mumcu'nun ölüm yıldönümüne geldik. hepimiz türküz, hepimiz cumhuriyetin bekçisiyiz diye haykıracak mısınız? haYıR. e o zaman neden bu feryat?
malesef katledilen ermeni asıllı türk vatandaşıdır.allah rahmet eylesin sevdiklerine sabır versin.
ama cümlenin başında kullandığım malasef kelimesi ölümünün çok abartıldığını düşünmediğim anlamına gelmez e tamam üzüldük ama yeter be yürüyüş yapıyorsunuz bari hepimiz ermeniyiz deyip ülkenizi küçük düşürmeyin.daha dün ermenilerin azerileri katlettiğini bayrağımızı yaktıklarını,uluslararası alanlarda türk bulunmasnı engellemeye çalıştıklarını ne çabuk unuttunuz?
http://galeri.uludagsozlu...lletinden-utanmak-216581/
ama cümlenin başında kullandığım malasef kelimesi ölümünün çok abartıldığını düşünmediğim anlamına gelmez e tamam üzüldük ama yeter be yürüyüş yapıyorsunuz bari hepimiz ermeniyiz deyip ülkenizi küçük düşürmeyin.daha dün ermenilerin azerileri katlettiğini bayrağımızı yaktıklarını,uluslararası alanlarda türk bulunmasnı engellemeye çalıştıklarını ne çabuk unuttunuz?
http://galeri.uludagsozlu...lletinden-utanmak-216581/
pirelerin yuttuğu fil.
dünya çapında bilinen "düşünce özgürlüğü ve cesur gazetecilik" ödülü, pen award fikir ve düşünce ödülü ve bjornson insan hakları ödüllerini almış ermeni bir yazardır. dink değişik demokratik platformlarda ve sivil toplum örgütlerinde elinden geldiğince görev almıştır. agos gazetesi çıkışında silahlı saldırı sonucunda olay yerinde hayatını kaybetmiştir. suikast türk ve dünya basınında geniş yankı uyandırmıştır.
http://www.bidoluhaber.tv...r.tv/izle.php?MedID=19281
http://www.bidoluhaber.tv...r.tv/izle.php?MedID=19281
kalleşin biri tarafından sırtından vurulan ermeni gazeteci. evet benim yaşadığım topraklarda buna kalleşlikten başka bir şey denmez.
Tedirgin bir güvercindi o.
"... Aşk bu, kolay mı öyle kapıp da kaçmak... Sırtlayıp taşınması gerekirdi geleceğe... Beslenmesi gerekirdi. Azalmanın değil çoğalmanın hücresiydi sırtladığımız... Bütün hallerimizin çekirdeğiydi." cümlelerin sahibidir. özlemle andığımız...
1915 Olaylarının bedelini Türklerden değil emperleyistlerden soralım diyebilecek kadar adam gibi adamdı.
bugün doğum günü olan gazeteci.
ölümünden önce adını dahi duymadığım ve sonrasında cenazesinde sessiz sedasız yürüdüğüm adam doğum günün kutlu olsun.
ölümün seni tanıttı öyle ölüm kimseye yakışmazdı öldürülüşünü haklı göstermeye çalışanlara inat seviyorum seni yoksa tanıdığımdan falan değil yani.
iyi doğdun hrant hepimiz insanız demenin onuruyla, insanlığı milliyete indirgeyenlere inat.
ölümün seni tanıttı öyle ölüm kimseye yakışmazdı öldürülüşünü haklı göstermeye çalışanlara inat seviyorum seni yoksa tanıdığımdan falan değil yani.
iyi doğdun hrant hepimiz insanız demenin onuruyla, insanlığı milliyete indirgeyenlere inat.
"ben ermeniyim...iyi bir ermeniyimdir iyide solcuyumdu...ikisi bir arada olunca belasındır sen bu ülkede..."
nur içinde yatsın, güzel insan..
nur içinde yatsın, güzel insan..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar