bugün

hrant dink

taraf olmadığı için öldürülen ermeni yazar.
taraf olmayan bertaraf olur demişti bir
büyüğümüz. hrant taraf olmadı, bertaraf
oldu. öldürenler taraftı, el üstündeler.

“paris’e gideceğim. orada concorde meydanı’nda
bir taşın üzerine çıkacağım ve haykıracağım:
'1915’te ermenilere soykırım yapılmamıştır.'
o taşın üzerinden ineceğim, ankara’ya gelecek
güven park’ta bir taşın üzerine çıkacağım ve
diyeceğim ki; '1915’te ermenilere soykırım
yapılmıştır!' fransa bir kolumdan türkiye
öteki kolumdan tutup beni hapiste sürüklemek
isteyecek. ama ben düşünce özgürlüğünü
savunmaktan bir an bile geri kalmayacağım.
bu benim bir aydın olarak, bir insan olarak
namusumdur, ödevimdir, sorumluluğumdur.”

hrant dink
© copyright 2005 - 2026