bugün

hrant dink

bugün 19 Ocak 2012.. hrant hala yok! yarın taksim'de 1'de yürüyüşe katılıyoruz senin için... sen yoksan bir kişi eksiğiz unutma!

edit : beni ne kadar da çok okuyup eksileyen var varolun yoldaşlar *swh~ ~
© copyright 2005 - 2026