bugün

sürrealist kliplerinden gına gelen, daha üç gün önce yaptıklarının aynısını yapanları begenmeyen üstüne bir de onları delicesine eleştiren insan. e be güzel kardeşim sen de bir tür "eller havaya" şarkıcısıydın. şimdi iki değişik bir sey yaptın diye -ki o degişik şeyler gayet zorlama duruyor- nedir bu benzerlerine çemkirme hali? ha bir de romiio ne ki?*
son naciye sarkisini kendi adi olan makbule diye niye yapmadgini son gunlarde nedense fazlasiyla dusundugum kisiliktir. makbule makbule.
erol kösenin kızı olduğundan şüphelendiğim şarkıcı kişilik. gecenlerde bakkal şarkısı diye bişi demiş bakkallar da buna çemkiriyodu. bakkallarla ilgili başa tabirler var ama buna fena takmış durumdalar dava açacaklar özür dilemezse hayırlısı.
(bkz: bakkal defteri)
dul ve bir çocuk annesi; kendimi, son albümünü dinlemekten alıkoyamadığım şarkıcı. elektronik öğeler fazlaca ön planda ve oldukça hoşuma gitti. seyyal taner'in naciye'sini de gayet güzel yorumlamış diye düşünüyorum.
son albümündeki parcalarinda nerdeyse hep ayni dans figürlerini sergilemeye baslamis sarkici. belli bir yerden sonra cok itici geliyor adama.
Kliplerinii çekme zahmetine giren italyan bir yönetmen bulup bir iki de italyan dansçıyla oynadıktan sonra nedense burnu kalkan şarkıcı. Hele son klibi romeo'da yaptığı çarpık bacak dansıyla Türkiye'de yeni akımlar yarattığını sanmaktadır.
eskiden paso dalga geçilen, şimdilerdeyse entel kuntel insanların gözdesi olmuş şakıyıcı bağyan. klipleri, sesi, vs vs... her şeyi çok kötüdür.

bir şey hatırlatmalıyım gibime geliyor:

vurup kapıyı giderken* ağğklın neredeyy di*
sapladııın* hançer kalbiyme deyyydii*
hala bilmem ne hala bilmemne*
sana bilmemne geç hen seneydi*

edit: *
(bkz: romio)*
kendisini çok seksi sanıyor bu. klipleri komedi skeçleri olarak bakıldığında çok muhteşem ve eğlencelidir.
15.07.2007'de yayınlanan ' pazar keyfi ' programını sunan ve romeo ya romio diyen şarkıcıdır.
hande yener hakkındaki görüşlerini -çakma madonna- diyerek ifade eden demet akalının meslektaşıdır.
(bkz: al birini vur otekine)
yüz hatlarına bazı mimiklerine ve hareketlerine bakıldığı zaman akıllara marilyn mansonu getiren kadın.
marjinal olacağım diye türlü kılıklara giren ama zamanla afrikalı yerlilere dönen, bu sıralar verdiği demeçlerden ötürü bakkallarla arası açık olan popçu hatun kişisi.
pöpöler müzik(**) denilen nanenin ne kadar değersiz ve zeka gerektirmeyen bir dalga olduğunu insanlara göstermesi açısından diğer popçularla birlikte önemli bir bağyandır. "öyle iki tane elektro bişiler yapıp entelim, üst klastanım, onnara hitab ediom demekle olmaz bu işler." denilesidir. beeğğğn... romeyooo romeyooo .. bu nedir lan ha? var mı lan böyle zeka gerektirmeyen sözler pop harici bir müzikte?
romeo şarkısı fena değildir, her ne kadar "romeo" kelimesini düzgün söylemese de.
artık pop müzikten çok house müziğine doğru geçiş yapan şarkıcı.
müziklerindeki alt yapı çok sağlam.
kendi deyimiyle "bakkal müziği" yapmıyor.
sürekli yabancı şarkıcıları(gwen stefani,madonna) taklit ederek tarz yapmaya çalışan,bakkal şarkısı tartışması çıkararak popülerliğini artırmayı hedefleyen bir şarkıcı olmaktadır kendisi..
özünde rte ne kadar değişip geliştiyse kendisi de okadar değişip gelişmiştir.
kavga etmez döver beni,romiyo romiyo romiyo
sabaha kadar tokatlar beni,romiyo romiyo romiyo
an itibariyle trt 1de anlam veremediğim tarzda kıyafetiyle şarkı söyleyen sanatçı. nil karaibrahimgile özeniyor kanımca.
elektronik müzik yapınca "aşkın ateşiii yakarmış ateşiii" dönemlerini unutarak diğer popçulara bakkal müziği yapıyor diyen kadın. yeni imajını beğendim ama..
dinlemem ama yine de benzerleriyle kıyaslandığında kendisine göre az da olsa kalitesi olan kadın.
dansı bile madonnadan alıntı olan, onlarca özenti şarkıcımızdan biri olamakla beraber bunların içinde özentilerin en iyisidir. ha bide biri bu kıza söylesin 40 yıllık romeo oldu romio.
bazılarının albümlerini acaba güsel* midir diye merak etmeden aldığı kişiymiş. sanatçıymış birde bu.
canli performansi berbat.