bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    inanılmaz güzellikteki görüntü kalitesinin, insanı acayip bir husursuzluğa iten senaryosunun, ve oyununun tırsılma derecesini 10 kat arttıran ses efktleri sayesinde, defalarca rüyama girmiş, kendimi strider ve deniz kenarında topraktan çıkan buglarla savaşırken bulmuş olduğum akıllara zarar, kelimelerin anlatmakta yetersiz olduğu oyun...
    6 ... apeiron
  2. 2.
    başladığınız zaman başından kalkmak istemediğiniz harika oyun. hem tırsar hem de bırakmak istemezsiniz. kodları çalındığı için normal tarihinden baya bi geç çıkmıştı ayrıca. bu kadar kaliteli grafiklere rağman benim mx440'mda çalışmış olmasıyla sistem dostu olduğunuda söylemek isterim.
    2 ... elendil
  3. 3.
    türkiye'de elden ele dolaşan korsan cd'lerinden yüklenmiş olanlarında "ai closed","yapay zeka kapalı" hatası vererek bir müddet sonra oynanamayan oyun.
    dünyanın gelmiş geçmiş oyunu olarak kabul edilen half-life efsanesinin ardından çıkan ancak half-life kadar etkili olamayan oyun aynı zamanda.
    -3 ... vodafone
  4. 4.
    taş gibi oyundur. eski half-life'ın çıkış tarihi 1998.ikincisi yeni çıktı. her halde bu oyunda modları, updateleri, patchleri derken 2008'e kadar half-life 3'ü göremeyiz.
    2 ... zero95
  5. 5.
    Eklenti paketi(Episode 1) 1 haziranda cıkmıs bulunan oyundur
    Çeşitli sitelerden dile getirilen goruslere gore oyun bekleneni vermiştir evet hemde fazlasıyla
    Ayrıca oyunun hikayesi hakkında detaylı bilgi için:
    http://ep1.half-life2.com/story.php
    1 ... timucinberk
  6. 6.
    half life: day one,
    half life: blue shift ve
    half life: opposing force'tan sonra;
    half life 2: episode one ve
    half life 2: episode two'dan önce oynanması gereken muhteşem oyun.
    (bkz: portal)
    1 ... cunaurg
  7. 7.
    korsan cdleri alındığı takdirde bitirilmesi çok zor olan oyun. (#189049) bahsi geçen hatalar yüzünüden bölüm içinde kaydettiğiniz oyunları oyundan çıktıktan sonra açamıyorsunuz. orjinali ise 60 ytl civarında ve tabii bir de steam denen karın ağrısı var.
    ... stockton to malone
  8. 8.
    level'ın aralık (2004) sayısında, sinan akkol tarafından yazılan, oyun hakkındaki genel bilgiler:
    yapımı için 40 milyon dolar harcandı.
    yapımı 2000 günden fazla (yaklaşık 6 yıl) sürdü.
    ilk açıklanan çıkış tarihi 30 eylül 2003 idi, çok büyük bir rakam olmasa da tam 12 ay gecikti.
    "club zero" yapım ekibinden, kendi bölümünde sıfır hata çıkaranların katıldığı bir kulübün ismiydi. tüm ekibin bu kulübe girdiği gün, oyunun bittiği gün oldu.
    ilk half life 50'den fazla "yılın oyunu" ödülü kazandı.
    half life 2 için hedeflenen satış miktarı, 3 yılda 15 milyon kopya. toplam 700 milyon $'dan fazla gelir demek ve halo ile GTA: Vice City'nin toplamından fazla ediyor.
    yapım ekibinde 84 kişi çalıştı.
    half life 2 için, half life piyasaya çıktıktan 6 ay sonra, temmuz 1999'da çalışılmaya başlandı.
    ilk half-life'ı yapan ekibin çoğu, ekip lideri ve valve'ın kurucusu olan gabe newell de dahil olmak üzere, microsoft işletim sistemleri yapan ekipten ayrılan yazılım uzmanlarından oluşuyordu.
    genel kanının aksine, ilk half life quake 2 değil, tepeden tırnağa değiştirilmiş bir quake grafik motoru kullanıyordu.

    (bkz: sinan akkol)
    (bkz: level)
    3 -1 ... stockton to malone
  9. 9.
    (bkz: wallace breen)
    ... stockton to malone
  10. 10.
    (bkz: gman)
    ... stockton to malone