bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
canı sıkılmaması gereken yazar. güzel günler onu bekliyor, biraz sabır.
canı sıkılmasın yazarı.
yerim lan canını yazarı.
(bkz: ne olacak bu binanın hali)
gizli bir hayranı olan yazar...**
efendim; ne zaman bu zat-ı muhterem hakkında entry girsem, ya da başka bir başlıkta ismi geçen bir şey yazsam 24 saat içerisinde bir kez eksi oylanıyor... istisnasız böyle, bir eksi... eksi oy ver farketmez, oyları sallamam ama sana yardımcı olayım arkadaşım; başı bağlı lan bunun, uğraşma boşuna...*
efendim; ne zaman bu zat-ı muhterem hakkında entry girsem, ya da başka bir başlıkta ismi geçen bir şey yazsam 24 saat içerisinde bir kez eksi oylanıyor... istisnasız böyle, bir eksi... eksi oy ver farketmez, oyları sallamam ama sana yardımcı olayım arkadaşım; başı bağlı lan bunun, uğraşma boşuna...*
apartman yönecisi imiş. alakası yok. yani yolda görseniz "apartman yöneticisidir bu" demezsiniz. parayla imanın kimde olduğu belli olmaz derler ya... neyse, sade bir törenle devretmiş görevini...
kendi halinde takılan gariban bir yazar. o kadar sönük ki bu yazarın yıldızı hmm delicious bile kendisini farkedip bir tanım yazamadı. o'ndan kendine bir tanım alamadığı için üzüntüsünden kahrolmakta olan bu sevgili insanın sırf moralinin yerine gelmesi adına ben bir tanım yazayım istedim; ama ben de yazacak tanım bulamadım. sırf hatır-gönül için de tanımda bulnabilecek delilikte değilim ki ben güzelim napayım idare et. *
zorlama tanım: tanımsız yazar. *
zorlama tanım: tanımsız yazar. *
kendisine 24 saat yetmeyen , yanında 2 tane cep telefonu taşımasına rağmen yetmeyip üçüncüsünü almayı planlayan , sevenleriyle buluşmayı ancak okuldan yanlış dolmuşa binerek becerebilen , gariban olduğundan sebep hakkında sadece ama sadece 500'e yakın entry girilen yazar.
tanımsız yazar çünkü onu tanımlamaya kelimeler yetersiz kalıyo.
tanımsız yazar çünkü onu tanımlamaya kelimeler yetersiz kalıyo.
(bkz: alone forever)
(bkz: i m with you)*
ayarına gurban olduğum...
bakışlarına hasta olduğum...
zirvelerin olmazsa olmazı
gülüşüne hayran olduğum...
not : hihihihihi
(bkz: sevgi pıtırcığı tadında entry girmek)
bakışlarına hasta olduğum...
zirvelerin olmazsa olmazı
gülüşüne hayran olduğum...
not : hihihihihi
(bkz: sevgi pıtırcığı tadında entry girmek)
pabucumun büyüğü. yanımda olsa da dövsem dediğim. ayrıca yirim.
şeytan mıdır melek midir bilmem ama sözünde durmayan kişidir. bunun ruhuna işlemiş şeytan.*
hep alışık olduğum o güler yüzünü görmek istediğim insan. ağlamasın hiç.
Ağlama, gözleri kızarmış çocuk!
Tek damla yaşın düşmesin yere.
Bak, tek güzelliğimiz yokluk,
Sana bir öğüt; ağlama boş yere.
Ne olursa olsun hiçbir şey değmez,
Senin bir damla gözyaşına.
Ağlayana kimse boyun eğmez.
Kimse bakmaz kimsenin yaşına.
Ne kadar kötülük, pislik varsa;
Sen herşeyi tertemiz öğren.
Eğer yüzüne gözyaşı yağarsa;
Seni garip sanır her gören.
Ağlama sakın çocuk, ağlama!
Korkmayana zarar gelmez, bunu bil.
Sevgini hep söyle, sakın saklama.
Aklından korkuyu, gözünden yaşı sil.
Tek damla yaşın düşmesin yere.
Bak, tek güzelliğimiz yokluk,
Sana bir öğüt; ağlama boş yere.
Ne olursa olsun hiçbir şey değmez,
Senin bir damla gözyaşına.
Ağlayana kimse boyun eğmez.
Kimse bakmaz kimsenin yaşına.
Ne kadar kötülük, pislik varsa;
Sen herşeyi tertemiz öğren.
Eğer yüzüne gözyaşı yağarsa;
Seni garip sanır her gören.
Ağlama sakın çocuk, ağlama!
Korkmayana zarar gelmez, bunu bil.
Sevgini hep söyle, sakın saklama.
Aklından korkuyu, gözünden yaşı sil.
onu tanımadan önce gittiğim odtü bahar şenliklerini ne kadarda yavan ve sıradan geçirdiğimi anladığım , onunla ne kadarda keyifli ve şenlikli geçiyormuş şenlik günleri dediğim , iyi ki varolan , kankaların bitanesi..
bu aralar yoğun olarak dersleriyle uğraşan, kolay gelsin dileklerini ilettiğim "can" yazar. benim için en kıymetlilerden, belki de en kıymetlisi...
artık msn , cep telefonu ya da ne biliim bilumum iletişim kanalları yetmiyo , görmeyeli 1 hafta oldu özledim ben onu , hem de çoook kişisi.
gece bana evini açan, koynunda uykuya yatırıp taptatlı rüyalara yatıracak olan ferudunum. **
(bkz: aç kollarını ben geldim)*
(bkz: aç kollarını ben geldim)*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar