bugün

freedean

onu tanımadan önce gittiğim odtü bahar şenliklerini ne kadarda yavan ve sıradan geçirdiğimi anladığım , onunla ne kadarda keyifli ve şenlikli geçiyormuş şenlik günleri dediğim , iyi ki varolan , kankaların bitanesi..
© copyright 2005 - 2026