bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
Fanatik galatasaraylı gavatları 3 gün üst üste ağlatabilen takım.
Evet.
Evet.
gidişattan tedirgin değilim.
büyük ihtimalle erken form tutturmak istemiyorlar çünkü ilerleyen maçlarda özellikle kötü havalarda ve takımda sakatlıkların başladığı son haftalara formda ve tam kadro girmek gibi bir plan var.
fener genelde bunu uyguluyor zaten. hani yavaş giden kaplumbağanın yarışı kzanması gibi.
ayrıca malatya maçında yeterince saldırgan ve mücadeleciydik.
büyük ihtimalle erken form tutturmak istemiyorlar çünkü ilerleyen maçlarda özellikle kötü havalarda ve takımda sakatlıkların başladığı son haftalara formda ve tam kadro girmek gibi bir plan var.
fener genelde bunu uyguluyor zaten. hani yavaş giden kaplumbağanın yarışı kzanması gibi.
ayrıca malatya maçında yeterince saldırgan ve mücadeleciydik.
Komando gibidir dosta güven düşmana korku verir.
aynı hafta içinde şampiyonlar ligine veda, emre akbaba rezaleti ve üstüne yeni malatyaspor hezimeti.
https://twitter.com/xubi3...tatus/1019968079885979648
https://twitter.com/xubi3...tatus/1019968079885979648
Namı değer maydanoz spor klübü.
https://twitter.com/Fener...tatus/1032534778908733440
bayram hediyesini hazırlayan sevdiceğim.
kim geliyo lan?
bayram hediyesini hazırlayan sevdiceğim.
kim geliyo lan?
Yenilince pasolig yakanların istifa diyecek diye beklenti içine girdiği takım. Biz siz miyiz lan? Tipikler. Evet.
göztepe'yi yenecektir. bahse giren arkadaşa sözlük hesabını silmeyi vaad ediyorum. eğer bu şikeciler göztepe'yi yenerse çekip gideceksin buralardan.
2018-2019 Lefter Küçükandonyadis Sezonu itibariyle spor toto süper lig de mücadele eden takım.
Başarısız takım. Ayrıca,
17698. Entry e göre güldüren takım.
17698. Entry e göre güldüren takım.
Acıların takımı.
Ayetullah efendi ve saz arkadaşlarının kulübü kurarken kesinlikle cenabet olduklarını düşünüyorum. Bu nasıl basiretsizliktir arkadaş dünya değişiyor hasan ali değişmiyor.
Türkiyenin en büyük kulübüdür.
Türkiyenin en büyük kulübüdür.
tüm karamsar fenerlilerin ağladı takımdır. fener dizel araç gibidir ligin başında böyle olması iyi ilerleyen haftalarda sistem oturcak şampiyon olacaktır. hiç bişey yapmasa da 2 maçta gs takımını uzun menzilli boruyla parçalayarak bizlere beyin orgazmı yaşatacaktır. evet..
3 temmuz 2011deki fetö kumpasından sonra siki tutmuştur. Fanatik Taraftarı olarak ben bile soğudum artık.
değil ali koç uefa yılın 11'ini getirsen bir bok olmaz. bence takımda büyü yarın bozdurmaya gidicem gelenleri beklerim.
ali koç başkan fenerbahçe şampiyon parolası ile lige başlayan; ancak daha 3. haftadan üçün birini kucaklayan vasat bir takım. * şu oynadıkları üç maça bakınca niçin şampiyonlar ligi'ne gidemiyorlar çok kolay fikir sahibi olabilirsiniz.
Yallah basketbola kulübü. Evet.
Getirin oradan bi karabük fenerbahçe şov yapacak.
aziz başkanımın değerini ligi ilk 4 içinde bitiremedikleri gün anlayacak camia.
'var' ile içerdeki maçlar tekme tokat alınır belki ama dışarda işler yaş.
'var' ile içerdeki maçlar tekme tokat alınır belki ama dışarda işler yaş.
Tamamen dibe çökmeden yukarı çıkamayacağız anlaşılan. Artık gerek takım nezdinde gerekse taraftar nezdinde herkes mağlubiyete alıştı. Takım geriye düştüğü zaman kimsenin değil maçı çevirmek o maçtan puan alacağına dahil inancı kalmadı. Bir noktada bu dönecek ama sağlam bir dip görmemiz gerek bence.
Düşmanlarının pek iştahlı olduğu zaman dilimlerini yaşayan takım.Kendi başarılarından daha çok bu takımın başarısızlığı ile ilgilenenlerin hedef tahtası durumunda.Ne kadar büyük olursanız o kadar düşmanınız çok oluyor.
Hepsine inat, YAŞASIN FENERBAHÇE CUMHURiYETi...
Hepsine inat, YAŞASIN FENERBAHÇE CUMHURiYETi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar