bugün

fenerbahçe

tüm karamsar fenerlilerin ağladı takımdır. fener dizel araç gibidir ligin başında böyle olması iyi ilerleyen haftalarda sistem oturcak şampiyon olacaktır. hiç bişey yapmasa da 2 maçta gs takımını uzun menzilli boruyla parçalayarak bizlere beyin orgazmı yaşatacaktır. evet..
© copyright 2005 - 2026