fenerbahçe

Tamamen dibe çökmeden yukarı çıkamayacağız anlaşılan. Artık gerek takım nezdinde gerekse taraftar nezdinde herkes mağlubiyete alıştı. Takım geriye düştüğü zaman kimsenin değil maçı çevirmek o maçtan puan alacağına dahil inancı kalmadı. Bir noktada bu dönecek ama sağlam bir dip görmemiz gerek bence.
© copyright 2005 - 2026