bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
(bkz: sevişgen)
evet evet bildiğin seviş kenarı olan geometrik şekil.
bu sebepten kimilerini origami ediyor. etsin be yakışır. yannız çok gaza geliyor kimisi, istemediği durumlara sebep verebiliyor. o yüzden naçizane tavsiyem hafta da 2 yi geçmeyin. valla bak...
evet evet bildiğin seviş kenarı olan geometrik şekil.
bu sebepten kimilerini origami ediyor. etsin be yakışır. yannız çok gaza geliyor kimisi, istemediği durumlara sebep verebiliyor. o yüzden naçizane tavsiyem hafta da 2 yi geçmeyin. valla bak...
duran toplara iyi vuran yazardır. uzun boyuna ragmen hava toplarında çok etkili degildir. seken topları toplayacak bir stoper transfer ettigimizde bu kardeşimize düşen iş de azalacaktır. ne diyorum lan ben ? gordon schildenfeld'e yazacagıma fatal'a yazmışım tüh!
öhöm öhöm...
yapısı itibari ile polemige girmeyi çok sevse de sırf haklı oldugu konularda susmamak içindir bu! bir obje siyah ise siyahtır! ha fatal farklı bir sey diyorsa kuvvetle muhtemel beyazdır!
uzun lafın kısası öküz altında buzagı arayanların çokca rahatsız ettigi, saglı sollu gereksiz gruplaşmalarla üstüne oynanan yazardır. ama yer mi anadolu cocugu? tabiki de hayır...
uzun lafın kısası; çekici ve yakısıklı yazar. hastayım lan bu çocuga. aylardır yazıyorum kaldıramadım...
inna sabirin...
öhöm öhöm...
yapısı itibari ile polemige girmeyi çok sevse de sırf haklı oldugu konularda susmamak içindir bu! bir obje siyah ise siyahtır! ha fatal farklı bir sey diyorsa kuvvetle muhtemel beyazdır!
uzun lafın kısası öküz altında buzagı arayanların çokca rahatsız ettigi, saglı sollu gereksiz gruplaşmalarla üstüne oynanan yazardır. ama yer mi anadolu cocugu? tabiki de hayır...
uzun lafın kısası; çekici ve yakısıklı yazar. hastayım lan bu çocuga. aylardır yazıyorum kaldıramadım...
inna sabirin...
modlara gore subjektif olan tanim: hakkinda bu kadar entry girilince ya dogum gunu ya da hakkin rahmetine kavustu dedigim yazardi. ama degilmis, sadece sol frame e gelesi tutmus.
bana gore subjektif olan tanim: basligina israrla entry girmek istedigim akilli bidik. kendisini cok cok cok cok severim. *
gercek tanim: sol frame gulu.
edit: ayrica belirtmek isterim. basligina entry girdikce onu sol frame e tasiyorum ama belki hatirlarsiniz; yazarin kendisi de radyo limon basliginin sol frame gelmesine laf ederken, radyo basligini sol frame e tasirdi. iste benimki de o hesap.
bana gore subjektif olan tanim: basligina israrla entry girmek istedigim akilli bidik. kendisini cok cok cok cok severim. *
gercek tanim: sol frame gulu.
edit: ayrica belirtmek isterim. basligina entry girdikce onu sol frame e tasiyorum ama belki hatirlarsiniz; yazarin kendisi de radyo limon basliginin sol frame gelmesine laf ederken, radyo basligini sol frame e tasirdi. iste benimki de o hesap.
kendisi "yazar görünümlü mod" olma hayalleri kuran, ama ne yazık ki sadece "mod görünümlü yazar"dır.
hayır burdan yetkililere sesleniyorum, kaybolmayan sakız istiyoruz, icinden de promosyon olarak mod fatal cıksın.
hayır burdan yetkililere sesleniyorum, kaybolmayan sakız istiyoruz, icinden de promosyon olarak mod fatal cıksın.
(bkz: fatal bazooka)
(bkz: ne diyem fatal mı diyem) *
arkası sağlam yazar tribine giren yazarcan.
düzgün cümle kurabileceğini umduğum yazar. ücüncü nesil ne olsa. karmasi cok yüksek. herhalde yapabilir. inaniyorum ben ona.*
işe başlayarak beni büyük bi yükten kurtarmış yazar. ayrıca kendisi tarafıma bizzat belirtmiştir iş arayanlara yardımcı olacağını.
efendim bu konuda kendisine ulaşın lütfen, kesinlikle rahatsız olmaz.
başarılar diliyorum, iyi çalışmalar.
*
efendim bu konuda kendisine ulaşın lütfen, kesinlikle rahatsız olmaz.
başarılar diliyorum, iyi çalışmalar.
*
huzurlu bir ortamda bol başarılı bir iş hayatı dilediğim yazar.
19 günlük işsizlik süresini doldurup bu sabah saat 09:00 itibariyle yeni bir kurumsal şirkette iş başı yapacak yazar... ne diyelim tüm işsizlerin boş günleri benimki kadr kısa sürsün...
an itibariyle onair olan yazar.
(bkz: yavrum)
(bkz: aşkım)
sevgililer günü kutlu olsun yazarı.. *
araştırmalara göre, herkese yazan yazar. kaç tane sevgilisi var bulamadık...
biz buna ben kalender meşrebim diyoruz.
son dakika haberi: entryleri bir kere yazmış, diğerleri kopya...
biz buna ben kalender meşrebim diyoruz.
son dakika haberi: entryleri bir kere yazmış, diğerleri kopya...
(bkz: #2997953)
OTUR 100.
OTUR 100.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar