bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- gitme diye yalvarmak6
- sözlükteki gizli düşmanım10
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadınlar2
- kolombiya4
- rakı sevmemek7
- uludağ sözlüğün boşalması3
Tamamen kendinize ait ailelerden uzak bir hayat kuracabilirseniz iyi birşey.
Benim ailemden 10bin, karımın ailesinden 3bin km uzakta kendi hayatımızı kurduk, kafamız rahat. Dünürlerin de birbirleriyle iletişim kurabilmesi mümkün değil. Kimseden dır dır vır vır çekmiyoruz kafa rahat, ohh.
Evlenen çiftin kesinlikle ailelerinden mesafe olarak uzaklaşması gerekli.
Benim ailemden 10bin, karımın ailesinden 3bin km uzakta kendi hayatımızı kurduk, kafamız rahat. Dünürlerin de birbirleriyle iletişim kurabilmesi mümkün değil. Kimseden dır dır vır vır çekmiyoruz kafa rahat, ohh.
Evlenen çiftin kesinlikle ailelerinden mesafe olarak uzaklaşması gerekli.
Yapılan araştırmaya göre evlilik erkeklerde obezite riskini 3 kat artırırken, kadınları etkilemiyor. (The Guardian)
Evli olan kimi görsem sakın evlenme modunda. Bekar hayatı da yarrak gibi aq saçma sapan bir hayat.
bu zamanda bir çeşit kumar veya şans oyunudur.
ibnelere göre olmayan hayat arkadaşlığıdır, erkek ve kadın arasında.
elbise niteliğindedir din'e göre. örtücü ve tamamlayıcı!..
kafasına göre eş bulamamak veya maddi manevi yük altına girmekten kaçınmak fikri de bir nebze kabul görür, fakat buna karşı çıkmak ibnelik veya denyoluktur.
elbise niteliğindedir din'e göre. örtücü ve tamamlayıcı!..
kafasına göre eş bulamamak veya maddi manevi yük altına girmekten kaçınmak fikri de bir nebze kabul görür, fakat buna karşı çıkmak ibnelik veya denyoluktur.
Bir aşk daha başlamadan biterken bizlere kısmet olmayacak şeydir.
Ulan erkekler bıktım sizden, ben lezbiyen olcam artık.
Ulan erkekler bıktım sizden, ben lezbiyen olcam artık.
kaçınılmazdır. hayat yalnız geçmez.
ana baba ölünce anlıyorsunuz kıymetini .
ana baba ölünce anlıyorsunuz kıymetini .
yaklaşık yüz yılda yaşanan dönüşümler dolayısıyla gereksiz hale gelmiş kurum.
karşılıklı rıza varsa neden olmasın, daha da bağlanır iki insan. ama zorunlu bi' şey midir soru işareti.
Mantık evliliği diye bir şey var. Ben en çok ona tutuluyorum. Mantığı olan zaten evlenmez ki.
Güzel bir şey bence de. Bence evlenmeliyiz hem de bu sene demiş hadise de.
Bu devirde demir leblebi yıllarca beklersin evlenirsin işler boka sarar bilmem ne sosyal medya çıktığından beri herkes doyumsuz ve talepkar oldu 15 yıl sonra evlilik falan kalmaz kimse evlenmez.
Nasıl oldu anlamadım? bir anda önüme çıktınız.
Evlilik illa resmi mi olmak zorunda bir çift karı koca gibi yaşayıp evli olamazmı meraktan soruyorum.
Vefa koyup cefakar olursunuz etmen guzum...
Evlilik, garanti belgesi olmayan ürün gibidir. Çünkü evlendikten sonra ne zaman boşanacağın belli değildir.
Bu saatten sonra birçok konuda anlaşabileceğim birisi karşıma çıkarsa eğer ancak yapacağım hatadır. En son akrabanın 25 yaşına gelmiş ama bir sevgilisi bile olmamış kızını itelemeye çalıştılar bana ama yok yemezler. Zaten gerçekten sevemeyeceğin bir insanla olmaz bu iş, ben evlenip her gün kavga edeceksem kıça giren şemsiyeden başka bir şey değil bu.
Tahammül sanatı.
Doğru bir kişiyle yapıldığında sağlıklı olabilecek olan birlikteliktir. Gel gelelim günümüzün aşk ilişkilerine; para veya mirastan doğan bir menfaatten fazlası değildir. Orta direk bir ailenin çocuğu olduğunda da o zengin ve güzel kızlar sana gelmiyor.
Doğru kişiyle ömürlük, aksi halde mutlak ayrılıkla sonuçlanan dönem. Ben ikinci kısımdaydım ama pişman değilim, neyin yanlış olduğunu bilmek de güzel deneyim.
insanlar salak evlilik ne bu devirde
Evlilik, iki insanın hayatlarını resmî ve duygusal bir birliktelik içinde birleştirmesidir.
Eğer gerçekten evlenmek istiyorsanız 20'li yaşlarda aşık olduğunuz insanla çok masraf yapmadan ve beklentinizi yüksek tutmadan evlenmenizi tavsiye ederim. 35-40 yaşından sonra insan çok ince eleyip sık dokuyor ve evlenemiyor. O yaştan sonra da Kimseyi çekemiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar