bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- ktç abinin çaylak olması5
- velvet27
- aile evinde yaşamak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- borsa istanbul2
- kemalist dünya19
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- beşar esad3
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- tavuk iskender4
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ebu muhammed el culani3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kemalistler10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- kürtçülük2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- yazarlara gelen son mesaj5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
Hiç keyifli değil.
hem delicesine istediğim hem delicesine korktuğum şey. muhtemelen o hissiyata vardığımda direkt gün içerisinde nikahı basacağım.
Temeli güven ve sorumluluk gerektiren ciddi bir iştir.
sadakatli olmanız gereken değil size nasıl sadık olacağınızı gösteren müessesedir.
Eğer iki insan ideallerini, hayallerini, kendini, yapmak istedigi yaşama dair ne varsa iş, egitim, kariyer vs yaşarken yanında eşlik edecek ve birbirine bu yolda destek olacak birini bulduysa yapılacak en akıllıca hareket evlenmek. Ama sen artık evli bir kadınsın hic yakısıyor mu yada ya sakalının kılı bembeyaz olmuş ne bu ergen hareketler gibi ömür boyu engelleyen söz ve davranışlar varsa evlilik bir hapishanedir.
Bi ara 2 seneye evlenirim diyordum, çok mantıksız düşündüm de 30dan önce olmaz 35ten sonra olmaz hadi bakalim.
5 sene oldu. Pişman değilim.
Toplumun gözünde seks izninden başka bir şey değil. Sorry but yetişkin bir kadın olarak da kiminle ne zaman nerede nasıl sevişeceğimi kimseye sorma lüzumu (lüzmu yazdım düzeltti, böyle mi yazılıyormuş vay be) görmediğimden asla evlenmeyeceğim.
Zaten bir kişiyle hayat geçirme fikri çok cazip değil. Mesela bir işe başlarken ömür boyu orada çalışma amacı ile mi başlıyoruz? Her an burnumuzun dibinde olacak bir insanın ölene kadar yanımızda olmasını isteyeceğimizi nereden bileceğiz? Sonra boşanmasıydı falan evrak işi hep.
Ayrıca sözü, nişanı, kınası, düğünü derken soğurum ben cidden. O kadar parayı tanınadığım akrabalar halay çeksin diye harcayamam. Ama çok güzel gezeriz. Bir tanıdığım sadece nişanına 80 bin tl harcadı, çüş aq. Neyse yine iğrenmeye başladım.
Sadece doğması muhtemel bazı hukuki sorunlar sebebi ile evlenilebilir. Ama yine öyle uzatmaya gerek yok, sonuçta iki şahit bir memur gerekenler. Sonrası iyilik güzellik. Belki?
Ayrıca bence lüzmu, lüzumu çok garip geldi ne bileyim.
Zaten bir kişiyle hayat geçirme fikri çok cazip değil. Mesela bir işe başlarken ömür boyu orada çalışma amacı ile mi başlıyoruz? Her an burnumuzun dibinde olacak bir insanın ölene kadar yanımızda olmasını isteyeceğimizi nereden bileceğiz? Sonra boşanmasıydı falan evrak işi hep.
Ayrıca sözü, nişanı, kınası, düğünü derken soğurum ben cidden. O kadar parayı tanınadığım akrabalar halay çeksin diye harcayamam. Ama çok güzel gezeriz. Bir tanıdığım sadece nişanına 80 bin tl harcadı, çüş aq. Neyse yine iğrenmeye başladım.
Sadece doğması muhtemel bazı hukuki sorunlar sebebi ile evlenilebilir. Ama yine öyle uzatmaya gerek yok, sonuçta iki şahit bir memur gerekenler. Sonrası iyilik güzellik. Belki?
Ayrıca bence lüzmu, lüzumu çok garip geldi ne bileyim.
artık içi boşalmış ve sözde "kutsal" değerlerini kaybetmiş, iki insanın hayatını birleştirmesi durumu.
Zamanla ölecek gereksiz toplum kültürü...
3. Kişi karıştırılmamalı.
Çünkü bir ilişki de 3. Kişi kim olursa olsun iki kişinin ortasında olunca düzen kurulmuyor sanki elimizde ki herşey 0 ile çarpıyorsunuz.
Çünkü bir ilişki de 3. Kişi kim olursa olsun iki kişinin ortasında olunca düzen kurulmuyor sanki elimizde ki herşey 0 ile çarpıyorsunuz.
Bu yolun sonu kabusa çıkıyor..
Sevdiğin insanla huzur içinde beraber yaşamak özgürlüğü sağlayan ev, aş, mutluluk, sağlık ve dert birliği.
Bakın size yaşlı kurttan hayat dersi pahalıya mal olmuş bir tespit. Evlilik sadece ama sadece bir tarafın diğer tarafın iç dünyasını dengelemesiyle yürür. Ne demek istiyorum çok iyi olman bir şeyi değiştirmeyebilir. Elementler gibiyiz aslında. Açıklamıyorum sen düşün. Sadece varlığımız değil duygularımız da elementler gibi kendini dengeleyecek duyguyu arayacaktır. Bunda hiç problem yok.
Önce içinizdeki dengesizliği kabul edin. Bunda da utanılacak bir şey yok. Sonra çatışmayı çözecek denge unsurunu önce kendi içinizde arayın büyük ihtimalle bulacaksınız. Karşınızdaki insan bu konuda size yardımcı olmalı. Kendinizle olan savaşınızda size yardımcı olmalı. Ama siz öyle misiniz.
Sanki ilacınız eşinizin kalbinde gibi onu parçalarsınız dengelenmek için gözü dönmüşcesine onun kalbini yersiniz. Daha çok seven genelde buna izin verir.
Haha tabiki o Sensin başka kim olabilir ki. Senden başka kim böyle yüce duygular taşıyabilir.
Önce içinizdeki dengesizliği kabul edin. Bunda da utanılacak bir şey yok. Sonra çatışmayı çözecek denge unsurunu önce kendi içinizde arayın büyük ihtimalle bulacaksınız. Karşınızdaki insan bu konuda size yardımcı olmalı. Kendinizle olan savaşınızda size yardımcı olmalı. Ama siz öyle misiniz.
Sanki ilacınız eşinizin kalbinde gibi onu parçalarsınız dengelenmek için gözü dönmüşcesine onun kalbini yersiniz. Daha çok seven genelde buna izin verir.
Haha tabiki o Sensin başka kim olabilir ki. Senden başka kim böyle yüce duygular taşıyabilir.
peşimde bir sürü kız var ben kaçıyorum. nedense evlenirsem ağzıma sıçılacak özgürlüğüm elinden alınacak yoğurdu üfleyerek yiyecek gibi bir his var.
birde psikolojim iyice bozuldu kızlar tarafından nereye gitsem kızlar yürüyor işi evliliğe getiriyor imdat diye bağıracam.
hastahaneye gidiyorum hemşire, temizlik görevlisi kadın, sekreter hasta kadınlar , kasiyer , teyzeler evli misin sevgilin var mı yaşın kaç ne iş yapıyorsun.
ideal damat aday adayı mı yazıyor anlımda anlamadım. evlilik teklifi edenler.
günümüzde içi boşaltılmış insanların saçma sapan arzularını tatmin etme şeysi. kimse geçim etme derdinde değil evcilik oynanıyor resmen sonra cicim ayı bitince boşanıyorlar.
birde psikolojim iyice bozuldu kızlar tarafından nereye gitsem kızlar yürüyor işi evliliğe getiriyor imdat diye bağıracam.
hastahaneye gidiyorum hemşire, temizlik görevlisi kadın, sekreter hasta kadınlar , kasiyer , teyzeler evli misin sevgilin var mı yaşın kaç ne iş yapıyorsun.
ideal damat aday adayı mı yazıyor anlımda anlamadım. evlilik teklifi edenler.
günümüzde içi boşaltılmış insanların saçma sapan arzularını tatmin etme şeysi. kimse geçim etme derdinde değil evcilik oynanıyor resmen sonra cicim ayı bitince boşanıyorlar.
Evliliği sadece seksten ibaret zanneden malları gördüğümüz başlık.
Mutsuz anında sevdiğinin şefkatiyle huzur bulmanın ne demek olduğunu, seni hatalarınla yanlışlarınla seven her daim arkanda duran birinin varlığının bireye nasıl güç verdiğini bilmeyen sığırlara göre evlilik boş iş..
Çocuk sahibi olmanın mutluluğuna değinmiyorum bile..
Sen karşına çıkan herkesle sikişmeye devam et amına koduğum.. ne anlarsın sevgiden paylaşımdan...
Mutsuz anında sevdiğinin şefkatiyle huzur bulmanın ne demek olduğunu, seni hatalarınla yanlışlarınla seven her daim arkanda duran birinin varlığının bireye nasıl güç verdiğini bilmeyen sığırlara göre evlilik boş iş..
Çocuk sahibi olmanın mutluluğuna değinmiyorum bile..
Sen karşına çıkan herkesle sikişmeye devam et amına koduğum.. ne anlarsın sevgiden paylaşımdan...
bu ülke şartlarında yapılmaması gereken birleşme biçimi.
Troll olduğunuzu bile bile sinirleniyorum kendime de yuh ama yine de söyleyeceğim. Sanki sadece kadınlar istiyor, size yamanmaya çalışıyor, paranızı yiyecek, yok boşanıp nafaka yiyecek gibi türlü türlü zırvaları görmekten tiksindim. Cidden siz kendinizi ne sanıyorsunuz? Sizin paranız kendinize yetsin bi önce, merak etmeyin biz kendimiz de meslek sahibiyiz, para kazanabilecek kapasitemiz var. Evlenmek veya sevgili olmak demek, her şeyi erkeğe ödetmek değil. Parasız kalınca evlilik veya sevgili yapmıyoruz. Asıl ezik olan sizsiniz ki bu şekilde kuruntularınız var.
Çocuk oyuncağı olmayan şeydir. Yeni öğrendiğim bilgiye göre dinen boşanan çift tekrar bir araya gelmeleri için kadının başka birisiyle evlenmesi gerekli olduğu. Bu evlilik formaliteden değil gerçek karı koca ilişkisi yaşamaları ve geçimsizlik olduktan sonra boşanmaları. Ancak bu şekilde eski eşiyle evlene biliyormuş. Buradan anlaşılıyor ete kemiğe deymeyen olaylardan boşanmamak gerekir.
birçok kişiye göre evlilik ölüm. takılmak daha akıllıca. türkiye'deki evlilikler belki ölüm olabilir çünkü türkiye'de belli bir yaştan sonra eş bulmak mümkün değil. 50 yaş üstüne özel bir evlilik sitesi yaparak bu sorunu çözmeyi planlıyorum.
eğer bütün evliliklerin türkiye'deki evlilikler gibi olduğunu düşünüyorsanız lütfen dance me to the end of love'ı, prison break'in ilk sezonunu, lost'u ve godfather'ın ilk filmini izleyin. bunları izlerseniz 60 yaşın üstünde olmasına rağmen karısını seven erkekler olduğunu göreceksiniz.
eğer bütün evliliklerin türkiye'deki evlilikler gibi olduğunu düşünüyorsanız lütfen dance me to the end of love'ı, prison break'in ilk sezonunu, lost'u ve godfather'ın ilk filmini izleyin. bunları izlerseniz 60 yaşın üstünde olmasına rağmen karısını seven erkekler olduğunu göreceksiniz.
allah hayırlısını nasip etsin.
birliktelik için akrabadan onay alma ve yasal seks kurumu.
bir sözleşmedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar