bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- sophia osako3
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar2
- şafak çak4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kadir inanır22
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- rakı sevmemek7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çok güzel ama manyak kadın7
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
Evli olup da mutlu olanı hiç görmedim ve mutlu olmayıp da devam etmeleri tam bir akıl tutulması.
yapanların çoğu mutlu değil. neden?
Iki kez kapisindan dondugum kurum.bu saatten sonra da çok zor.
Aşık olduğu kişi ile evlenebilcek kadar beyinsiz insanlara özendiğim kadar hiçbir şeye özenmiyorum bu hayatta. Harbi diyorum bak mallıkları sayesinde dünyada cenneti yaşıyolar. Bir diğer aklıma getirmek istemediğim ihtimal kendi mallığım. 24 yaşındayım, iyi kötü bi manitacılık sinemalarımız oldu. En son birine fena tutuldum, dedim ben buna nikahı basarım. Ama öyle böyle değil. Ufak tefek pürüzlerin farkındaydım mevzunun en başında da ama öyle bi aşık olduk ki dedim tamam burdan yürür bu iş. Yarrağımı yürür. O zaman evlilik falan aklımın ucundan geçmiyor tabi, ne bileyim bi zaman sonra olayları o şekil değerlendireceğimi. Bilsem baştan hiç bulaşmazdım asjslwmsowlala. Aşık olduğum tipin sorumlulukla alakası yok aynı benim gibi ipsiz sapsız bişiy. işin kötüsü hoşlandığım tipleme bu, genel.
Geçen annem evlenmelik bi çocuk gösterdi. Yani tanıyom çocuğu zaten de aklıma sokmaya çalıştı, yeminle içim bayıldı. Çok başarılı çok beyefendi amk fevkaladenin fevkinde diyecem o derece bi velet. Dedim anne bu bana fazla temiz kirletilmeyi bekleyen bi sayfa gibi bunun aklını alır masumiyetiyle beraber pazara çıkarırım dedim.
Yani özet olarak, evlenmelik tipler bayıyor, it kopukla boşa kürek çektiğimi kabul ettiğimden dolayı da aşk evliliği yapabilceğime olan inancım bitti, dibi kazındı. Böyle hayatın anasını sikeyim kurgusal geleceğime bakın...
Edit: entryi bi daha okucak kadar işsiz olduğum için okudum ve şunu farkettim. Aşk evlililiği yapanlarla aşk ve mantık evliliğini bir arada yapmayı başaranları ayırmayı unutmuşum. Entrynin en başında ettiğim hakaretler aynen devam edip, aşkla mantığı evlilik kurumunda birleştirebilen o muhteşem beyinlere, ne istediğini bilme duygusuna olan hakimiyetlerine saygılarımı sunarım....
Geçen annem evlenmelik bi çocuk gösterdi. Yani tanıyom çocuğu zaten de aklıma sokmaya çalıştı, yeminle içim bayıldı. Çok başarılı çok beyefendi amk fevkaladenin fevkinde diyecem o derece bi velet. Dedim anne bu bana fazla temiz kirletilmeyi bekleyen bi sayfa gibi bunun aklını alır masumiyetiyle beraber pazara çıkarırım dedim.
Yani özet olarak, evlenmelik tipler bayıyor, it kopukla boşa kürek çektiğimi kabul ettiğimden dolayı da aşk evliliği yapabilceğime olan inancım bitti, dibi kazındı. Böyle hayatın anasını sikeyim kurgusal geleceğime bakın...
Edit: entryi bi daha okucak kadar işsiz olduğum için okudum ve şunu farkettim. Aşk evlililiği yapanlarla aşk ve mantık evliliğini bir arada yapmayı başaranları ayırmayı unutmuşum. Entrynin en başında ettiğim hakaretler aynen devam edip, aşkla mantığı evlilik kurumunda birleştirebilen o muhteşem beyinlere, ne istediğini bilme duygusuna olan hakimiyetlerine saygılarımı sunarım....
Ben 2 kez yaptım. Bunu söylemekten hiç çekinmem. Aslanlar gibi evlendim boşandım. Ohh mis.
Ben mutluydum aslında da noldu bilmiyom sonradan aşk bitti sanırım.
Hiç yapmamışlar için yapılması gereken, benim gibileri için boş ve gereksiz eylem.
Fuckbuddy müessesesi de ciddi bir müessese.
Ben mutluydum aslında da noldu bilmiyom sonradan aşk bitti sanırım.
Hiç yapmamışlar için yapılması gereken, benim gibileri için boş ve gereksiz eylem.
Fuckbuddy müessesesi de ciddi bir müessese.
Dünyanın en çürük kurumudur. Anne, babalarımız, dede, ninelerimiz sürdürmüşse de ekonomik şartlardan katlanmıştır.
Hiç yaşamadım..
Hayatım boyunca kulaklarımın işittiği en ürkütücü şey olabilir.
doğru insanı bulunca tadından yenmeyecek olandır.
tabi bu doğru insanın ailesinin de düzgün insanlar olması şart.
tabi bu doğru insanın ailesinin de düzgün insanlar olması şart.
2020 yılı gerçeklerine ve sosyal düzenine uygun olmayan hede.
Haftaya gireceğim yoldur kendileri, evlilikten sadece erkekler korkmaz arkadaşlar kadınlar da kapana kısılmış gibi hisseder ve bu yolda anladığım en iyi şey ise sizi kapana kısılmış gibi hissettirmeyen birini bulmak. Yolun başında tavsiyelerim bu kadar ilerde ki süreçlerde editlerim.
evlilik özgürlüğü kısıtlamaktır ve biz erkekler özgürlüğe düskünuz evlilik planlarım arasında yok (şuan).
ailelerin de seviştiğinizi kabul etmesi için yapılan boş kağıt imzalama vs yemin verme töreni.
Evliyim. Mutsuzum nokta.
Kuşkusuz çok yakın zamanda rabbimin inayetiyle gerçekleştireceğimdir. Mevlidli olacak inşaallah. Kafasıkopukus hariç herkesi çağıracağım.
Adam haklı bir yerde. Üzüldüm.
Bir müessese, henüz başa gelmediği için yorum yapılamayan.
Bir müessese, henüz başa gelmediği için yorum yapılamayan.
Bir sıkıntı anında kafa kafaya verip çözüm ararsınız. Hasta olunca bir tas çorba, ilgi ve sevgi sizi iyi eder. Herşey maddiyat değildir.
Pis insanların sevişmek için yaptığı,temiz insanların ise kendine hayat arkadaşı aradığı için yaptığı bir şey.
Günümüzde oyun edilmiştir.
Günümüzde oyun edilmiştir.
Pazar günü kendisine katılacağım kurumdur..
Bekar evliye sormuş: evleneyim mi evlenmeyeyim mi?
Evli cevap vermiş: ister evlen ister evlenme nasıl olsa ikisinin sonunda da pişmanlık var.
Evli cevap vermiş: ister evlen ister evlenme nasıl olsa ikisinin sonunda da pişmanlık var.
iki kez kapısından döndüm.fazla yorum yapamayacağım.
sorumluluk almaktır.
evlilik iyidir lâkin her halükârda haniminiz size kan kusturacak, ama yinede iyidir evlenin ulan konuşturmayın adamı *
çok korkutucu bi kelime. insan düşününce daha çok korkuyor. çok saçma lan
(bkz: cuckold)a ilk adımdır. Hayırlı olsuuun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar