bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
ozellikle grek ve bir cok diger mitolojide savas kahramanlarinin* oldukten sonra kavusacaklari cennetin ismi.
dinlerken testosteronu hissettiren şarkıdır.
(bkz: elysium residence)
(bkz: a dying wish)
Gladiator filminin soundtrackindeki 15. parçanın adıdır.
Pet Shop Boys'un Eylül ayında raflarda yerini alacak yeni albümü. Heyecanlı mıyız? Hem de çoooook.
Genç yönetmen Neil Blomkamp'ın 2013'te vizyona girecek olan kadrosunda matt damon, jodie foster, sharlto copley gibi isimlerin bulunduğu tarafımdan heyecanla beklenen filmdir.
edit: üzülerek belirtiyorum, film olmamıştır.
edit: üzülerek belirtiyorum, film olmamıştır.
bir element.
(bkz: götünden element uydurmak)
(bkz: götünden element uydurmak)
stratovarius un uzun ve güzel şarkısı. sözleri için;
I've never felt like this before
Am I awaken or drifting
There's a hole in the sky
Am I alive? Did I survive?
Broken pictures on my wall
Story of fallen heroes
Now stare ahead with their blind eyes on
Lost horizon
Sometimes the traces of life with you
Are clearer in my mind than ever
I'm reaching...
This feeling
Is misleading me away from you
Tonight I'll find what I've been searching for
You can rip off my wings once more
I'm not afraid anymore
I'm not afraid anymore
Sometimes the traces of life with you
Are clearer in my mind than ever
I'm reaching...
This feeling
Is misleading me away from you
Tonight I'll find what I've been searching for
You can rip off my wings once more
I'm not afraid anymore
I am ready to fall
I'm not afraid anymore
[Part II]
I am lying on the frozen ground alone
I've got lost on my way
My time is up, I'm done
I need to find the key to eternal life and see
The joy, the smile, the overwhelming love of your heart
Is what I need
Give me a sign and show me the way to the sacred place
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
[ From: http://www.elyrics.net/re...yrics/elysium-lyrics.html ]
Your shadow lurking in the corner of my eye
I'm losing sense of what's real and what's a lie
I need to find the key to eternal life and see
The joy, the smile, the overwhelming love of your heart
Is what I need
Give me a sign and show me the way to the sacred place
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
How all began?
Your faith was not mine
Remedy this fallen life
I'm feeling burning wind in my hair
the earth is turning to red
I'm staring at the flaming skies
Too tired to fight, I just close my eyes
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
[Part III]
This life has been too long
There's hope everywhere I go
Do you believe in hope and faith
or eternity
In the end you will see
Let this soul be free
Eternal light
Blinded my eyes
Feel no sorrow
Joy will follow
Now lay down
And rest in my arms
Do you believe in hope and faith
Or eternity
In the end you will see
Let your soul be free
Be afraid no more
Just take my hand
I'll guide you thru the storm
We're finally home.
I've never felt like this before
Am I awaken or drifting
There's a hole in the sky
Am I alive? Did I survive?
Broken pictures on my wall
Story of fallen heroes
Now stare ahead with their blind eyes on
Lost horizon
Sometimes the traces of life with you
Are clearer in my mind than ever
I'm reaching...
This feeling
Is misleading me away from you
Tonight I'll find what I've been searching for
You can rip off my wings once more
I'm not afraid anymore
I'm not afraid anymore
Sometimes the traces of life with you
Are clearer in my mind than ever
I'm reaching...
This feeling
Is misleading me away from you
Tonight I'll find what I've been searching for
You can rip off my wings once more
I'm not afraid anymore
I am ready to fall
I'm not afraid anymore
[Part II]
I am lying on the frozen ground alone
I've got lost on my way
My time is up, I'm done
I need to find the key to eternal life and see
The joy, the smile, the overwhelming love of your heart
Is what I need
Give me a sign and show me the way to the sacred place
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
[ From: http://www.elyrics.net/re...yrics/elysium-lyrics.html ]
Your shadow lurking in the corner of my eye
I'm losing sense of what's real and what's a lie
I need to find the key to eternal life and see
The joy, the smile, the overwhelming love of your heart
Is what I need
Give me a sign and show me the way to the sacred place
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
How all began?
Your faith was not mine
Remedy this fallen life
I'm feeling burning wind in my hair
the earth is turning to red
I'm staring at the flaming skies
Too tired to fight, I just close my eyes
I can hear you calling my name from the distant skies
I'm holding a fallen angel in my arms
[Part III]
This life has been too long
There's hope everywhere I go
Do you believe in hope and faith
or eternity
In the end you will see
Let this soul be free
Eternal light
Blinded my eyes
Feel no sorrow
Joy will follow
Now lay down
And rest in my arms
Do you believe in hope and faith
Or eternity
In the end you will see
Let your soul be free
Be afraid no more
Just take my hand
I'll guide you thru the storm
We're finally home.
Über ve süper grup, Pop müziğin gerçek kralları Pet Shop Boys'un Eylül ayında piyasaya sürülecek yepisyeni albümü.
Almanca bir kelime olmalı.
9. Senfoni de geçiyordu galiba.
9. Senfoni de geçiyordu galiba.
Anlamı cennet'tir. Gladyatör filminin soundtrack albümünde yer alan bir parçanın ismidir. Müzik hans zimmer , seslendiren sanatçı Lisa Gerrard ' dır. Yanlış bilmiyorsam sözlerinin bir anlamı yok. Parça sizi alır götürür , bi bakmışsınız otların arasında yürüyorsunuz falan. But not Yet. !!
fragmanı yayınlandı.
9 ağustos 2013'te vizyonda merakla bekliyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=oIBtePb-dGY
9 ağustos 2013'te vizyonda merakla bekliyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=oIBtePb-dGY
district 9'un yapımcılarından district 10'u beklerken karşımıza çıkan, başrollerde matt damon ve jodie foster'ın bulunduğu bilim-kurgu filmi.
savaşın olmadığı, hastalığın olmadığı, yeni bir yerleşim yerinde insanlar yaşarken dünyada kalanlar ise sefaletten, yoksulluktan, hastalıktan kırılıyorlar. abimiz bu duruma isyan ediyor ve eşitlik getirmeye çalışıyor. karl marks mısın mübarek?
http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=sr_1
güzel bir senaryosu ile bekliyoruz. hayal kırıklığına uğramasak bari.
http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=sr_1
güzel bir senaryosu ile bekliyoruz. hayal kırıklığına uğramasak bari.
senaryosu oyun olarak piyasaya sürülse bir hayli hayra geçermiş.
fragmanında pek bir şey göremedik ama ağustos ayında sinema salonuna kapanmak için ideal bir seçenek olacağa benziyor.
fragmanında pek bir şey göremedik ama ağustos ayında sinema salonuna kapanmak için ideal bir seçenek olacağa benziyor.
iyiler mutlaka kazanır temalı, jodie foster ın yaşlanmasına rağmen hala çok güzel olduğu film.
Yan oyuncu seçimleri biraz daha iyi olsa daha izlenebilir bir film olacaktı ama böylede idare ederdi. Çünkü filmi götüren yan rollerdi.
Ayrıca imax seçeneğiyle izlemek isterseniz sakın marmarapark a gitmeyin. Klimalar yine çalışmıyordu saunada film izledik sanki. Istinyepark ilk tercihiniz olsun.
Yan oyuncu seçimleri biraz daha iyi olsa daha izlenebilir bir film olacaktı ama böylede idare ederdi. Çünkü filmi götüren yan rollerdi.
Ayrıca imax seçeneğiyle izlemek isterseniz sakın marmarapark a gitmeyin. Klimalar yine çalışmıyordu saunada film izledik sanki. Istinyepark ilk tercihiniz olsun.
Knıght online de bir mageye uygun ıtem.
Knight online de lighting damageli mage silahı, asa.
An itibari ile imax olarak izledigim mukemmel otesi film. Adam hakkini vermis. Bize de izlemek duser. Konu butunlugu ve islerleyis tadinda aksiyon tadinda oyunculuk tadinda budur.
bugün itibariyle imax'de izlediğim film. ne yapın edin izleyin derim. district 9 tarzı daha aksiyonlu, jodie foster'lı film.
izlenir, keyif alınır arşive konulur mu ? tartışılı.
tanım: jodie foster'ı erken öldurmeseydi daha çok seveceğim filmdi.
tanım: jodie foster'ı erken öldurmeseydi daha çok seveceğim filmdi.
district 9'u çok beğenmemden midir nedir, Neill Blomkamp'a güveniyordum bu filmin iyi olacağına dair. Ama yanıldım. güzel konu, fakat o kadar basit işlenmiş ki... ayrıca 100 milyon dolar bütçeli bir filmde sadece üç beş "masraflı" sahne var diyebilirim, ki onlar da district 9 gibi düşük bütçeli bir filmdeki aksiyon sahnelerin ötesine geçmeyen basit görsel efektlerden ibaret. tüm parayı oyunculara yedirmişler desem, o da değil, onlar da pek etkileyici sayılmaz. özetle, içi boş ve kötü bir film.
senaryosunu ve yönetmenliğini Neill Blomkamp'ın yapmış olduğu izlenesi film.
IMDB'DEN 10 üzerinden 7,2 almış olması da dikkat çekici.
merak uyandırmadı değil.
http://www.imdb.com/title/tt1535108/
IMDB'DEN 10 üzerinden 7,2 almış olması da dikkat çekici.
merak uyandırmadı değil.
http://www.imdb.com/title/tt1535108/
üç filmi sıkıştırıp ortaya çıkartılan film. konuyu bir anda bağlayarak erken boşalma etkisi yapıyor. 3 filmlik seriyi çok rahat kaldırabilecek bir senaryo ve kurgu var ortada.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar