bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
codemastersın; pc, ps3 ve xbox 360 için hazırladığı serinin 2. oyunu.
http://xbox360.ign.com/do...dirt2_trl_tour_52709.html
http://xbox360.ign.com/do...dirt2_trl_tour_52709.html
codemasters'ın, xbox 360'ın natal'ı için ekstra özelliklerini ve ayarlarını yapmayacağını açıkladığı oyun. natal ne lan zaten, direksiyon çevirmek isteyen wii alır kardeşim.
ayrıca, normalde "colin mcrae" serisinden bir oyun olsa da, adında bu ibare geçmez.
ayrıca, normalde "colin mcrae" serisinden bir oyun olsa da, adında bu ibare geçmez.
şu anda kurulumunu yapmakta olduğum ilk dx -directX- 11 destekli ralli oyunu. nvidia destekli n.f.s - shift' ten sonra ati kart kullanıcısı bünyelere ilaç gibi gelecek olması kuvvetle muhtemel oyundur. tabi sağlam sisteminiz varsa. zira n.f.s - shift te önünüzde 3-5 tane araba birden olduğu zaman en baba ati ekran kartlarını bile kanırtıp 15-20 fps ye kadar düşebiliyodu akıcılık.
(bkz: kahrolsun phsyX)
(bkz: kahrolsun phsyX)
Başında colin mcrae olmayan Rally oyunudur. Colin Mcrae serilerini birincisinden beri oynuyorsanız bu adama çok koyar.
Ne diyelim Allah mekanını cennet etsin.
ek: America versiyonunda yokmuş.
Ne diyelim Allah mekanını cennet etsin.
ek: America versiyonunda yokmuş.
rally oyunu diye alınıp bir rally şampiyonası oynama hayallerinin suya düşdüğü oyundur. dirt 2 de yer alan tek oyun modu dirt tour dur. bu modda çeşitli rally,cross ve çeşitli dağ taş yarışı yer alır.
vesselam...
vesselam...
arabayı kaydırarak viraj alma geliştirilmiş. dirt 1'de frene gömünce zınk diye duruyordurk. bunda daha gerçekçi olmuş.
grafikler rüya gibi. aracı park et, otur gün batımını izle.
hala hillclimp çıkmadı. yoksa bunda yok mu? üzülürüm bak. hillcilimp çok sarıyordu be.
grafikler rüya gibi. aracı park et, otur gün batımını izle.
hala hillclimp çıkmadı. yoksa bunda yok mu? üzülürüm bak. hillcilimp çok sarıyordu be.
Grafikleri fena olmayan oyun.
Optimizasyonu güzel mi?
Grafikler fena değil haliyle optimize olacak.
Dirt çıktığında aval aval bakmıştık grafiklere lakin bu oyunda atılım yapmak yerine oyun PS3e de çıktığı için çok az optimize edip piyasaya sunmuşlar tıpkı Modern warfare'in yaptığı gibi.
uzun lafın kısası şu PS3 devri bitse PS4 falan çıksa da bizim yeni nesil ekran kartlarımız böyle oyunlarda tam performans gösterip bize grafik şöleni sunsa. Bıktım lan 2 yıl öncesinin grafikleriyle aynı grafiklere sahip oyun oynamaktan. boşuna mı yeni ekran kartı alıyoruz biz?
Optimizasyonu güzel mi?
Grafikler fena değil haliyle optimize olacak.
Dirt çıktığında aval aval bakmıştık grafiklere lakin bu oyunda atılım yapmak yerine oyun PS3e de çıktığı için çok az optimize edip piyasaya sunmuşlar tıpkı Modern warfare'in yaptığı gibi.
uzun lafın kısası şu PS3 devri bitse PS4 falan çıksa da bizim yeni nesil ekran kartlarımız böyle oyunlarda tam performans gösterip bize grafik şöleni sunsa. Bıktım lan 2 yıl öncesinin grafikleriyle aynı grafiklere sahip oyun oynamaktan. boşuna mı yeni ekran kartı alıyoruz biz?
''iki menü yapalım, dört güzel şarkı koyalım, parçalanan arabalar falan filan gider hacı'' şeklinde yapılan oyun.
paranıza yazık, almayın olm.
gidin soundtrack'ini indirin.
paranıza yazık, almayın olm.
gidin soundtrack'ini indirin.
bir insan evladının ömrü hayatında görüp görebileceği en şukela arcade rally oyunu.
colin mcrae rally serisinin en iyisi.
şahane grafik motoru, gerçekçi fizik motoru, sürüş zevki ve en önemlisi ses efektleri bakımından şahane bir yapım.
colin mcrae rally serisinin en iyisi.
şahane grafik motoru, gerçekçi fizik motoru, sürüş zevki ve en önemlisi ses efektleri bakımından şahane bir yapım.
(bkz: kiriki)
3 gündür hayatı zindan eden sinir testi bir oyun. eski pc de bi problem olmadan oynayabildiğin fakat yeni pc'mde bir türlü oynayamadığım oyundur. yön tuşu sorunsalıyla beraber ileri tuşu sağ veya sol yön tuşuna basıldığı anda iptal oluyor. aynı anda el freni çekilemiyor. kısacası yeni bir tuşa basıldığı anda bi önceki tuş işlevini kaybediyor. düz giderken yön verememek, yön verirken gazı kullanamamak gibi.. Sorun klavyede düşüncesiyle 3 tane klavye değiştirmemde cabası. (Konu hakkında yardım olacak olursa hayır demem, emeğe saygı gösteririm) He ama grafik kısmına söylenecek söz yoktur o ayrı...
meşhur ralli oyun serisinin son ferdi.
Oyunun artıları:
- grafikler çok güzel.
- çarpma anı çok iyi yansıtılmış ve sarsıntı hissini oyuncuya veriyor. Ayrıca çevredeki nesnelerin de hasar alabilmesi güzel. Kenardaki beton bariyerlere çarptığınızda kırılabiliyor, bir duvara çarptığınızda yıkılabiliyor.
- optimizasyon güzel, oyun akıcı çalışıyor.
- insana mücadele hissi veriyor, yarışlar çekişmeli.
- buggy, jip, otomobil gibi farklı araç tipleri var.
- rakipler duruma göre yorum yapıyorlar. Mesela size çarpıp yoldan çıkaran bir rakip bunun üzerine kahkaha atıyor veya siz birisine çarparsanız 'az sakin ol' gibi şeyler söylüyorlar.
- menüler canlı ve diğer oyunlardaki gibi değil.
- para kazanıp araç satın alma olayı var.
- flashback olayı var. Bu özellik sayesinde onca yolu hatasız gelip sonlara doğru bir kaza yaparsanız biraz geri sarıp hatanızı düzeltebiliyorsunuz.
- çeşitli zorluk seviyeleri var ve her yarış için ayrı ayrı seçilebiliyor.
- müzikler güzel.
Eksileri:
- araç hareketleri gerçekçi değil.
- hasar modellemesi var ancak başarısız. 10 yıl öncesinin carmageddon'unda daha iyi hasar vardı.
- co-pilot normalde iyi yönlendiriyor ancak tepkileri mantıksız. Örneğin bir kaza atlattığınızda 'ucuz atlattık' falan diyor, hafif çarpmalarda bile 'sadece bir sıyrık, devam et' diyor ama diyelim ki araç havada taklalar atarken o hiç umursamadan 'ilerde hafif viraj var' diyor.
- sudan geçerken araç çok yavaşlıyor ve bu gerçekçilik duygusunu zedeliyor.
Sonuç: araba yarışlarını ve ralli oyunlarını seviyorsanız mutlaka bir deneyin. Araçların çok gerçekçi tepkileri yok ancak bu oyunu daha kolay ve Eğlenceli bir oyun yapıyor. Ama gerçek bir ralli simülasyonu isterseniz türünün tek örneği olan richard burn's rally'yi deneyin.
Oyunun artıları:
- grafikler çok güzel.
- çarpma anı çok iyi yansıtılmış ve sarsıntı hissini oyuncuya veriyor. Ayrıca çevredeki nesnelerin de hasar alabilmesi güzel. Kenardaki beton bariyerlere çarptığınızda kırılabiliyor, bir duvara çarptığınızda yıkılabiliyor.
- optimizasyon güzel, oyun akıcı çalışıyor.
- insana mücadele hissi veriyor, yarışlar çekişmeli.
- buggy, jip, otomobil gibi farklı araç tipleri var.
- rakipler duruma göre yorum yapıyorlar. Mesela size çarpıp yoldan çıkaran bir rakip bunun üzerine kahkaha atıyor veya siz birisine çarparsanız 'az sakin ol' gibi şeyler söylüyorlar.
- menüler canlı ve diğer oyunlardaki gibi değil.
- para kazanıp araç satın alma olayı var.
- flashback olayı var. Bu özellik sayesinde onca yolu hatasız gelip sonlara doğru bir kaza yaparsanız biraz geri sarıp hatanızı düzeltebiliyorsunuz.
- çeşitli zorluk seviyeleri var ve her yarış için ayrı ayrı seçilebiliyor.
- müzikler güzel.
Eksileri:
- araç hareketleri gerçekçi değil.
- hasar modellemesi var ancak başarısız. 10 yıl öncesinin carmageddon'unda daha iyi hasar vardı.
- co-pilot normalde iyi yönlendiriyor ancak tepkileri mantıksız. Örneğin bir kaza atlattığınızda 'ucuz atlattık' falan diyor, hafif çarpmalarda bile 'sadece bir sıyrık, devam et' diyor ama diyelim ki araç havada taklalar atarken o hiç umursamadan 'ilerde hafif viraj var' diyor.
- sudan geçerken araç çok yavaşlıyor ve bu gerçekçilik duygusunu zedeliyor.
Sonuç: araba yarışlarını ve ralli oyunlarını seviyorsanız mutlaka bir deneyin. Araçların çok gerçekçi tepkileri yok ancak bu oyunu daha kolay ve Eğlenceli bir oyun yapıyor. Ama gerçek bir ralli simülasyonu isterseniz türünün tek örneği olan richard burn's rally'yi deneyin.
colin mcrae adı altında çıkan eski rally oyunlarından da yeni bir oyun arzulanmaktadır. saf bir rally oyunun verdiği heyecanı vermiyor tontişim.
vesselam...
vesselam...
düz yolda düz gidilemeyen yarış oyunu.
(bkz: turn right)
(bkz: turn left)
(bkz: medium right)
(bkz: medium left)
(bkz: turn right)
(bkz: turn left)
(bkz: medium right)
(bkz: medium left)
wii edition sümüyle nintendo wii'de de oynanabilen idare eder rally oyunu.
tartışmasız gelmiş geçmiş en iyi ralli oyunu, en azından ben tartışmam. grafikleri, fizik motoru, ses ve müzikleri hepsi 10 numaradır.
oynadığım en iyi araba yarışı oyunu. gerçekten mikkemmel.
belki simülasyon olmayabilir. ancak simülasyonun verebileceği zevkten daha fazla zevk verdiğine eminim.
sırf müzikleri ve menüsü için bile oynanır.
oynayın, oynatın.
not: feedbackler de ayrı bir renk katmış oyuna. oyun abiciğim, adı üstünde.
belki simülasyon olmayabilir. ancak simülasyonun verebileceği zevkten daha fazla zevk verdiğine eminim.
sırf müzikleri ve menüsü için bile oynanır.
oynayın, oynatın.
not: feedbackler de ayrı bir renk katmış oyuna. oyun abiciğim, adı üstünde.
indirimin son günlerinde steam den 5 dolara alınabilir.
niye beğenilmediğini anlamadığım oyun. rally yapıyorsun bi kere arkadaşım kontroller tabiki hard olacak.. kesinlikle çok iyi, alırsanız pişman olmazsınız.
arcade olayını aşmış yarış oyunu.grafikleri çok güzel ve gerçekçi. rallycross,rally ve trailblazers yarışları landrush ve baja yarışlarına göre daha oynanabilir.handikapları ise her ülkede toplamda 3-4 tane harita olması, çevirip çevirip onları oynamanın can sıkıcı olması, karlı bir bölümün olmayışı*, araba ayarlarını değiştirmenin kısıtlanması ve cmr2 tadını vermemesi. yine de boş zamanda çok iyi gidebilecek oyun.
şu ana kadar gördüğüm en iyi grafiğe sahip oyun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar