bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı10
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar4
- neden sevgilim yok4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- göbeksiz erkek4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- velvet43
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- dünya13
- sözlüte karı var mı3
- 19 yaşında kızla yatmak15
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- hamas3
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- hayatını kaybetmek4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- vatandaş halinden memnun3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- mor semsiyeli yabanci5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- yugoslavya kızları4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- deniz baykal7
- king is back5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
O dini kitaplari nasıl okuyor yahu. Ben hayatta okuyamam. Hadis siyer din hukuku vs.
Okusam onun gibi olurum diye de okumam derdi bir arkadaş.
Okusam onun gibi olurum diye de okumam derdi bir arkadaş.
Gozluklu, kumral bir cocuk vardi.
Ne guzel g.t etmisti onu. ahahahahaha.
Ne guzel g.t etmisti onu. ahahahahaha.
timur, asrın tok ya dediğin tip * hakkında hiçbir şey bilmediği bir dine inanımış ve bilmediği bir konuyu savunmaya çalışırken diamond tarafından yerin dibine sokulmuştu, zaten biraz ilginç konuşunca çöl camiasında herkes entelektüel.
Ha dogru dedin husamettin asrin denen cahildi.
Entelektuellik konusunda kesinlikle sana katiliyorum. Swh.
Entelektuellik konusunda kesinlikle sana katiliyorum. Swh.
en az 1 milyon türk gencinin zihnine girmiş, sorgulamalarını sağlamıştır. bunlardan çok rahat %30-35'i ergenliğini bitirdiğinde dinle olan alakasını kesecektir.
gün geçtikçe, bu topraklarda dini kullanarak adam sömürmek, kitle devşirmek ve yönlendirmek tarih olacaktır.
hadi naş.
gün geçtikçe, bu topraklarda dini kullanarak adam sömürmek, kitle devşirmek ve yönlendirmek tarih olacaktır.
hadi naş.
düzgün görünüşü ve konuşması nedeniyle aydın vb. zannedilerek bir kesim cahil tarafından yüceltilerek tepelere çıkartılmış yıtıbır. her konuda kendince fikri var. felsefeye el attı, tarihe el attı, dine el attı. kendince doğruymuş gibi yorumluyor ama irdelediğinizde doğru olmadığını görebiliyorsunuz. bundan etkilenip dini sorgulayan zaten sıkıntılıdır. dini anlamamıştır. dini sorgulayacaksın tabi anlamaya çalışacaksın. islam da bunu istiyor senden. ama mantık ile dini bağdaştırmayan arkadaşımızın ifadelerinde o kadar mantıksızlık dolu ki yorumlamaya geldim. ne din ne felsefe ne de tarih konusunda uzman değilim üstelik.
kureyş adının kendi uydurduğu bir hristiyan isminden geldiğini ve, hanif dininin arap hristiyanlığı olduğunu ifade etmiş son olarak. varaka bin nevfel'i de peygamberimizin akıl hocası ilan etmiş. nasıl oluyor da hristiyan olan bir kişiden akıl hocalığı alıp hristiyanlıkla bu kadar alakasız bir din ortaya atıyor peygamberimiz vallahi merak ettim. neden o akıl hocasını yanına alıp ondan şekillendirmek için bile destek almamış. ve kureyşliler hristiyanlarsa madem ve o dönemin kabesinde neden hristiyanlıkla ilgili semboller yok. yahudilerden sürekli bahsedilirken habeşistan hicreti dışında adı bile geçmiyor bu dinin ilk başlarda. 300 tane put var kabede, yahudiler var çevrede ama hristiyanlık buhar olmuş.
özellikle söylediği şeylerde ben demiyorum ki islam kaynakları diyor gibi ifadesi var. hangi kaynakların dediğini belirtmesine gerek yok. paşam diyorsa doğrudur gibi yaklaşanlar var.
her yıl ramazanda "sakız çiğnemek orucu bozar mı hocam" diye nihat hatipoğlu'na soru soranlar var ya, işte onu görüyorum ben bunda. buna sen on yüz bin milyon tane açıklanmış şeyi getirip göstersen o yine niye böyle diyecektir. ki diyor da.
kureyş adının kendi uydurduğu bir hristiyan isminden geldiğini ve, hanif dininin arap hristiyanlığı olduğunu ifade etmiş son olarak. varaka bin nevfel'i de peygamberimizin akıl hocası ilan etmiş. nasıl oluyor da hristiyan olan bir kişiden akıl hocalığı alıp hristiyanlıkla bu kadar alakasız bir din ortaya atıyor peygamberimiz vallahi merak ettim. neden o akıl hocasını yanına alıp ondan şekillendirmek için bile destek almamış. ve kureyşliler hristiyanlarsa madem ve o dönemin kabesinde neden hristiyanlıkla ilgili semboller yok. yahudilerden sürekli bahsedilirken habeşistan hicreti dışında adı bile geçmiyor bu dinin ilk başlarda. 300 tane put var kabede, yahudiler var çevrede ama hristiyanlık buhar olmuş.
özellikle söylediği şeylerde ben demiyorum ki islam kaynakları diyor gibi ifadesi var. hangi kaynakların dediğini belirtmesine gerek yok. paşam diyorsa doğrudur gibi yaklaşanlar var.
her yıl ramazanda "sakız çiğnemek orucu bozar mı hocam" diye nihat hatipoğlu'na soru soranlar var ya, işte onu görüyorum ben bunda. buna sen on yüz bin milyon tane açıklanmış şeyi getirip göstersen o yine niye böyle diyecektir. ki diyor da.
Ya arkadaş çıksın diyanetten bir ekip tartışmaya? Onu yerden yere vursun ilimle kardeşim ya. Hep sözlüklerde insta vs adı geçiyor.
Türk hakına hakaret etmiş olduğu halde baya ilgi gören mülteci herif allahtan yakalama kararı varda gelemiyor ülkeye.
Dusunun yani adam Agnostik oldugu icin ve Sunni Muslumanlarin kaynaklarindan paylasim yaptigi icin ulkeye giremiyor. Oldurulmekle, hapse atilmakla tehdit ediliyor.
katli islâmen vacibtir.
"işte bu hakîkat noktasında, îmâna karşı gelen kâfirlerin ve münkirlerin kesretinin ve zâhiren çokluğunun kıymeti yoktur. Ve mü’minin yakînine ve îmânına hiç tereddüd vermemek lâzım iken; bu asırda Avrupa feylesoflarının nefy ve inkârları, bir kısım bedbaht meftûnlarına tereddüd verip yakînlerini izâle ve saâdet-i ebediyelerini mahvetmiş. Ve insandan her günde otuz bin adama isâbet eden ölümü, mevt ve eceli bir terhîs mânâsından çıkarıp îdâm-ı ebedî sûretine çevirmiş. Kapısı kapanmayan kabir, dâimâ îdâmını o münkire ihtâr etmekle lezzetli hayâtını elîm elemlerle zehirliyor. işte, îmân ne kadar büyük bir ni‘met ve hayâtın hayâtı olduğunu anla!..."
şualar
"işte bu hakîkat noktasında, îmâna karşı gelen kâfirlerin ve münkirlerin kesretinin ve zâhiren çokluğunun kıymeti yoktur. Ve mü’minin yakînine ve îmânına hiç tereddüd vermemek lâzım iken; bu asırda Avrupa feylesoflarının nefy ve inkârları, bir kısım bedbaht meftûnlarına tereddüd verip yakînlerini izâle ve saâdet-i ebediyelerini mahvetmiş. Ve insandan her günde otuz bin adama isâbet eden ölümü, mevt ve eceli bir terhîs mânâsından çıkarıp îdâm-ı ebedî sûretine çevirmiş. Kapısı kapanmayan kabir, dâimâ îdâmını o münkire ihtâr etmekle lezzetli hayâtını elîm elemlerle zehirliyor. işte, îmân ne kadar büyük bir ni‘met ve hayâtın hayâtı olduğunu anla!..."
şualar
din konusunda dedikleri tartışılır.
ama diğer konularda çok haklı konuşuyor. celal şengör niyetine izlenebilir.
normalde bu adam din konuşmaktan haz alan biri değil ama takipçi kitlesi bu adamın din videolarını izliyor sadece.
ama diğer konularda çok haklı konuşuyor. celal şengör niyetine izlenebilir.
normalde bu adam din konuşmaktan haz alan biri değil ama takipçi kitlesi bu adamın din videolarını izliyor sadece.
Daltarak Arnavut birde halkı aşağlıyor.
Git bak Arnavutlar seni böyle konuşturur mu.
Git bak Arnavutlar seni böyle konuşturur mu.
gençten tıfıl eleman.
şöyle karşıma alıp desem "ya olum ateizm insanı mutlu etmez. etseydi komünistler mutlu olurdu . yalnızlıktan alkolik oldu adamlar. din iyidir . fazla elleşme."
ilerde eş dost ölmeye başladığında bazı şeyleri anlar.
şöyle karşıma alıp desem "ya olum ateizm insanı mutlu etmez. etseydi komünistler mutlu olurdu . yalnızlıktan alkolik oldu adamlar. din iyidir . fazla elleşme."
ilerde eş dost ölmeye başladığında bazı şeyleri anlar.
kimi zaman dinci kesime göz kırpmak adına agnostik olduğunu ileri süren eleman.
Genel olarak agnostizmden çok ateist bir çizgide ilerliyor. Bilmediği konular hakkında yalan yanlış konuşuyor. islam'a arap tarzı hristiyanlık demesi kitap tanıtımı yaparken yanlış bilgi vermesi. Bir felsefe uzmanı olduğunu sanıp kozmosun ne olduğunu bilmemesi. Kendi lise mezunu olmasına rağmen aile hekimide tv'ye çıkar deyip küçümseme yapması. Pomaklar gibi slav bir halkın türk olup olmamasını bilememesi çok ta bir şey bilmediğini kanıtlıyor.
Kendisinin inancı faklı olabilir bir şeyleri bilmeyebilir ama tarih ile ilgili konuşuyorsa tarihi, bilmesi lazım felsefe ile ilgili konuşuyorsa felsefeyi bilmesi lazım kendi evindeki kitapları bile açıklayamıyorsan heidegger olsan ne yazar. Kendini üstinsan olarak konumlandırmış bir insanın bilmediği konular hakkında eleştiri yaparken çok fazla insaflı olunmamalı.
Kendisinin inancı faklı olabilir bir şeyleri bilmeyebilir ama tarih ile ilgili konuşuyorsa tarihi, bilmesi lazım felsefe ile ilgili konuşuyorsa felsefeyi bilmesi lazım kendi evindeki kitapları bile açıklayamıyorsan heidegger olsan ne yazar. Kendini üstinsan olarak konumlandırmış bir insanın bilmediği konular hakkında eleştiri yaparken çok fazla insaflı olunmamalı.
Bu çocuğu zamanında Kanal 7 ve STV filmlerinde oynatmışlar.
O zamanlar kendisi çocuk oyuncuydu.
Muhtemelen bu yüzden dine karşı bu kadar ön yargılıdır.
Diamond Tema oynadığı diziler diye yazın çıkar.
O zamanlar kendisi çocuk oyuncuydu.
Muhtemelen bu yüzden dine karşı bu kadar ön yargılıdır.
Diamond Tema oynadığı diziler diye yazın çıkar.
Mineral sertlik ölçeğine göre en sert mineral elması tema olarak seçmiş irmik helvası kıvamında eleman.
80 ıq seviyesindeki ortadoğu eşşeklerince tüm hesapları tek tek kapatılıyormuş.
ben değil, kendisi diyor.
https://x.com/diamond_tem...tatus/1968743009496801702
ben değil, kendisi diyor.
https://x.com/diamond_tem...tatus/1968743009496801702
Karşıma çıksa format dahilinde hoplatırım kendisini.
Eski çocuk oyunculardan.
arnavut olduğu için mizacı, kişiliği ve karakteri beni şaşırtmıyor. konuya vakıf değilseniz ötede oynayın. arnavutlar doğu avrupa'nın en sayko, en tehlikeli ulusu. diamond beyefendinin sunduğu gibi, antik grek'in falan temsilcisi de değiller. lol.
karizma adam ya.
Düşünemiyorsun yalan söyleme.
Ben bu herifi sevmiyorum yav.
asrın tok'la yaptığı münazara sonrası ülkeyi terk eden ve hakkında yakalama kararı olan kibirli, karizması çizilen şahıs.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar