bugün

diamond tema

gençten tıfıl eleman.

şöyle karşıma alıp desem "ya olum ateizm insanı mutlu etmez. etseydi komünistler mutlu olurdu . yalnızlıktan alkolik oldu adamlar. din iyidir . fazla elleşme."

ilerde eş dost ölmeye başladığında bazı şeyleri anlar.
© copyright 2005 - 2026