bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
entry'ler (6)
ya babasından arsası vardır ya da kpss ortaöğretim dsi kontenjanından masa başı memurdur.
popüler felsefede gidilecek en son kapı, ondan daha iyi çok fazla kapı var. ancak hakkını vermek lazım bazı videolarında gercekten tarafsız davranıyor, farklı görüslere de yer veriyor. biraz fazla üstüne gidiliyor bence
o cinler keşke bana da gelse de bi hatırlansak.
eşinle iletişim problemleri, siz siz olun sağlıklı iletişim kuramadığınız birisiyle "hadi evlenim ben" diye evlenmeyin.
nedir ne degildir bilmem ama taşralının eline alkol verilmemesi gerektigini cok iyi bilirim.
1. sınıf bir çaylakken tercih döneminde üst dönemlerin hepsinin ağzında "arman hoca şöyledir böyledir" derken arman hoca dendiğinde aklımda super evil bir karakter canlanmıştı, adam sanki yüzyıllardır iibf'lilere zulmediyormuş da devrilemiyormuş gibi bir hava vardı. yıllardır onlarca gizli teşkilat arman hocayı devirmek için birleşmişte kimse başaramamış gibiydi. ilk dersine girdiğim an "acaba dogru hocaya mı geldim lan" diye baya bir kendime sordum.
sonra baktım ki dünyalar tatlısı bir adam karşıma çıktı, hiçte öyle dendiği gibi birisi değilmiş. kendisiyle hiç birebir sohbetimiz olmasa da yürüyen pozitiflik saçan bir hocamızdır. seneye eylül ayında yeni çaylaklar buralarda gezdiğinde çekinmeden derslerini alabilir. peki insanlar neden bu denli arman hocadan korkuyordu? açıkcası bilmiyorum. sanırım arman hocanın sınavından geçmek için dersini aktif olarak dinlemek gerekiyor, derse katılmadan dersi geçmeniz çok zor. sebep budur diye zannediyorum, her dersine aktif olarak katılmıştım ses desibelinin ufak bir oynama yaptığını bile görmedim. dersini güzel güzel anlatır sonra da giderdi.
birde, ilk günlerde kantinde sanki 2. abdülhamid istibdat dönemindeymisiz gibi kulaktan kulaga kimse duymasın diye arman hocanın sınavlardan bahsedilecektir. ben çok çalışmamıştım açıkcası, sınav ortalamanın biraz üstüydü bence. çokta parlak bir not almasam da sınıfın ortalamasına göre oldukça yüksek bir not almıştım. derslerde aktif bir dinleyici olmak ve hocanın mantığını kavramaya çalışmak rahat rahat sizin dersten geçmenizi sağlayacaktır. hatta fazlasını bile alırsınız.
birde verdiği derslerde %95 ihtimalde en iyi anlatan hoca arman hoca oluyor, işin temel felsefesini kendisini de ögrenciyi de kasmadan cok güzel anlatıyor. derslerini daha sonradan arman hocadan alan arkadaşlarım "dünya varmış be oh" dediklerine şahidim. çaylaklar hiç çekinmeden derslerini alabilirler, hem meslek hayatına yönelik sadece pratik örnekler çözer arman hoca hem de ögrenciyle iletisimi oldukca iyidir. final haftasında bir arman hocanın dersine çalışmıyordum zira dersi derste kaptıktan sonra çalışmanıza gerek kalmıyor
2010'lu şu anda fosil olan iibf mezunu abi kadar tanımasam da olsun be arman hocam
sonra baktım ki dünyalar tatlısı bir adam karşıma çıktı, hiçte öyle dendiği gibi birisi değilmiş. kendisiyle hiç birebir sohbetimiz olmasa da yürüyen pozitiflik saçan bir hocamızdır. seneye eylül ayında yeni çaylaklar buralarda gezdiğinde çekinmeden derslerini alabilir. peki insanlar neden bu denli arman hocadan korkuyordu? açıkcası bilmiyorum. sanırım arman hocanın sınavından geçmek için dersini aktif olarak dinlemek gerekiyor, derse katılmadan dersi geçmeniz çok zor. sebep budur diye zannediyorum, her dersine aktif olarak katılmıştım ses desibelinin ufak bir oynama yaptığını bile görmedim. dersini güzel güzel anlatır sonra da giderdi.
birde, ilk günlerde kantinde sanki 2. abdülhamid istibdat dönemindeymisiz gibi kulaktan kulaga kimse duymasın diye arman hocanın sınavlardan bahsedilecektir. ben çok çalışmamıştım açıkcası, sınav ortalamanın biraz üstüydü bence. çokta parlak bir not almasam da sınıfın ortalamasına göre oldukça yüksek bir not almıştım. derslerde aktif bir dinleyici olmak ve hocanın mantığını kavramaya çalışmak rahat rahat sizin dersten geçmenizi sağlayacaktır. hatta fazlasını bile alırsınız.
birde verdiği derslerde %95 ihtimalde en iyi anlatan hoca arman hoca oluyor, işin temel felsefesini kendisini de ögrenciyi de kasmadan cok güzel anlatıyor. derslerini daha sonradan arman hocadan alan arkadaşlarım "dünya varmış be oh" dediklerine şahidim. çaylaklar hiç çekinmeden derslerini alabilirler, hem meslek hayatına yönelik sadece pratik örnekler çözer arman hoca hem de ögrenciyle iletisimi oldukca iyidir. final haftasında bir arman hocanın dersine çalışmıyordum zira dersi derste kaptıktan sonra çalışmanıza gerek kalmıyor
2010'lu şu anda fosil olan iibf mezunu abi kadar tanımasam da olsun be arman hocam