bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- nofap6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- frenkler2
- tekerlek kaşar4
- yaz aşkı bulamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- askerlik9
Güneydoğuda rüzgar varsa mutlaka deprem oluyor ertesi gün. Düşünün ki iki gündür rüzgar esiyor ve deprem olmadı. Meydan kıyamet temalı filmler gibi bomboş ve uğultulu. Bir miktar gerginlik var hepimizde.
Ama işin kötüsü deprem olması değil. Depremi bir saniyeliğine de olsa aklından çıkardığın anda depremin olması. Uyurken, uyanırken çoğu zaman hafif depremlerle eğlenmeyi bile bulan şahsım tam unuttuğum anda yaşamanın endişesini duyuyorum.
Biliyorum, benim gibi aşırı hassas birinde travmatik etki bırakacağı açıktı zaten. Ama çelikhan depreminin yakınlarda olacağını hissediyorum. Allah hepimize yardım etsin.
Ama işin kötüsü deprem olması değil. Depremi bir saniyeliğine de olsa aklından çıkardığın anda depremin olması. Uyurken, uyanırken çoğu zaman hafif depremlerle eğlenmeyi bile bulan şahsım tam unuttuğum anda yaşamanın endişesini duyuyorum.
Biliyorum, benim gibi aşırı hassas birinde travmatik etki bırakacağı açıktı zaten. Ama çelikhan depreminin yakınlarda olacağını hissediyorum. Allah hepimize yardım etsin.
Dünyada Her Dakika iki Tane Düşük Şiddette Deprem Olmaktadır.
Avcılar’da bir binanın 5. katında yaşıyorum.
Mezar yerimi soran olursa diye yazdım.
Mezar yerimi soran olursa diye yazdım.
Şükür bugün de sallandık. Korkutmuyor artık...
muğladan hissedilen.
Bursa sallanıyor an itibariyle.
Her Zaman olduğu gibi yine izmir'de gerçekleşmiştir.
istanbul da bile hissedildi. Allahım umarım can kaybı yoktur.
sağlam evde otursanız bile depreme başka evde yakalanabilirsiniz. enkazdan kurtulmanın tek bir yolu var. deprem anında ilk su tedariki yapmaktır. ikinci adım olarak evin en sağlam eşyasının yanına veya altına gideceksiniz. eşyadan eşyaya değişir ama dolap ve koltuklar örnek verilebilir.
deprem sonrasında enkazdan çıkarılmayı bekleyeceksiniz. bu aşamada deprem sırasında doldurduğunuz su sizi hayatta tutacak. 2 hafta yemek yemeden hayatta kalabilirsiniz. 2 hafta içersin de sizi enkazdan çoktan çıkarmış olurlar.
enkaz içerisindeyken tek motivasyon kaynağınız kurtarma timlerinin kullandığı balyoz vb aletlerin çıkardığı ses ve titreşimlerdir. bu ses veya titreşimi duyuyorsanız kurtarılmanız yakındır.
deprem sonrasında enkazdan çıkarılmayı bekleyeceksiniz. bu aşamada deprem sırasında doldurduğunuz su sizi hayatta tutacak. 2 hafta yemek yemeden hayatta kalabilirsiniz. 2 hafta içersin de sizi enkazdan çoktan çıkarmış olurlar.
enkaz içerisindeyken tek motivasyon kaynağınız kurtarma timlerinin kullandığı balyoz vb aletlerin çıkardığı ses ve titreşimlerdir. bu ses veya titreşimi duyuyorsanız kurtarılmanız yakındır.
öldürmez çürük binalar öldürür. merhameti, kalbi, vicdanı olmayan insan görünümlü müteahhitler ve bu binaların yapılmasına izin veren yetkililer öldürür.
umarım artık son olur ve uzun bir süre yaşamayız ülkece. bu bir temenni tabii. önlem için profesyonelce çalışmak gerekir. depreme sebep aramak çok saçma geliyor bana. hayata her şeyin sebebi var tabii bunu demek istemiyorum ama günümüz dünyası çözümden çok bahanelere sığınıyor. deprem konusunda değil her konuda böyle.
izmir'de hissedilmesi artık yormaya başlayan hadisedir.. bu saatte bari rahat dur la..
98 ceyhan. askerim. çıkış yok. 145 ölü. büyük paranoya süregelen.
arkadaş aradı "napıyosun" dedi "içiyorum hayırdır" dedim. "he tamam siktir et o zaman" dedi kapattı.
Meğer deprem olmuş. ben de sanıyorum ki kafam iyi oldu.
Meğer deprem olmuş. ben de sanıyorum ki kafam iyi oldu.
Japonlar için normal , Türkler için olağanüstü sayılan bir afet.
Esnasında ve ikinci bir deprem ihtimaline karşın hemen sonrasında asansörün kullanılmaması gerekendir. Şu an bizim asansör tarihinin en meşgul saatlerini yaşıyor meesela. Bense beşikteymişim gibi sallandım madem hazır tekrar uyuyayım modundayım.
“Deprem” filminin çekimleri sırasında çekilmiş bir hatıra fotoğrafı; Nasır Melek ve Kadir inanır. (1975)
Filmde Rıza Usta rolünü Ayhan ışık oynayacakmış ama bilmediğimiz bir nedenle vazgeçilmiş, yerine iran’lı aktör Nasır Melek oynamış.
görsel
Filmde Rıza Usta rolünü Ayhan ışık oynayacakmış ama bilmediğimiz bir nedenle vazgeçilmiş, yerine iran’lı aktör Nasır Melek oynamış.
görsel
Türkiyenin coğrafi konumundan dolayı şansız olduğu bir durum. Her iki üç yılda yıkıcı bir deprem yaşamamız üzücü.
Elazığ'da saat 21.28'de merkez üssü Kuşbayırı ilçesi olan 5,3 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. AFAD verilerine göre, Bingöl'de de saat 21.28'de merkezi üssü Kiği ilçesi olan 5.2 büyüklüğünde bir deprem gerçekleşti.
https://www.sabah.com.tr/.../06/25/sanliurfada-deprem
https://www.sabah.com.tr/.../06/25/sanliurfada-deprem
Bingöl karlıova çalkantılı gibime geliyor.
Allah korusun. Yaşatmasın. Amin.
Allah korusun. Yaşatmasın. Amin.
Vergileri nereye gidiyor hiç belli değil.
Unutulduğu zaman kendini hatırlatan bir eylem. Umarım uzun zaman olmaz.
30 dakika önce Antalya Kaş açıklarında 6.1 şiddetinde olmuş ve istanbul'da bile hissedilmiş. Ben ise taş gibi uyumuşum, Ankara'dan en ufak şey hissetmedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar