bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- velvet13
- dünya4
- 2026 dünya kupası20
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- haiti4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- fas4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşk her şeyi affeder mi4
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- gülüm diyen kız10
- haram ile cömertlik yapmak3
- otokar sultan2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- yılmaz güney12
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınlar başımızın tacıdır2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- tatlım diyen kız2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- 24 haziran 20262
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
Güneydoğuda rüzgar varsa mutlaka deprem oluyor ertesi gün. Düşünün ki iki gündür rüzgar esiyor ve deprem olmadı. Meydan kıyamet temalı filmler gibi bomboş ve uğultulu. Bir miktar gerginlik var hepimizde.
Ama işin kötüsü deprem olması değil. Depremi bir saniyeliğine de olsa aklından çıkardığın anda depremin olması. Uyurken, uyanırken çoğu zaman hafif depremlerle eğlenmeyi bile bulan şahsım tam unuttuğum anda yaşamanın endişesini duyuyorum.
Biliyorum, benim gibi aşırı hassas birinde travmatik etki bırakacağı açıktı zaten. Ama çelikhan depreminin yakınlarda olacağını hissediyorum. Allah hepimize yardım etsin.
Ama işin kötüsü deprem olması değil. Depremi bir saniyeliğine de olsa aklından çıkardığın anda depremin olması. Uyurken, uyanırken çoğu zaman hafif depremlerle eğlenmeyi bile bulan şahsım tam unuttuğum anda yaşamanın endişesini duyuyorum.
Biliyorum, benim gibi aşırı hassas birinde travmatik etki bırakacağı açıktı zaten. Ama çelikhan depreminin yakınlarda olacağını hissediyorum. Allah hepimize yardım etsin.
Dünyada Her Dakika iki Tane Düşük Şiddette Deprem Olmaktadır.
Avcılar’da bir binanın 5. katında yaşıyorum.
Mezar yerimi soran olursa diye yazdım.
Mezar yerimi soran olursa diye yazdım.
Şükür bugün de sallandık. Korkutmuyor artık...
muğladan hissedilen.
Bursa sallanıyor an itibariyle.
Her Zaman olduğu gibi yine izmir'de gerçekleşmiştir.
istanbul da bile hissedildi. Allahım umarım can kaybı yoktur.
sağlam evde otursanız bile depreme başka evde yakalanabilirsiniz. enkazdan kurtulmanın tek bir yolu var. deprem anında ilk su tedariki yapmaktır. ikinci adım olarak evin en sağlam eşyasının yanına veya altına gideceksiniz. eşyadan eşyaya değişir ama dolap ve koltuklar örnek verilebilir.
deprem sonrasında enkazdan çıkarılmayı bekleyeceksiniz. bu aşamada deprem sırasında doldurduğunuz su sizi hayatta tutacak. 2 hafta yemek yemeden hayatta kalabilirsiniz. 2 hafta içersin de sizi enkazdan çoktan çıkarmış olurlar.
enkaz içerisindeyken tek motivasyon kaynağınız kurtarma timlerinin kullandığı balyoz vb aletlerin çıkardığı ses ve titreşimlerdir. bu ses veya titreşimi duyuyorsanız kurtarılmanız yakındır.
deprem sonrasında enkazdan çıkarılmayı bekleyeceksiniz. bu aşamada deprem sırasında doldurduğunuz su sizi hayatta tutacak. 2 hafta yemek yemeden hayatta kalabilirsiniz. 2 hafta içersin de sizi enkazdan çoktan çıkarmış olurlar.
enkaz içerisindeyken tek motivasyon kaynağınız kurtarma timlerinin kullandığı balyoz vb aletlerin çıkardığı ses ve titreşimlerdir. bu ses veya titreşimi duyuyorsanız kurtarılmanız yakındır.
öldürmez çürük binalar öldürür. merhameti, kalbi, vicdanı olmayan insan görünümlü müteahhitler ve bu binaların yapılmasına izin veren yetkililer öldürür.
umarım artık son olur ve uzun bir süre yaşamayız ülkece. bu bir temenni tabii. önlem için profesyonelce çalışmak gerekir. depreme sebep aramak çok saçma geliyor bana. hayata her şeyin sebebi var tabii bunu demek istemiyorum ama günümüz dünyası çözümden çok bahanelere sığınıyor. deprem konusunda değil her konuda böyle.
izmir'de hissedilmesi artık yormaya başlayan hadisedir.. bu saatte bari rahat dur la..
98 ceyhan. askerim. çıkış yok. 145 ölü. büyük paranoya süregelen.
arkadaş aradı "napıyosun" dedi "içiyorum hayırdır" dedim. "he tamam siktir et o zaman" dedi kapattı.
Meğer deprem olmuş. ben de sanıyorum ki kafam iyi oldu.
Meğer deprem olmuş. ben de sanıyorum ki kafam iyi oldu.
Japonlar için normal , Türkler için olağanüstü sayılan bir afet.
Esnasında ve ikinci bir deprem ihtimaline karşın hemen sonrasında asansörün kullanılmaması gerekendir. Şu an bizim asansör tarihinin en meşgul saatlerini yaşıyor meesela. Bense beşikteymişim gibi sallandım madem hazır tekrar uyuyayım modundayım.
“Deprem” filminin çekimleri sırasında çekilmiş bir hatıra fotoğrafı; Nasır Melek ve Kadir inanır. (1975)
Filmde Rıza Usta rolünü Ayhan ışık oynayacakmış ama bilmediğimiz bir nedenle vazgeçilmiş, yerine iran’lı aktör Nasır Melek oynamış.
görsel
Filmde Rıza Usta rolünü Ayhan ışık oynayacakmış ama bilmediğimiz bir nedenle vazgeçilmiş, yerine iran’lı aktör Nasır Melek oynamış.
görsel
Türkiyenin coğrafi konumundan dolayı şansız olduğu bir durum. Her iki üç yılda yıkıcı bir deprem yaşamamız üzücü.
Elazığ'da saat 21.28'de merkez üssü Kuşbayırı ilçesi olan 5,3 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. AFAD verilerine göre, Bingöl'de de saat 21.28'de merkezi üssü Kiği ilçesi olan 5.2 büyüklüğünde bir deprem gerçekleşti.
https://www.sabah.com.tr/.../06/25/sanliurfada-deprem
https://www.sabah.com.tr/.../06/25/sanliurfada-deprem
Bingöl karlıova çalkantılı gibime geliyor.
Allah korusun. Yaşatmasın. Amin.
Allah korusun. Yaşatmasın. Amin.
Vergileri nereye gidiyor hiç belli değil.
Unutulduğu zaman kendini hatırlatan bir eylem. Umarım uzun zaman olmaz.
30 dakika önce Antalya Kaş açıklarında 6.1 şiddetinde olmuş ve istanbul'da bile hissedilmiş. Ben ise taş gibi uyumuşum, Ankara'dan en ufak şey hissetmedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar