bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
Sallana sallana beşiğe döndük.
O kadar uzmanlaştık ki "hmmm bu 4.5 üstü kesin, aaa bu 5.2 dir diyecek kıvama geldik. Derinlik tesbiti yapıcak kadar da ileri uzman olucaz diye ödüm kopuyor, son bulur umarım artık.
O kadar uzmanlaştık ki "hmmm bu 4.5 üstü kesin, aaa bu 5.2 dir diyecek kıvama geldik. Derinlik tesbiti yapıcak kadar da ileri uzman olucaz diye ödüm kopuyor, son bulur umarım artık.
Marmarada yakın zamanda olma ihtimali yüksektir. Hatta bahsi geçen deprem 7.2 7.4 civarıdır.
bu saatte deprem mi olur ama ya bu ne artık yeter be!
edit: manisa 5.0 diyor kandilli.
edit: manisa 5.0 diyor kandilli.
6 ya çeyrek kala uykudan uyandırmış depremdir.
Manisa'da yaşıyorum, alıştık artık depremlere.
Manisa'da yaşıyorum, alıştık artık depremlere.
1 dakika önce kahramanmaraşta yattığım yatak sallandığında hissettiğimdir.
malatya galiba merkez üssü.
çok yakın yüzeye.
o yüzden 2 saat mesafeden bile feci hissediliyor.
malatya galiba merkez üssü.
çok yakın yüzeye.
o yüzden 2 saat mesafeden bile feci hissediliyor.
Gecmisler olsun.
litosfer adını verdiğimiz tabaka üzerinde gerçekleşen levha tektoniği hareketlerinden kaynaklanan, ülkemizde sık sık gerçekleşen doğal afet.
yerkabuğu bir çeşit yapboz gibi birbirine kenetlenmiş tabakalardan meydana gelir. bunlar, magma adını verdiğimiz akışkan tabaka üzerinde hareketli haldedir. levha, plaka gibi isimlerle de anılan bu tabakalar bazı yerlerde birbirlerinden uzaklaşırken, bazı yerlerde de birbirleriyle çarpışırlar. tabi bu çarpışmalar yavaş gerçekleşir.
genel olarak 3 tür hareket yapan levhaların birbirine sürtünerek kaydığı bölgelerde depremler oluşur. ülkemiz genel olarak afrika, arap ve avrasya plakalarının farklı hareket yönleri arasında sıkıştığından sık sık sallanıyoruz.
https://galeri14.uludagso...om/811/deprem_1983678.png
yerkabuğu bir çeşit yapboz gibi birbirine kenetlenmiş tabakalardan meydana gelir. bunlar, magma adını verdiğimiz akışkan tabaka üzerinde hareketli haldedir. levha, plaka gibi isimlerle de anılan bu tabakalar bazı yerlerde birbirlerinden uzaklaşırken, bazı yerlerde de birbirleriyle çarpışırlar. tabi bu çarpışmalar yavaş gerçekleşir.
genel olarak 3 tür hareket yapan levhaların birbirine sürtünerek kaydığı bölgelerde depremler oluşur. ülkemiz genel olarak afrika, arap ve avrasya plakalarının farklı hareket yönleri arasında sıkıştığından sık sık sallanıyoruz.
https://galeri14.uludagso...om/811/deprem_1983678.png
Tertemiz fobim oldu, gece uyutmuyor. Thx God.
Geçmiş olsun. Kimse ölmesin, amin.
Yer altındaki fay hatlarının oynaması sonucu ortaya çıkan hede. Psikolojisi bozuluyor insanın. Sanki sürekli sallanıyormuş hissi.
Deprem, yer sarsıntısı veya zelzele, yer kabuğunda beklenmedik bir anda ortaya çıkan enerji sonucunda meydana gelen sismik dalgalanmalar ve bu dalgaların yeryüzünü sarsması olayıdır.
Sonunda, birlikte yaşamayı, öğretti bize.
(video artık mevcut değil)
Su an istanbul da oldu mu diye merak ettiren afet.
Bu saatlerde hep deprem mi oldu lan acaba tribine giriyorum. Demin de oldu gibi geldi bana, inş olmamıştır.
5 dakika önce marmariste olan 4.5 büyüklüğünde oldu aga ne salladı be.
bir çok nedene bağlı olarak oluşabilir ama en temel ve en etkili sebebi fay hattı kırılması olan doğal afet.
az önce çok şiddetli olandır.
bir doğal afet. sanırım az önce izmir'de oldu veya ben yanlış hissettim.
Beşikte bebek, elimiz yüreğimizde. Elazığdan beri güneydoğu salıncak gibi. Şimdi durur, birazdan biter ama çığlık atmayalım uyanır. Bitmiyor, eve girsek duvarlar çatlak bütün hayatımız bu odalarda... Panik atak geliyor, aman sakin ol kızım kardeşin korkar. Güçlü dur ki ona güç olasın. Panik atak geliyor nefesim kesiliyor buz gibi kaskatı suratım bi kolumun altına kardeşimi bi kolumun altına bebeği alıp bekliyorum.
Bitti, şimdilik. Bir ilaç al, sakinleş bi sigara yak.
Bitti, şimdilik.
Bitti, şimdilik. Bir ilaç al, sakinleş bi sigara yak.
Bitti, şimdilik.
Biraz fazla olsa 4.5-5.8 gibi hemen korkuyoruz acil çözüm bulmalıyız yoksa 7.5 gibi bir depremde yok olacağız.
Birde lastquake'i indirmenizi öneririm 17 dk önce deprem olmuş 5.2.
Deprem 5.7 malatya-poturge(5.2 de olabilir).
Feyzi Bingöl daha kötülerine hazır olun diyor.
Feyzi Bingöl daha kötülerine hazır olun diyor.
Genelde tektonik fay hatlarının etkisiyle oluşan doğa olayı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar