bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- kıskanmak7
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- venezuela2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- amerika birleşik devletleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- türkiye7
- 2026 dünya kupası23
- m r e r e c t o5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- haitinin gol atmış olması5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- ona bir cümle bırak2
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
Sallana sallana beşiğe döndük.
O kadar uzmanlaştık ki "hmmm bu 4.5 üstü kesin, aaa bu 5.2 dir diyecek kıvama geldik. Derinlik tesbiti yapıcak kadar da ileri uzman olucaz diye ödüm kopuyor, son bulur umarım artık.
O kadar uzmanlaştık ki "hmmm bu 4.5 üstü kesin, aaa bu 5.2 dir diyecek kıvama geldik. Derinlik tesbiti yapıcak kadar da ileri uzman olucaz diye ödüm kopuyor, son bulur umarım artık.
Marmarada yakın zamanda olma ihtimali yüksektir. Hatta bahsi geçen deprem 7.2 7.4 civarıdır.
bu saatte deprem mi olur ama ya bu ne artık yeter be!
edit: manisa 5.0 diyor kandilli.
edit: manisa 5.0 diyor kandilli.
6 ya çeyrek kala uykudan uyandırmış depremdir.
Manisa'da yaşıyorum, alıştık artık depremlere.
Manisa'da yaşıyorum, alıştık artık depremlere.
1 dakika önce kahramanmaraşta yattığım yatak sallandığında hissettiğimdir.
malatya galiba merkez üssü.
çok yakın yüzeye.
o yüzden 2 saat mesafeden bile feci hissediliyor.
malatya galiba merkez üssü.
çok yakın yüzeye.
o yüzden 2 saat mesafeden bile feci hissediliyor.
Gecmisler olsun.
litosfer adını verdiğimiz tabaka üzerinde gerçekleşen levha tektoniği hareketlerinden kaynaklanan, ülkemizde sık sık gerçekleşen doğal afet.
yerkabuğu bir çeşit yapboz gibi birbirine kenetlenmiş tabakalardan meydana gelir. bunlar, magma adını verdiğimiz akışkan tabaka üzerinde hareketli haldedir. levha, plaka gibi isimlerle de anılan bu tabakalar bazı yerlerde birbirlerinden uzaklaşırken, bazı yerlerde de birbirleriyle çarpışırlar. tabi bu çarpışmalar yavaş gerçekleşir.
genel olarak 3 tür hareket yapan levhaların birbirine sürtünerek kaydığı bölgelerde depremler oluşur. ülkemiz genel olarak afrika, arap ve avrasya plakalarının farklı hareket yönleri arasında sıkıştığından sık sık sallanıyoruz.
https://galeri14.uludagso...om/811/deprem_1983678.png
yerkabuğu bir çeşit yapboz gibi birbirine kenetlenmiş tabakalardan meydana gelir. bunlar, magma adını verdiğimiz akışkan tabaka üzerinde hareketli haldedir. levha, plaka gibi isimlerle de anılan bu tabakalar bazı yerlerde birbirlerinden uzaklaşırken, bazı yerlerde de birbirleriyle çarpışırlar. tabi bu çarpışmalar yavaş gerçekleşir.
genel olarak 3 tür hareket yapan levhaların birbirine sürtünerek kaydığı bölgelerde depremler oluşur. ülkemiz genel olarak afrika, arap ve avrasya plakalarının farklı hareket yönleri arasında sıkıştığından sık sık sallanıyoruz.
https://galeri14.uludagso...om/811/deprem_1983678.png
Tertemiz fobim oldu, gece uyutmuyor. Thx God.
Geçmiş olsun. Kimse ölmesin, amin.
Yer altındaki fay hatlarının oynaması sonucu ortaya çıkan hede. Psikolojisi bozuluyor insanın. Sanki sürekli sallanıyormuş hissi.
Deprem, yer sarsıntısı veya zelzele, yer kabuğunda beklenmedik bir anda ortaya çıkan enerji sonucunda meydana gelen sismik dalgalanmalar ve bu dalgaların yeryüzünü sarsması olayıdır.
Sonunda, birlikte yaşamayı, öğretti bize.
(video artık mevcut değil)
Su an istanbul da oldu mu diye merak ettiren afet.
Bu saatlerde hep deprem mi oldu lan acaba tribine giriyorum. Demin de oldu gibi geldi bana, inş olmamıştır.
5 dakika önce marmariste olan 4.5 büyüklüğünde oldu aga ne salladı be.
bir çok nedene bağlı olarak oluşabilir ama en temel ve en etkili sebebi fay hattı kırılması olan doğal afet.
az önce çok şiddetli olandır.
bir doğal afet. sanırım az önce izmir'de oldu veya ben yanlış hissettim.
Beşikte bebek, elimiz yüreğimizde. Elazığdan beri güneydoğu salıncak gibi. Şimdi durur, birazdan biter ama çığlık atmayalım uyanır. Bitmiyor, eve girsek duvarlar çatlak bütün hayatımız bu odalarda... Panik atak geliyor, aman sakin ol kızım kardeşin korkar. Güçlü dur ki ona güç olasın. Panik atak geliyor nefesim kesiliyor buz gibi kaskatı suratım bi kolumun altına kardeşimi bi kolumun altına bebeği alıp bekliyorum.
Bitti, şimdilik. Bir ilaç al, sakinleş bi sigara yak.
Bitti, şimdilik.
Bitti, şimdilik. Bir ilaç al, sakinleş bi sigara yak.
Bitti, şimdilik.
Biraz fazla olsa 4.5-5.8 gibi hemen korkuyoruz acil çözüm bulmalıyız yoksa 7.5 gibi bir depremde yok olacağız.
Birde lastquake'i indirmenizi öneririm 17 dk önce deprem olmuş 5.2.
Deprem 5.7 malatya-poturge(5.2 de olabilir).
Feyzi Bingöl daha kötülerine hazır olun diyor.
Feyzi Bingöl daha kötülerine hazır olun diyor.
Genelde tektonik fay hatlarının etkisiyle oluşan doğa olayı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar