deprem

arkadaş aradı "napıyosun" dedi "içiyorum hayırdır" dedim. "he tamam siktir et o zaman" dedi kapattı.
Meğer deprem olmuş. ben de sanıyorum ki kafam iyi oldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026