bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
halihazırda everton kulübünün teknik direktörü.
14 eylül stoke city everton maçının 74ncü dakikasından maç sonuna kadar bize medeniyet dersi niteliğinde hareketler yapmış teknik adam.
siagames ile anlaşarak fm 2009'un veritabanından yararlanma hakkı elde eden teknik adam.
iddiaya göre everton siagames arasındaki işbirliği sayesinde veritabanından yararlanma hakkı verilmiş david moyes'e. bu şekilde ihtiyacı olan mevkilere adam almak için veri tabanından seçtiği adamları scoutları yardımıyla izleyecek ve gerektiğinde antrenmana çağırabilecekmiş.
fm diyorsa doğrudur diyen ikinci teknik adam. birincisi için:
(bkz: tolunay kafkas)
iddiaya göre everton siagames arasındaki işbirliği sayesinde veritabanından yararlanma hakkı verilmiş david moyes'e. bu şekilde ihtiyacı olan mevkilere adam almak için veri tabanından seçtiği adamları scoutları yardımıyla izleyecek ve gerektiğinde antrenmana çağırabilecekmiş.
fm diyorsa doğrudur diyen ikinci teknik adam. birincisi için:
(bkz: tolunay kafkas)
capello dan sonra ingiltere milli takımının başına geçeceğine inandığım teknik adam.
2002'den beri everton fc'de görev yapan istikrarın sembolü iskoç menajer.everton'un kısıtlı bütçesine rağmen her daim iyi kadrolar kurmuş,takımı başarılara sürüklemiştir,oyuncu yönetiminde de başarılıdır,mesela forvetlerin sakatlandığı bir sezonda haftalarca fellaini-cahill ikilisini forvet oynatmış,fellaini bu dönemde birkaç gol kaydetmiştir.bir keresinde fa cup'ta karşılaştıkları kendilerinden 2-3 lig alttaki rakiplerini bizzat izlemek için tren yolculuğu yapmıştır ayrıca.
wayne rooney'nin keşfinde de büyük pay sahibidir.kendisini takdir ediyorum meslek başarılarından dolayı ancak son 2-3 sezondur everton'u eskisi kadar umursamıyor kanımca.adamın aklında manchester united menajerliği var,bunu herkes biliyor,ferguson da bırakmadığına göre o da rehavete girmiş durumda.everton ile laf olsun torba dolsun minvalinden işler yapıp ferguson'un sahnede ölmesini bekliyor.bunun yanı sıra 14 nisan 2012 liverpool everton maçı öncesi yaptığı 'kimse liverpool'u sevmiyor,herkes bizim kazanmamızı istiyor' saçma açıklamasıyla küfrettirmiştir.sırf bu açıklama bile eğer manchester united'ın başına geçerse yıllardır karşısında tokat manyağına döndüğü liverpool'dan intikam almak için neler yapacağına kanıttır.
wayne rooney'nin keşfinde de büyük pay sahibidir.kendisini takdir ediyorum meslek başarılarından dolayı ancak son 2-3 sezondur everton'u eskisi kadar umursamıyor kanımca.adamın aklında manchester united menajerliği var,bunu herkes biliyor,ferguson da bırakmadığına göre o da rehavete girmiş durumda.everton ile laf olsun torba dolsun minvalinden işler yapıp ferguson'un sahnede ölmesini bekliyor.bunun yanı sıra 14 nisan 2012 liverpool everton maçı öncesi yaptığı 'kimse liverpool'u sevmiyor,herkes bizim kazanmamızı istiyor' saçma açıklamasıyla küfrettirmiştir.sırf bu açıklama bile eğer manchester united'ın başına geçerse yıllardır karşısında tokat manyağına döndüğü liverpool'dan intikam almak için neler yapacağına kanıttır.
manchester united'ın önümüzdeki sezon yeni teknik direktörü olacaktır.
fellaini'yi de al gel dediğim manchester united'ın yeni hocası.
bir alex değildir.
Liverpool fc den çektiği kadar hiçbir takımdan çekmemiş teknik adam. Aynı istikrarı manchester united ta da gösterir inşaallah.
everton ile gayet başarılı performansa göstermiş olan başarılı teknik direktör.
10 yıldır everton'u çalıştıran teknik adam. Alex Ferguson sonrası o tahta oturmak sağlam göt ister doğrusu. bakalım gelecek sezon MANU'da neler yapacak.
manchester united'ın yeni teknik direktörü..
manu 6 yıllık kontrat imzalamış, bakalım başarılı olabilecek mi??*
manu 6 yıllık kontrat imzalamış, bakalım başarılı olabilecek mi??*
Bir abdullah Avcı değildir. Sonuçta adam 10 sene istikrarlı bir şekilde everton'u kalburüstü bir takım yapmış. Zaten sir'ün de bizzat onu istemesine de dikkat.
Haa yine başarısız olur o ayrı. Ama abduallah avcı gibi hatalar yapacağını Zannetmiyorum. Moyes halihazırdaki oturmuş bir takımı devam ettirecek. Sir ile fikir alışverişinde bulunacaklarından da kimsenin şüphesi yoktur.
Haa yine başarısız olur o ayrı. Ama abduallah avcı gibi hatalar yapacağını Zannetmiyorum. Moyes halihazırdaki oturmuş bir takımı devam ettirecek. Sir ile fikir alışverişinde bulunacaklarından da kimsenin şüphesi yoktur.
bir alex ferguson olamayacak hatta yaklaşamayacak adamdır.
5.hafta city'le mac var diye fikstur cekiminde bize komplo yaptilar diyerek komik duruma dusen teknik adam.
Bu kafayla fazla oturamaz o koltukta.
Bu kafayla fazla oturamaz o koltukta.
fellaini+baines için 28 milyon euro önererek everton'daki oyuncularını takımına almaya çalışan teknik direktör. everton takımıysa david moyes'in bu teklifine sadece gülünç buldu. harbiden de gülünç. çoğu kişiler tarafından şimdiden ezik olarak nitelendirilmeye başlandı.
moyes'a yolun açık olsun diyelim, bu sezon neler yapacaksın, merakla izliyorolacağız hocam. umarım bir sonraki aşamalarda gülünç davranışlar sergilemezsin.
moyes'a yolun açık olsun diyelim, bu sezon neler yapacaksın, merakla izliyorolacağız hocam. umarım bir sonraki aşamalarda gülünç davranışlar sergilemezsin.
sana ben teknik direktörlük lisansını verenin toynağını sikeyim.
beceriksizin tekidir.
beceriksizin tekidir.
ilk 6 hafta itibariyle manchester united a premier lig tarihinin en kötü sezon başlangıcını yaşatan teknik direktör. Sezon sonunda ligi ilk 4 ün dışında bile bitirse takımdan ayrılacağını sanmıyorum. Hani öyle birşey olur mu konuşmak için çok erken ama diyelim ki ligi 5. Sırada bitirdi. Yine de kovmazlar.
sadece zamana ihtiyacı olan hoca. bir liverpool taraftarı olarak kendisinin başarılı olmasını hiç istemem ama zamanla başarılı olacaktır. ligi bu sene 10. bitirse bile kovmazlar çünkü alex ferguson da kariyerine kötü başlamıştı. taraftarların da dediği gibi moyes 'the chosen one'. harcamazlar kolay kolay.
manchester united'ı bitirme planıdır.
kırmızı şeytanlar'ı şuan için s.kerten adam.
+David moyes: bozmuş muyum?
-s. Alex ferguson: a*ına bile koymuşsun..!
-s. Alex ferguson: a*ına bile koymuşsun..!
27 yıllık birikimi sikip atmıştır.
gün itibariyle old trafford da everton a da mağlup olarak manchester united gibi bir efsaneyi 15 maçta 22 puan ile 9. sıraya hapseden balon hoca. acilen devre arasında sağlam bir hoca ile anlaşılarak eski şaşaalı günlere dönülmesi ve kendisine tekmenin konulması gerekiyor. böyle savsaklık olmaz...
koca kırmızı şeytanları tek başına mundar eden iskoçyalı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar