bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü14
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- beyaz otomobil satın almak9
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- bully2
- krista allen2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ikinci el elbise giymek2
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- pazar günü aktiviteleri4
- düşün ki o bunu okuyor4
- nervio'nun memleketi3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- netflix yasaklanmalıdır4
yeni bir sozluk yazarı*
ayrıca sozluge oryantasyon programı koyulmasını isteyerek koparmış yazar*
(#233741).
ayrıca sozluge oryantasyon programı koyulmasını isteyerek koparmış yazar*
(#233741).
dogumgünü kutlu olasıcadır.
madem bugün doğumgünüymüş , bizimde kendisine geçmişteki her yaşından daha güzel bir yaş temenni ettiğimiz yazar ..
gençlik ve spor bayramıda kutlu olasıca yazar ayriyetten ..*
ayrıca (#260449) entrysini okuyup da teessüf ettiğmiz yazar.. *
gençlik ve spor bayramıda kutlu olasıca yazar ayriyetten ..*
ayrıca (#260449) entrysini okuyup da teessüf ettiğmiz yazar.. *
kanimca kendisi sean paul icin deliriyor.sean paul sarkilarini dans ederek dinliyor.hemen kendisine;
(bkz: 9 temmuz sean paul konseri)
(bkz: 9 temmuz sean paul konseri)
girdigi onca caanim eserden sonra gimme the light ve ever blazin' sebebiyle, sean paul ile hakkinda spekulasyonlar yapilan yazar insani. *
(bkz: sadece arkadasiz)
(bkz: sadece arkadasiz)
kosesine cekilmesine izin vermedigim yazar zira onun gibi yazarları sozlukte gormek isteriz*
gece gece cryptology ilminin derinliklerine dalmis.* uykusuz kalmis, ancak sonunda merami anlamis decyrptolog yazar.
bir cesit mutlu yazar. * **
bir cesit mutlu yazar. * **
sahura kadar msn zirvesi sayesinden tanıma fırsatına sahip olduğum, kariyeri için çooook uzaklarda * bulunan yazardır. tanıştığıma memnun olmuşumdur.
ilk ayar aldığım yazardır. entrylerini okuduktan sonra buna hakkı olduğunu düşündüğüm şahıstır ayrıca.
ellerine sağlık
kişi zamirini kullanmayı unutup ayar almak
ellerine sağlık
kişi zamirini kullanmayı unutup ayar almak
ne zaman yeni bir başlık girmek istesem, düşündüğüm başlığı daha önce giren yazar olarak karşıma çıkıyor efenim kendisi. ahmet, mehmet değil sürekli bu adam karşıma çıkıyor, eh pes diyorum ben de..yine de ellerine sağlık. sözlük kardşiyiz şunun şurasında..
Çok uzun süredir tanımasam da bana iyiliğini hissetirmeyi başarmış yazar. Bazen böyle bi triplere falan girip enteresan işler yapmıyor değil ama olsun ben razıyım ona da. *Her telefona cevap verilmemesini öğrenirse daha mutlu olacağını düşündüğüm kişidir. *iyiki tanımışım dediğimdir. Çünkü dertli olduğumda beni dinleyip bana yol göstereceğini hissettiğimdir. umarım yanılmıyorumdur. * *
kendine özgü sade ve anlaşılır bir tarzı olan, polemiklerden kaçınan, entrylerini okumaktan zevk aldığım iyi yazar.
bir demek, tek demek, ondan gayrısı yok demek...*
Birlikte çocukluğuma inip, iki ekmek bi kısa malbuş alacağımız yazardır, allah kolaylık versin diyorum kendisine
kendisine manevi cebir altında şu satırları yazmak durumunda kaldığım insan. * eh yazmaya başlamışken biraz bir şeyler de anlatmak gerek, fakat birebir paylaşımı da 3. kişilere sunacak satırları bir yerlerden bulup yazmak da bir o kadar zor işte. onun ülkesel benim ise kişisel sebeplerle aynı saatler içinde uyanık olmamın bana bir hediyesidir kendisi. tüm işsel yoğunluğunun içinde dinlenmek için kendine ayırdığı zamanda bir de benle uğraşarak kendini meşgul etmektedir. kendisi beni sevk edecek birim arayıp durmaktadır, fakat benim kişisel olarak kendisiyle çalışma isteğime henüz engel olabilmiş de değildir çok şükür. yazarlığı konusunda br şeyler söylemek bana düşmez; zira Toplam Entry: 1720 Toplam başlık: 559 gibi istatistiklere sahip olan ve bu sayıları gayet kendine özgün bir yazı tarzıyla yakalayıp gördüğü takdir, diğer kişilerce bundna önceki yazılarda ifade edilmiş birine ben daha yeni olarak ne diyebilirim? ama zaten benim için ne yazdığı ne yazmadığı bir şey ifade etmiyor ki... bu kişi, bu sözlüğün ama ondan da çok benim hayatımdaki bir "eski" kişinin * bana dolaylı bir hediyesidir. kendisiyle ilgili tek sorunum, kendisinin kullanma kılavuzu bende bulunmamaktadır; bu yüzden de ne yaparsam kendisini kırıp bozacağımı bilememekteyimdir. bozduğumda yedek parçasını da bulabileceğimi sanmamaktayımdır. doğrusu ben kendisinin bu sağlam haline de pek bir alışmışımdır, hakeza kendisini kırıp da benle olan diyalogunu kaybedersem elime geçen bu şansı sonra çooook ararım gibi gelmektedir bana...
hemşeridir, dost olmasa bile candır-ciğerdir. memleketine yandığım. de yeri baaalım, cangını yidiim.
özlemlerdedir.
hakkında entry girmeye korktugum yazardır. Hani biriler bir şey der de silmek zorunda kalırım falan. *
bugüne kadar yasamisliginin hakkini veren* hos sohbet yazar kisisi..
(bkz: yasadiklarimdan ogrendigim bir sey var)
(bkz: yasadiklarimdan ogrendigim bir sey var)
beni asistanı yaparak onurlandıran ve toefl'a hazırlık aşamasında bizlere speaking dersi vermek için gönüllü olan yazar kişisidir kendileri. *
asistanlık iyi de, değerlendirme aşamasında * biraz duygusal davranıyorum galiba. bir de araştırma yaparken uykusuz kalmamam lazımmış tabi, görev başında uyumak olmaz *
asistanlık iyi de, değerlendirme aşamasında * biraz duygusal davranıyorum galiba. bir de araştırma yaparken uykusuz kalmamam lazımmış tabi, görev başında uyumak olmaz *
"ayem en entuziyastik student hu vant tu sipik vel" demek istedigim yazardir kendisi.*
`angel - put sad wings around me now
protect me from this world of sin
so that we can rise again `
protect me from this world of sin
so that we can rise again `
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar