bugün
- true'nun çaylak olması15
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet4
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kadir inanır14
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 20102
- anın görüntüsü17
- üniversitelerin gereksiz olması12
- israil2
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 27 haziran 20262
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- yürüyüş flörtü3
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ırak2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
gerilim dizileri sevenlere tavsiye edilir.
3 bölüm sonunda ömrümden 3 sene götürmüş gibi hissettiren dizi.
imdb'nin "dünyanın en iyi dizileri" listesinin 1. sırasına sadece 5 bölüm ve 9,6 puanla çökmeyi başarmış balon dizi.
bu sayede imdb'nin ne kadar güvenilmez ve vasat bir site olduğunu da anlamış olduk. gidip şu balona 1 puanı basayım da insanlık görevimi yapayım.
bu sayede imdb'nin ne kadar güvenilmez ve vasat bir site olduğunu da anlamış olduk. gidip şu balona 1 puanı basayım da insanlık görevimi yapayım.
Evet an itibariyle 3.bölümünü bitirmiş olduğum mini seri.
Moskovadaki hastanede müşaade altında tutulan çalışanların beden durumları bana çok abartılı geldi.
Resmen adamın derileri erimiş, yüzü gözü mosmor kalmış.
Yine buna istinaden radyasyondan etkilenen itfaiye erinin eşi ludmila hatununda hamile olduğunu bile bile eşine dokunması, temas etmesi işin bokunu çıkarmış.
Moskovadaki hastanede müşaade altında tutulan çalışanların beden durumları bana çok abartılı geldi.
Resmen adamın derileri erimiş, yüzü gözü mosmor kalmış.
Yine buna istinaden radyasyondan etkilenen itfaiye erinin eşi ludmila hatununda hamile olduğunu bile bile eşine dokunması, temas etmesi işin bokunu çıkarmış.
mini dizi dense de insanın vicdanında, aklında devasa bir iz bırakan dizidir. öylesine mükemmel işliyor ki konusunu, insan oturduğu yere gömülüyor.
what is the cost of lies?
what is the cost of lies?
Finaliyle vicdanlara dokunmuş yerini almış dizi. Gerçekleri çat çat gösterdi. Prof legasov daha da rahat uyuyabilirsin reis sen elinden geleni yapmışsın. Evet.
final bölümü ayrı bir efsane olmuş.
insanoğlunun makam mevki adına yapmacağı şeyin kalmadığına maalesef yine şahit oluyoruz.
insanoğlunun makam mevki adına yapmacağı şeyin kalmadığına maalesef yine şahit oluyoruz.
Son bölümü az önce bitirdim. Sinema, belgesel tadında bir diziydi keşke daha çok bölüm çekilseymiş.
Güzel dizidir belki bilmem ama amcam önerdiği için izlemedim.
diziyi bitirme fırsatım oldu. tek kelime ile harikaydı.
izlemeyi plaladığım dizi ama la casa de papel gibi çoluk çocuğun bile diline düştü, hayattında açıp da çernobil hakkında bir yazı okumayan-belgesel izlemeyenleri internete doldurmuş; youtuberlara tıklama üstüne tıklama getirecek içerikler üretme vırsatı vermiştir.
birazcık ortalık yatışsın öyle izlerim.
birazcık ortalık yatışsın öyle izlerim.
Bütün arkadaşlarımın bana önerdiği dizi/belgesel. Tamam olum izlicez yeter!
Neymiş efendim bu vakaya dizi kadar ilgi gösterilmemiş bilmem ne. Bir salın artık ya bir salın insanları. Eleştiri yaptığını sanıyorsun ama bu eleştiri değil ki. Bu sağduyu da değil. Bu duyarlı biri yapmaz seni ya da beni duyarsız yapmaz. Rahat olun biraz. Farklı pencereden bir görelim olayı. Ruslar da çeker dizi ona da bakarız nedir yani?
Memleket meselesi yapmayın gari gözünüzü sevem ya.
Memleket meselesi yapmayın gari gözünüzü sevem ya.
Süper ötesi olan dizi. Ciddi bir konuda güzel bir şekilde anlatılmış. Beğendim izlediğime pişman değilim.
Gelelim sırf eleştirmek için eleştirenlere. Neymiş hayatında Çernobil’in araştırmamış okumamış kişiler övüyormuş izliyormuş. Bunu diyen vatandaş Çernobil ile ilgili sayfa sayfa makale yazdı zaten. Lan böyle kendini otorite falan gören tiplere hastayım.
izleyin gerçeği anlatan bir dizi Ruslarda yapsın kendini anlatsın onları da izleyelim. Evet.
Gelelim sırf eleştirmek için eleştirenlere. Neymiş hayatında Çernobil’in araştırmamış okumamış kişiler övüyormuş izliyormuş. Bunu diyen vatandaş Çernobil ile ilgili sayfa sayfa makale yazdı zaten. Lan böyle kendini otorite falan gören tiplere hastayım.
izleyin gerçeği anlatan bir dizi Ruslarda yapsın kendini anlatsın onları da izleyelim. Evet.
çernobil felaketini karadeniz ve kazım koyuncu ile bağdaştırmış benim için açıklayıcı ve bilgi veren bir dizi oldu. şahsen böyle gerçek olayların başarılı bir şekilde dizi veya film yapılması beni daha çok etkiliyor uydurma değil yaşananlar ve orada anlatılan kişiler gerçek her ne kadar o dönemden günümüze kadar etkileri sürmüş. umarım böyle diziler veya filmler sayı olarak artar.
Dün gece 5 bölümünü arka arkaya izledim. En akılda kalıcı ve hasar bırakanı hayvanları öldürdükleri sahnelerdi. Patlamadan sonra ortaya çıkan ve fil ayağı denen radyoaktif kütleye hiç değinilmemesi şaşırttı. Ayrıca felaketin yaşandığı dönemde Türkiye’deki yetkililerin açıklamaları akla geldikçe kanım dondu. Ve öyle boktan bir durum ki o dönem Sovyet Rusya, felaketten etkilenen tüm ülkelere tazminat ödemiştir. Türkiye hariç... çünkü Türkiye’de olayı ciddiye alan hiçbir yetkili olmadığı için radyasyon ölçümü yapılmamış ve felaketin boyutu netleşmemiştir.
legasov'un mahkemede kırmızı mavi tabletlerle olayı anlatması çok güzeldi.
teknik terimlerin hastasıyız.
belki 1-2 bölüm daha uzatılabilirdi mesela madencileri çok hızlı geçtiler onların ölümlerini de itfaiye erleri gibi gösterebilirlerdi.
teknik terimlerin hastasıyız.
belki 1-2 bölüm daha uzatılabilirdi mesela madencileri çok hızlı geçtiler onların ölümlerini de itfaiye erleri gibi gösterebilirlerdi.
Ağır sovyet karşıtı propaganda içermeyen dizi. Tam aksine hollywood'un bütün anti kominist klişelerini ters düz eden bir dizidir. Eğer ki bu dizi 90lar da çekilseydi pripiyat kendi halinde insanların yaşadığı bir şehir yerine orkların cirit attığı mordor gibi bir yer olarak remedilirdi.
Bir tek beğenmeyen benim sanırım bu diziyi.
yeni başladığım ve ilk bölümüyle vay anasını dedirten dizi. normalde 1 saati bulan dizileri izlemem ama bu sardı baya. bir de ne yalan söyleyeyim merak ettiğim bir konuydu.
Başyapıt.
Kesin izleyin ama fena psikoloji bozuyor..
Got'u batırdık gelin bir Er Ryan'ı Kurtaralım havası veren bol propogandalı dizi.
Kimse Kusura Bakmasın 20 yıl bile geçse o game of thrones finali aklımdan çıkmayacak.
CD Projekt Gibi Gidip, Bethesda gibi çakala yattın HBO.
Kimse Kusura Bakmasın 20 yıl bile geçse o game of thrones finali aklımdan çıkmayacak.
CD Projekt Gibi Gidip, Bethesda gibi çakala yattın HBO.
Adamlar bilale anlatır gibi anlatmış nükleer fizikle alakası olmayan biri bile anlar ne yaşanmış nasıl müdahele edilmiş.
Görüntü kalitesi falan efsane olmuş cast çok başarılı yani tam anlamıyla kalite.
Neyse bitti gitti ben gideyim yasak elma sezon finalini izleyeyim kaçırmıştım.
Görüntü kalitesi falan efsane olmuş cast çok başarılı yani tam anlamıyla kalite.
Neyse bitti gitti ben gideyim yasak elma sezon finalini izleyeyim kaçırmıştım.
netflixe düşse de izlesek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar