bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
gerilim dizileri sevenlere tavsiye edilir.
3 bölüm sonunda ömrümden 3 sene götürmüş gibi hissettiren dizi.
imdb'nin "dünyanın en iyi dizileri" listesinin 1. sırasına sadece 5 bölüm ve 9,6 puanla çökmeyi başarmış balon dizi.
bu sayede imdb'nin ne kadar güvenilmez ve vasat bir site olduğunu da anlamış olduk. gidip şu balona 1 puanı basayım da insanlık görevimi yapayım.
bu sayede imdb'nin ne kadar güvenilmez ve vasat bir site olduğunu da anlamış olduk. gidip şu balona 1 puanı basayım da insanlık görevimi yapayım.
Evet an itibariyle 3.bölümünü bitirmiş olduğum mini seri.
Moskovadaki hastanede müşaade altında tutulan çalışanların beden durumları bana çok abartılı geldi.
Resmen adamın derileri erimiş, yüzü gözü mosmor kalmış.
Yine buna istinaden radyasyondan etkilenen itfaiye erinin eşi ludmila hatununda hamile olduğunu bile bile eşine dokunması, temas etmesi işin bokunu çıkarmış.
Moskovadaki hastanede müşaade altında tutulan çalışanların beden durumları bana çok abartılı geldi.
Resmen adamın derileri erimiş, yüzü gözü mosmor kalmış.
Yine buna istinaden radyasyondan etkilenen itfaiye erinin eşi ludmila hatununda hamile olduğunu bile bile eşine dokunması, temas etmesi işin bokunu çıkarmış.
mini dizi dense de insanın vicdanında, aklında devasa bir iz bırakan dizidir. öylesine mükemmel işliyor ki konusunu, insan oturduğu yere gömülüyor.
what is the cost of lies?
what is the cost of lies?
Finaliyle vicdanlara dokunmuş yerini almış dizi. Gerçekleri çat çat gösterdi. Prof legasov daha da rahat uyuyabilirsin reis sen elinden geleni yapmışsın. Evet.
final bölümü ayrı bir efsane olmuş.
insanoğlunun makam mevki adına yapmacağı şeyin kalmadığına maalesef yine şahit oluyoruz.
insanoğlunun makam mevki adına yapmacağı şeyin kalmadığına maalesef yine şahit oluyoruz.
Son bölümü az önce bitirdim. Sinema, belgesel tadında bir diziydi keşke daha çok bölüm çekilseymiş.
Güzel dizidir belki bilmem ama amcam önerdiği için izlemedim.
diziyi bitirme fırsatım oldu. tek kelime ile harikaydı.
izlemeyi plaladığım dizi ama la casa de papel gibi çoluk çocuğun bile diline düştü, hayattında açıp da çernobil hakkında bir yazı okumayan-belgesel izlemeyenleri internete doldurmuş; youtuberlara tıklama üstüne tıklama getirecek içerikler üretme vırsatı vermiştir.
birazcık ortalık yatışsın öyle izlerim.
birazcık ortalık yatışsın öyle izlerim.
Bütün arkadaşlarımın bana önerdiği dizi/belgesel. Tamam olum izlicez yeter!
Neymiş efendim bu vakaya dizi kadar ilgi gösterilmemiş bilmem ne. Bir salın artık ya bir salın insanları. Eleştiri yaptığını sanıyorsun ama bu eleştiri değil ki. Bu sağduyu da değil. Bu duyarlı biri yapmaz seni ya da beni duyarsız yapmaz. Rahat olun biraz. Farklı pencereden bir görelim olayı. Ruslar da çeker dizi ona da bakarız nedir yani?
Memleket meselesi yapmayın gari gözünüzü sevem ya.
Memleket meselesi yapmayın gari gözünüzü sevem ya.
Süper ötesi olan dizi. Ciddi bir konuda güzel bir şekilde anlatılmış. Beğendim izlediğime pişman değilim.
Gelelim sırf eleştirmek için eleştirenlere. Neymiş hayatında Çernobil’in araştırmamış okumamış kişiler övüyormuş izliyormuş. Bunu diyen vatandaş Çernobil ile ilgili sayfa sayfa makale yazdı zaten. Lan böyle kendini otorite falan gören tiplere hastayım.
izleyin gerçeği anlatan bir dizi Ruslarda yapsın kendini anlatsın onları da izleyelim. Evet.
Gelelim sırf eleştirmek için eleştirenlere. Neymiş hayatında Çernobil’in araştırmamış okumamış kişiler övüyormuş izliyormuş. Bunu diyen vatandaş Çernobil ile ilgili sayfa sayfa makale yazdı zaten. Lan böyle kendini otorite falan gören tiplere hastayım.
izleyin gerçeği anlatan bir dizi Ruslarda yapsın kendini anlatsın onları da izleyelim. Evet.
çernobil felaketini karadeniz ve kazım koyuncu ile bağdaştırmış benim için açıklayıcı ve bilgi veren bir dizi oldu. şahsen böyle gerçek olayların başarılı bir şekilde dizi veya film yapılması beni daha çok etkiliyor uydurma değil yaşananlar ve orada anlatılan kişiler gerçek her ne kadar o dönemden günümüze kadar etkileri sürmüş. umarım böyle diziler veya filmler sayı olarak artar.
Dün gece 5 bölümünü arka arkaya izledim. En akılda kalıcı ve hasar bırakanı hayvanları öldürdükleri sahnelerdi. Patlamadan sonra ortaya çıkan ve fil ayağı denen radyoaktif kütleye hiç değinilmemesi şaşırttı. Ayrıca felaketin yaşandığı dönemde Türkiye’deki yetkililerin açıklamaları akla geldikçe kanım dondu. Ve öyle boktan bir durum ki o dönem Sovyet Rusya, felaketten etkilenen tüm ülkelere tazminat ödemiştir. Türkiye hariç... çünkü Türkiye’de olayı ciddiye alan hiçbir yetkili olmadığı için radyasyon ölçümü yapılmamış ve felaketin boyutu netleşmemiştir.
legasov'un mahkemede kırmızı mavi tabletlerle olayı anlatması çok güzeldi.
teknik terimlerin hastasıyız.
belki 1-2 bölüm daha uzatılabilirdi mesela madencileri çok hızlı geçtiler onların ölümlerini de itfaiye erleri gibi gösterebilirlerdi.
teknik terimlerin hastasıyız.
belki 1-2 bölüm daha uzatılabilirdi mesela madencileri çok hızlı geçtiler onların ölümlerini de itfaiye erleri gibi gösterebilirlerdi.
Ağır sovyet karşıtı propaganda içermeyen dizi. Tam aksine hollywood'un bütün anti kominist klişelerini ters düz eden bir dizidir. Eğer ki bu dizi 90lar da çekilseydi pripiyat kendi halinde insanların yaşadığı bir şehir yerine orkların cirit attığı mordor gibi bir yer olarak remedilirdi.
Bir tek beğenmeyen benim sanırım bu diziyi.
yeni başladığım ve ilk bölümüyle vay anasını dedirten dizi. normalde 1 saati bulan dizileri izlemem ama bu sardı baya. bir de ne yalan söyleyeyim merak ettiğim bir konuydu.
Başyapıt.
Kesin izleyin ama fena psikoloji bozuyor..
Got'u batırdık gelin bir Er Ryan'ı Kurtaralım havası veren bol propogandalı dizi.
Kimse Kusura Bakmasın 20 yıl bile geçse o game of thrones finali aklımdan çıkmayacak.
CD Projekt Gibi Gidip, Bethesda gibi çakala yattın HBO.
Kimse Kusura Bakmasın 20 yıl bile geçse o game of thrones finali aklımdan çıkmayacak.
CD Projekt Gibi Gidip, Bethesda gibi çakala yattın HBO.
Adamlar bilale anlatır gibi anlatmış nükleer fizikle alakası olmayan biri bile anlar ne yaşanmış nasıl müdahele edilmiş.
Görüntü kalitesi falan efsane olmuş cast çok başarılı yani tam anlamıyla kalite.
Neyse bitti gitti ben gideyim yasak elma sezon finalini izleyeyim kaçırmıştım.
Görüntü kalitesi falan efsane olmuş cast çok başarılı yani tam anlamıyla kalite.
Neyse bitti gitti ben gideyim yasak elma sezon finalini izleyeyim kaçırmıştım.
netflixe düşse de izlesek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar