bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- en son alınan iltifat2
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- rabbin para vermesi4
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
Bu arada bilmeyen popülarite bağımlısı arkadaşlar için öyle bir yer gerçekten var.
yaşanmış ve yaşanmışı güzel veren her türlü popüler şeyi seviyorum. sosyal medya bağımlığının yanında bence saçma bir dizi film izleme bağımlılığı da var. gerçek dünyadan kopuk sanalla yaşayanlar. ben de severim izlemeyi, izliyorum da ama yok oha finale bak, en iyi final şuydu yok şu karakteri alıp hayatın içine sokmalar falan. biraz gerçeği yaşasak hayatın içinde daha fazla yer alsak bence çok güzel olur. popüler olanın peşinden gitmek, kendini geri kalmış hissetmemek için yapmacık davranan bir sürü insan var. ve evet bunların içinde yaşanmış şeyleri önümüze bu şekilde koyan yapımlar iyi ki var. çok güzel bir dizi ve izlerken dizi olduğunu değilde yaşanmışı anlattığını düşünmek daha faydalı olur. nükleere hayır derken neyi kastedildiğini anlamış oluruz.
2'nci bölüm bitti benim hala tüylerim diken diken. etkisinden çıkamadım.
çernobil felaketi daha önce oyunlardan, filmlerden bir şekilde aşinasınızdır ama şu ana kadar en iyi anlatan bu yapım. ne de olsa hbo'nun imzası var.
çernobil felaketi daha önce oyunlardan, filmlerden bir şekilde aşinasınızdır ama şu ana kadar en iyi anlatan bu yapım. ne de olsa hbo'nun imzası var.
izin günümde hunharca izleyeceğim dizi.
ne diziymiş arkadaş. 1 haftadır herkesin ağzında. ne diyorsunuz, izlenmeye değer mi yoksa yine bir koyun sürüsü hareketiyle mi karşı karşıyayız?
Spoiler olmasın bir sahne var ki ağladım.
Bunlar nasıl acılar...
izlediğimden beri psikolojim alt üst...
Bunlar nasıl acılar...
izlediğimden beri psikolojim alt üst...
Game of Thrones'un batırdığı dönemde beş bölümle insanları peşinden sürükleyen ve söz konusu diziyi tahttan eden ikinci dizi. (ilki one punch man'di)
Bu diziyle birlikte nükleer enerji meselesi yine sorgulanmaya başlamış durumda.
Bu diziyle birlikte nükleer enerji meselesi yine sorgulanmaya başlamış durumda.
5 bölümlük mini dizi.
yaşananların güzel aktarıldığı, insanı ürperten ve bir o kadar üzüntüye sokan yapıt.
mutlaka izlenmesi gerekiyor.
yaşananların güzel aktarıldığı, insanı ürperten ve bir o kadar üzüntüye sokan yapıt.
mutlaka izlenmesi gerekiyor.
chernobyl den öğrendiğim 3 önemli konu var.
1 yoldaş
2 sigara sigara sigara ee mk yine sigara
3 arkanıza bakmadan gaçınnn
1 yoldaş
2 sigara sigara sigara ee mk yine sigara
3 arkanıza bakmadan gaçınnn
insan bir zombi saldırısı bekliyor, ama olmuyor. Bir canavar çıkacakmış gibi hissediyorsun. Olmuyor.
Gerçek olduğu geliyor aklına, birden bire kanın çekiliyor.
Gerçek olduğu geliyor aklına, birden bire kanın çekiliyor.
sıradan bir senaryoya sahip dizi. en az 4-5 film ve belegeselde işlendi. şahsen benim böyle copy updete türevlere karşı istemsiz bir tavrım var.
gereksiz abartıldığını düşündüğüm balon dizilerden birisi. birkaç aya bütün havası söner.
popüler kültür ürünü olmaması, dizi film demeden evirip geçip dönen aynı konuları işlememesi ve teknik bir dizi olmasından dolayı sevdim ben.
pazartesi son bölümü var bekliyoruz.
pazartesi son bölümü var bekliyoruz.
son yıllarda izlediğim en iyi mini dizilerden biri. izlerken yaşananları hissetmemek mümkün değil.
Tüm sözlüklerde başlığını görüyorum sürekli. Bu kadar iyi mi dizi gerçekten.
Herkesin bayıldığı dizi.
Gerçekleri göz önüne seren dizi. Nükleer denen olayın etkileri insanlığın nasıl etkilendiği vb bir sürü gerçek. Dendiği kadar iyi etkiliyor. Evet.
ilk bölümünü tamamlamak üzere olduğum dizi.
Çok trajedik ilerliyor.
Ve henüz gözlemlediğim kadarıyla insanoğlu böylesine bir facia da bile her anlamda aptallık yapmaktan geri durmamış.
Çok trajedik ilerliyor.
Ve henüz gözlemlediğim kadarıyla insanoğlu böylesine bir facia da bile her anlamda aptallık yapmaktan geri durmamış.
Beni en çok etkileyen kısım rusların olayı kabullenmemiş olduğu sırada gelen telefonla almanyada sokağa çıkma yasağı getirilmesine rağmen kendilerinin hiçbir aksiyon almamış olmasıydı.
belgesel tadında bir dizi olduğundan birtakım insanlara sıkıcı gelebilir ancak ilginiz varsa izlerken mest oluyorsunuz .
An itibariyle hızımı alamayıp 2.bölümünü bitirdiğim dizi.
Diğer izleyicileri bilmiyorum fakat benim Bi yerden sonra nükleer enerjinin gerekliliği hakkındaki bir takım şeyleri sorgulamama neden oldu.
NETiCEDE tekrar böyle bir yaşansa ki umarım yaşanmaz, 5 gün içinde ölecek olmak fikri kimsenin hoşuna gitmez zannediyorum.
Diğer izleyicileri bilmiyorum fakat benim Bi yerden sonra nükleer enerjinin gerekliliği hakkındaki bir takım şeyleri sorgulamama neden oldu.
NETiCEDE tekrar böyle bir yaşansa ki umarım yaşanmaz, 5 gün içinde ölecek olmak fikri kimsenin hoşuna gitmez zannediyorum.
2.sezonu da bizim daha insaat halindeyken tabani iki kez catlayan akkuyu nukleer santralinde cekilecek olan dizidir.
“9.7 imdb ile game of thrones’u gecen bir solukta izledigim dizidir. “
“9.7 imdb ile game of thrones’u gecen bir solukta izledigim dizidir. “
ilk bölümünü dün izlediğim dizidir. izletiyor, insan olan bitenleri merak ediyor.
Artık bitse de muhabbetinden kurtulsak diye umduğum balon dizilerden biri.
Bana belki de 5 yildan sonra zamunda hesabimi actirmistir. Zira diziyi online hicbir yerde bulamadim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar