bugün
- kadınlar neden aldatır8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- dut ağacı5
- altin2
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- eren ali bingöl2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- agresif süs köpeği3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- duşta şarkı söylemek2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- askerlik4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- ismet gurbuz 202418
- futbol8
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
Bu arada bilmeyen popülarite bağımlısı arkadaşlar için öyle bir yer gerçekten var.
yaşanmış ve yaşanmışı güzel veren her türlü popüler şeyi seviyorum. sosyal medya bağımlığının yanında bence saçma bir dizi film izleme bağımlılığı da var. gerçek dünyadan kopuk sanalla yaşayanlar. ben de severim izlemeyi, izliyorum da ama yok oha finale bak, en iyi final şuydu yok şu karakteri alıp hayatın içine sokmalar falan. biraz gerçeği yaşasak hayatın içinde daha fazla yer alsak bence çok güzel olur. popüler olanın peşinden gitmek, kendini geri kalmış hissetmemek için yapmacık davranan bir sürü insan var. ve evet bunların içinde yaşanmış şeyleri önümüze bu şekilde koyan yapımlar iyi ki var. çok güzel bir dizi ve izlerken dizi olduğunu değilde yaşanmışı anlattığını düşünmek daha faydalı olur. nükleere hayır derken neyi kastedildiğini anlamış oluruz.
2'nci bölüm bitti benim hala tüylerim diken diken. etkisinden çıkamadım.
çernobil felaketi daha önce oyunlardan, filmlerden bir şekilde aşinasınızdır ama şu ana kadar en iyi anlatan bu yapım. ne de olsa hbo'nun imzası var.
çernobil felaketi daha önce oyunlardan, filmlerden bir şekilde aşinasınızdır ama şu ana kadar en iyi anlatan bu yapım. ne de olsa hbo'nun imzası var.
izin günümde hunharca izleyeceğim dizi.
ne diziymiş arkadaş. 1 haftadır herkesin ağzında. ne diyorsunuz, izlenmeye değer mi yoksa yine bir koyun sürüsü hareketiyle mi karşı karşıyayız?
Spoiler olmasın bir sahne var ki ağladım.
Bunlar nasıl acılar...
izlediğimden beri psikolojim alt üst...
Bunlar nasıl acılar...
izlediğimden beri psikolojim alt üst...
Game of Thrones'un batırdığı dönemde beş bölümle insanları peşinden sürükleyen ve söz konusu diziyi tahttan eden ikinci dizi. (ilki one punch man'di)
Bu diziyle birlikte nükleer enerji meselesi yine sorgulanmaya başlamış durumda.
Bu diziyle birlikte nükleer enerji meselesi yine sorgulanmaya başlamış durumda.
5 bölümlük mini dizi.
yaşananların güzel aktarıldığı, insanı ürperten ve bir o kadar üzüntüye sokan yapıt.
mutlaka izlenmesi gerekiyor.
yaşananların güzel aktarıldığı, insanı ürperten ve bir o kadar üzüntüye sokan yapıt.
mutlaka izlenmesi gerekiyor.
chernobyl den öğrendiğim 3 önemli konu var.
1 yoldaş
2 sigara sigara sigara ee mk yine sigara
3 arkanıza bakmadan gaçınnn
1 yoldaş
2 sigara sigara sigara ee mk yine sigara
3 arkanıza bakmadan gaçınnn
insan bir zombi saldırısı bekliyor, ama olmuyor. Bir canavar çıkacakmış gibi hissediyorsun. Olmuyor.
Gerçek olduğu geliyor aklına, birden bire kanın çekiliyor.
Gerçek olduğu geliyor aklına, birden bire kanın çekiliyor.
sıradan bir senaryoya sahip dizi. en az 4-5 film ve belegeselde işlendi. şahsen benim böyle copy updete türevlere karşı istemsiz bir tavrım var.
gereksiz abartıldığını düşündüğüm balon dizilerden birisi. birkaç aya bütün havası söner.
popüler kültür ürünü olmaması, dizi film demeden evirip geçip dönen aynı konuları işlememesi ve teknik bir dizi olmasından dolayı sevdim ben.
pazartesi son bölümü var bekliyoruz.
pazartesi son bölümü var bekliyoruz.
son yıllarda izlediğim en iyi mini dizilerden biri. izlerken yaşananları hissetmemek mümkün değil.
Tüm sözlüklerde başlığını görüyorum sürekli. Bu kadar iyi mi dizi gerçekten.
Herkesin bayıldığı dizi.
Gerçekleri göz önüne seren dizi. Nükleer denen olayın etkileri insanlığın nasıl etkilendiği vb bir sürü gerçek. Dendiği kadar iyi etkiliyor. Evet.
ilk bölümünü tamamlamak üzere olduğum dizi.
Çok trajedik ilerliyor.
Ve henüz gözlemlediğim kadarıyla insanoğlu böylesine bir facia da bile her anlamda aptallık yapmaktan geri durmamış.
Çok trajedik ilerliyor.
Ve henüz gözlemlediğim kadarıyla insanoğlu böylesine bir facia da bile her anlamda aptallık yapmaktan geri durmamış.
Beni en çok etkileyen kısım rusların olayı kabullenmemiş olduğu sırada gelen telefonla almanyada sokağa çıkma yasağı getirilmesine rağmen kendilerinin hiçbir aksiyon almamış olmasıydı.
belgesel tadında bir dizi olduğundan birtakım insanlara sıkıcı gelebilir ancak ilginiz varsa izlerken mest oluyorsunuz .
An itibariyle hızımı alamayıp 2.bölümünü bitirdiğim dizi.
Diğer izleyicileri bilmiyorum fakat benim Bi yerden sonra nükleer enerjinin gerekliliği hakkındaki bir takım şeyleri sorgulamama neden oldu.
NETiCEDE tekrar böyle bir yaşansa ki umarım yaşanmaz, 5 gün içinde ölecek olmak fikri kimsenin hoşuna gitmez zannediyorum.
Diğer izleyicileri bilmiyorum fakat benim Bi yerden sonra nükleer enerjinin gerekliliği hakkındaki bir takım şeyleri sorgulamama neden oldu.
NETiCEDE tekrar böyle bir yaşansa ki umarım yaşanmaz, 5 gün içinde ölecek olmak fikri kimsenin hoşuna gitmez zannediyorum.
2.sezonu da bizim daha insaat halindeyken tabani iki kez catlayan akkuyu nukleer santralinde cekilecek olan dizidir.
“9.7 imdb ile game of thrones’u gecen bir solukta izledigim dizidir. “
“9.7 imdb ile game of thrones’u gecen bir solukta izledigim dizidir. “
ilk bölümünü dün izlediğim dizidir. izletiyor, insan olan bitenleri merak ediyor.
Artık bitse de muhabbetinden kurtulsak diye umduğum balon dizilerden biri.
Bana belki de 5 yildan sonra zamunda hesabimi actirmistir. Zira diziyi online hicbir yerde bulamadim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar