bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
böyle oyuncuları getirmek bence hiç kolay işler değil sayın serdar adalı ve cengiz zülfikaroğlu'nu kutluyorum.bu sene avrupa liginde en azından bi çeyrek final bekliyorum.
iki sene öncesinin fenerbahçesi,bir sene öncesinin galatasaray'ı şuan beşiktaş.
yöneticisi olan murat adalı' fenerbahçe'nin hakan bilal'i galatasaray'ın haldun'u.
bu sene yıldız transfer edelim misyonunu beşiktaş üstlenmiş durumda.ama garip olan şu adamlar Q7'yi aldı guti'yi aldı raul'den bahsediyorlar ama yine de hepsine rağmen yeterli havayı basamadılar yalansa yalan de, aç haber sitelerini yine heryerde gs'nin yada fb'nin hayal transferlerini yazıyorlar cidden ilginç.
buarada koyu galatasaraylıyım ve fenerbahçe'yi günahım kadar sevmem.
yöneticisi olan murat adalı' fenerbahçe'nin hakan bilal'i galatasaray'ın haldun'u.
bu sene yıldız transfer edelim misyonunu beşiktaş üstlenmiş durumda.ama garip olan şu adamlar Q7'yi aldı guti'yi aldı raul'den bahsediyorlar ama yine de hepsine rağmen yeterli havayı basamadılar yalansa yalan de, aç haber sitelerini yine heryerde gs'nin yada fb'nin hayal transferlerini yazıyorlar cidden ilginç.
buarada koyu galatasaraylıyım ve fenerbahçe'yi günahım kadar sevmem.
Keşke kurulduklarında şöyle bi diyalog geçseymiş.
-Hocam renklerde aynı juventus'unkine benziyo
-Renkler benzeyebilir, huyu benzemesin...
(bkz: şikeci juventus)
-Hocam renklerde aynı juventus'unkine benziyo
-Renkler benzeyebilir, huyu benzemesin...
(bkz: şikeci juventus)
real'den inter'den topçu almayın ,
taraftarı çıldırtmayın,
bu taraftar arkanızda,
gelsin artık iniesta.
taraftarı çıldırtmayın,
bu taraftar arkanızda,
gelsin artık iniesta.
Herkesin mali yapısına laf ettiği kulüptür, quaresma gibi bir oyuncuyu 7.3 milyon euroya, gutiyi ise bedelsiz olarak almıştır yani takımdan bi nobre yada delgado gittiği zaman onun yıllık ücretiyle karşılanacak bir transferdir.Eğer ses getirecek bir transfer yaparsa bunun parasıda sponsordan çıkacaktır.AYrıca unutulmaması gereken şey Beşiktaş 3 büyük klüp arasında en dengeli mali yapıya sahip olan klüptür ve fulya projesi gibi bir geliri vardır.
vikingur maçında gördük ki kesinlikle necip uysal gibi orta saha da iki yönlü oynayabilen bir futbolcuya ihtiyacı var bu takımın. guti bu ihtiyaca cevap verir ama en fazla bir buçuk iki sene.
vikingur'u eledikten sonra fc viktoria plzen takımıyla oynacaktır.
renklerinde ölüm ve hayatı temsil eden adam gibi adamların tuttuğu takım.
beşiktaş hangi yılda kuruldu: 1903
beşiktaş hangi yılda futbola başladı: 1911
1911 - 1903 = 8
dünya 8-0 günü kutlu olsun.
beşiktaş hangi yılda futbola başladı: 1911
1911 - 1903 = 8
dünya 8-0 günü kutlu olsun.
yalanci bahar yasayan jimnastik kulübü.
(bkz: lale devri)
(bkz: bugün yediğin hurmalar yarın götünü tırmalar)
(bkz: borç batağında yüzmek)
(bkz: lale devri)
(bkz: bugün yediğin hurmalar yarın götünü tırmalar)
(bkz: borç batağında yüzmek)
uğraşırlar seninle sevgilim.horgörür ötelerler.ama değişmez senin sevdan bu yürekte değişmez, bitmez.hatta daha fazla sevmeme nedendir seni.8-0 mış 20-0 olsa ne olur.biz sevinmek için sevmedik.biz seni armandaki ay ve yıldıza,siyahına,beyazına aşık olduk be kartalım.
sevdim seni bir kere, başkasını sevemem, deli diyolar bana, desinler değişemem, siksinler değişemem, sikseler değişemem...
uzun uzun anlatılmaz tek bildiğim o aşktır *
şu an var mı bilmiyorum ama bir süre önce jimnastik branşı olmayan jk idi kendileri.
3 büyükler içinde en sempatik olan takım...
son transfer döneminde fitursuzca paraları transferlere yatıran futbol takımı.
geçen sene "Beşiktaş gibi bir kulüp senede 2-3 milyon dolar kazanacak diye formasının sırtına reklam almaz" denilerek reklam almayan fakat bu sene m-oil reklamlarını sırtında taşıyacak futbol takımına sahip kulüptür.
her şey tamam, edilen büyük laflardan sonra dönmeyi seven bir milletiz, kesinlikle suçlamıyorum burada kimseyi. ama m-oil reklamlarını almak ne derece doğrudur? m-oil yıldırım demirören'in geçenlerde % 70 hissesini satın aldığı bir petrol şirketiyken, takım tam anlamıyla demirören şirketler grubu'nun mu eline geçirilecek?
bir başkan kulüp için gelir getirse dahi kendi şirketinin reklamını takımın forma arkasına ve stad panolarına yazdırır mı? yapılan büyük transferler ile görmezden gelineceğini düşünüyorlarsa yanlış yapıyorlar, gün olur devran döner, yapılanlar başa bela olur.
her şey tamam, edilen büyük laflardan sonra dönmeyi seven bir milletiz, kesinlikle suçlamıyorum burada kimseyi. ama m-oil reklamlarını almak ne derece doğrudur? m-oil yıldırım demirören'in geçenlerde % 70 hissesini satın aldığı bir petrol şirketiyken, takım tam anlamıyla demirören şirketler grubu'nun mu eline geçirilecek?
bir başkan kulüp için gelir getirse dahi kendi şirketinin reklamını takımın forma arkasına ve stad panolarına yazdırır mı? yapılan büyük transferler ile görmezden gelineceğini düşünüyorlarsa yanlış yapıyorlar, gün olur devran döner, yapılanlar başa bela olur.
istanbul takımlarını hiç sevmem beşiktaş'ı ayrı bir sevmem. ama son zamanlarda harbiden tebrik ettiğim takımdır. resmen içindeki karaktersizleri temizledi. sinan engin'in beşiktaş'ın kapsından içeri girememesi keza sergen yalçın'ın öyle. bakıyorlar bir tane daha karaktersiz türemeye başlıyor hemen kapı önüne koyuyorlar serdar özkan gibi batuhan karadeniz gibi başarı bu şekilde gelir tebrikler beşiktaş.
2009-2010 yabancılarını değerlendirirsek
aldığı parayı sonuna kadar hakedenler: ernst,fink,sivok,tello
yarısını hakedenler: holosko,bobo,ferrari
hiç haketmeyenler: delgado,nobre,tabata
aldığı parayı sonuna kadar hakedenler: ernst,fink,sivok,tello
yarısını hakedenler: holosko,bobo,ferrari
hiç haketmeyenler: delgado,nobre,tabata
kalite olarak rakiplerini geride bıraktığı gibi imaj olarak da ligin en iyisidir.
şu topçuların güzelliğine bak bak
hakan arıkan
erhan güven - toraman - ersan gülüm - deli ibo
ernst - delgado
quaresma( apaçi de olsa karizması var ) -guti - holosko
bobo
şu topçuların güzelliğine bak bak
hakan arıkan
erhan güven - toraman - ersan gülüm - deli ibo
ernst - delgado
quaresma( apaçi de olsa karizması var ) -guti - holosko
bobo
Bu yıl yaptıgı transferlerle Avrupa Transfer Borsasını Sarsan güzide kulübümüz .
eskiden olsa herhangi bir futbolcuyla ilgili transfer haberi çıksa bile olmaz bu iş dediğim.ama bu sene böyle mi messi deseler belki derim.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar